medytacja, metoda Silvy, relaksacja, itp

1. Data: 2000-07-16 15:46:30

Temat: medytacja, metoda Silvy, relaksacja, itp
Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
medytacja, metoda Silvy, relaksacja, wizualizacja, joga - czy ktos moze
pochwalic sie iz poprawil jakosc zycia dzieki tym metodom czy tez jest to
niewarte zachodu
prosilbym o opinie i ewentualnie o zrodla wiedzy na ten temat ( tytuly
ksiazek, adresy www)

1. Data: 2000-07-16 17:35:55

Temat: Re: medytacja, metoda Silvy, relaksacja, itp
Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

krzysiek wrote:

> medytacja, metoda Silvy, relaksacja, wizualizacja, joga - czy ktos
> moze pochwalic sie iz poprawil jakosc zycia dzieki tym metodom czy
> tez jest to niewarte zachodu

Czytalem kiedys w gazecie, ze pewien czlonek klasy pracujacej w USA
mial klopoty finansowe. Jako sposob na poprawienie swojej kiepskiej
sytuacji materialnej zastosowal wizualizacje. No i udalo sie. Poszedl
ktoregos dnia do pracy, mial wypadek, maszyna ciachnela mu reke
i dostal od tow. ubezp. 5000 dol.

;-)

BP, PPNSP A poza tym to naprawde czytalem cos takiego w gazecie...

--
Dariusz Laskowski
Gdansk Wrzeszcz

1. Data: 2000-07-16 18:21:15

Od: {leh} <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

>medytacja, metoda Silvy, relaksacja, wizualizacja, joga - czy ktos moze
>pochwalic sie iz poprawil jakosc zycia dzieki tym metodom czy tez jest to
>niewarte zachodu

Dolaczam sie do pytania, dorzucajac rebirthing.

Pozdrawiam, Leh.
--
- I didn't know you can fly a plane ?
- Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

1. Data: 2000-07-24 14:40:06

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"krzysiek" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> niewarte zachodu
> prosilbym o opinie i ewentualnie o zrodla wiedzy na ten temat ( tytuly
Super poprawia samopoczucie. Nawet dla tego warto na to isc.....

--
Pajonk Hfat
Szczesliwy Mieszkaniec Ziemi

1. Data: 2000-07-24 20:20:08

Od: "Tomasz Kowalik" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pajonk Hfat napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
>"krzysiek" <k...@p...onet.pl> wrote in message

(...)
>Super poprawia samopoczucie. Nawet dla tego warto na to isc.....

Ja się chwalę bardzo chętnie:
Relaksacja, wizualizacja, pewne techniki z metody Silvy, medytacja - między
innymi takie rzeczy zawiera w sobie NLP.
Zacząłem w czerwcu ubiegłego roku. Idę dalej i dalej. Jest extra.
Moje życie zmieniło się dość mocno na lepsze. To samo dotyczy mojej P.T.
Małżonki, która też rzuciła się w NLP. Nie udaje nam się pokłócić na
dłużej niż ok. pół godziny, w skrajnych przypadkach 45 minut. Jesteśmy
spokojniejsi i szczęśliwsi, mało tego - dajemy sobie prawo do szczęścia.
Znajdujemy je niemal wszędzie.
Finansowo jest lepiej i spokojniej. Rozumiemy się lepiej, lepiej rozumiemy
innych.
Lepiej nam się planuje. Łatwiej nam zrezygnować z rzeczy nieważnych na
rzecz ważnych.

Zaprzyjaźniona z nami osoba o wielkiej duchowości, będąca w nurcie
powiedzmy "medytacji i duchowości Wschodu" (określenie moje, bo nie umiem
napisać dokładniej, a zwięźle), mówi, że innymi drogami zmierzamy ku temu
samemu.
Jest to dla mnie wyraz dużego uznania dla drogi, którą już przeszliśmy.

Gdzie znaleźć informacje?
Np. www.neuroedukacja.com.pl (według mnie najpoważniejszy w Polsce
ośrodek NLP)
lista dyskusyjna n...@c...com.pl (na razie bez dostępu przez www),
zapisać się można wysyłając maila z tematem SUBSCRIBE NLP na adres:
m...@c...com.pl

Po angielsku: www.idea-seminars.com oraz www.nlpu.com
Te dwie strony polecam, jest tam sporo informacji, w IDEA podstawowych, w
NLPU bardzo dużo różnorodnych, trzeba bardzo przebierać... W USA jest
bardzo wiele ośrodków NLP, wiele ma strony w Internecie. Miłego
surfowania.

Pozdrawiam,

TomeK

1. Data: 2000-07-25 07:00:30

Od: t...@p...com (Maciej Żukiewicz) szukaj wiadomości tego autora

Czasami medytuje czasami stosuje metode silvy jak również stosuje inne
relaksacje. Czasami sie tez modle ale tak "całym sercem". Dla mnie modlitwa
jest forma medytacji jedną z jej odmian.
Czy poprawiają jakośc zycia ? Co masz na mysli?
Te metody musz byc stosowane w miare sytsematycznie przynajmniej na
początku .
Jak chcesz sie dowiedziec czegos wiecej wejdz do sieci i rzuc hasło :
medytacja, Yoga, relaksacja itp.

> Super poprawia samopoczucie. Nawet dla tego warto na to isc.....
>
> --
> Pajonk Hfat
> Szczesliwy Mieszkaniec Ziemi

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-07-25 13:40:26

Temat: Odp: medytacja, metoda Silvy, relaksacja, itp
Od: "Joan" <j...@z...wsp.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz Kowalik <t...@k...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Yx1f5.40689$p...@n...tpnet.pl...

> [...]
rozumiemy
> innych.
> Lepiej nam się planuje. Łatwiej nam zrezygnować z rzeczy nieważnych na

Mam pytanko: Czy byles na kursie, czy tylko za pomoca ksiazek?
Joan

1. Data: 2000-07-25 14:45:07

Od: "Tomasz Kowalik" <t...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joan napisał(a) w wiadomości: <8lk502$1vfr$1@arrakis.artcom.pl>...

>Użytkownik Tomasz Kowalik <t...@k...net.pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:Yx1f5.40689$p...@n...tpnet.pl...

(...)

>Mam pytanko: Czy byles na kursie, czy tylko za pomoca ksiazek?
Byłem na kursie.
Przedtem próbowałem czytać, nawet przeczytałem pół jednej książki i ćwierć
drugiej.
Tylko że to nie było to: czytać jak fajnie mają inni. Zapragnąłem mieć tak
samo.
I pojechałem na mój pierwszy trening NLP. I tutaj dopiero zacząłem się
zmieniać. Mnóstwo zmian, od drobnych do naprawdę sporych. Wielki wzrost
samooceny, wyłonienie tego, co w moim życiu najważniejsze i nauczenie się,
jak o to dbać - zmieniać kolejność, dbać o realizację...

Poznałem jedną osobę, która przyznała się, że uczy się NLP z książek.
Poza nią znam grubo ponad dwie setki osób, które NLP uczą się czynnie, na
treningach. Trudno to nazwać kursem, bo wykład nie jest dominującą formą
zajęć. Większość to ćwiczenia w małych grupach, gry i jeszcze wiele form,
które trudno mi w tej chwili nazwać. Stąd określenie "trening". Jeżeli
chcesz się dowiedzieć więcej, zapraszam na listę dyskusyjną. Dane podałem
w jendym z poprzednich maili, a jeśli Ci umknęło - pisz na priva.

Pozdrawiam,

TomeK

1. Data: 2000-07-25 17:33:31

Od: "Pajonk Hfat" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joan" <j...@z...wsp.zgora.pl> wrote in message
> Mam pytanko: Czy byles na kursie, czy tylko za pomoca ksiazek?

NIe da sie za pomoca ksiazek.
pajonk

1. Data: 2000-07-25 22:11:10

Od: "Joan" <j...@z...wsp.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pajonk Hfat <m...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> "Joan" <j...@z...wsp.zgora.pl> wrote in message
>
> NIe da sie za pomoca ksiazek.
> pajonk

Nie da sie? Naprawdę sie nie da? Szkoda....
Joan

deszcz
Re: zabila wszystko we mnie
Re: depresja