Re: zabila wszystko we mnie

1. Data: 2000-07-16 14:03:13

Temat: Re: zabila wszystko we mnie
Od: k...@p...wp.pl (katarzyna nowak) szukaj wiadomości tego autora

pgs <r...@f...onet.pl> napisał / wrote:

e przed
wyjazdem..powiedziala ze byla w ciazy a
> przez to ze
> byly stresy i nerwy stracila ciaze...i to wszystko moja
wina....caly swiat
> mi runa na leb.....
> Nic mi nie pwiedziala o ciazy...a teraz mnie oskarz o
takie
> rzeczy....zgnoila mnie zupelnie...
>
> Jak teraz zyc z czyms takim ???

niestety, normalnie. Może kłamie o tej ciążY. kaska.

Strefa MP3 spełnia marzenia! <http://konkurs.wp.pl/strefa/>

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-07-16 14:11:04

Od: "pgs" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety tego sie pewnie nigdy nie dowiem...i pewnie o to jej chodizlo
zebym zyl teraz w niepewnosci...

1. Data: 2000-07-17 00:05:21

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"pgs" <r...@f...onet.pl> writes:

> Niestety tego sie pewnie nigdy nie dowiem...i pewnie o to jej chodizlo
> zebym zyl teraz w niepewnosci...

Tym bardziej wiec masz kolejny argument na to, ze cie oklamala.
Poza tym zastanow sie chwile. Co warta kobieta, ktora (zakladamy)
kiedy zajdzie w ciaze, nie dosc, ze przyszlemu ojcu nie powie, to
jeszcze ukrywa przed wszystkimi ten fakt aby potem go wykorzystac w
takiej sytuacji?

Moim zdaniem odpowiedzi sa dwie:
1. to byla ciaza urojona w jej umysle
2. nawet jesli byla prawdziwa, to juz wtedy musiala sobie zdawac
sprawe z tego ze ten fakt moze jej sie przydac przy rozstaniu jako
karta przetargowa i fajna rzecz do pognebienia cie - i dlatego nie
powiedziala nic.

Z tego wynika ze nie ma sie co tym tak przejmowac jak to czynisz.

No chyba, ze w gre wchodzi odpowiedz trzecia - ale to juz sam bedziesz
wiedzial najlepiej.

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net