Re: meilaoidy - pytania

From: J...@o...pl
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: meilaoidy - pytania
Date: 16 Dec 2003 13:59:49 +0100

> cytuje z manuala:
> "Nasze zasoby wirtualnych pieniedzy i punktow na swoim koncie
> mamyuwidocznione w notce osobistej pod naszym nikiem:-Nick-Kraj naszego
> pochodzenia-Posts-wysłane przez nas komentarze-Wealth-suma posiadanych
przez
> nas pieniedzy-Score-zgromadzone ,nasze punkty"czyli jak dodasz komentarz
> pod Twoim nickiem wszystko będzie

Pozwolę sobie się nie zgodzić. Nigdy nie położyłam schematu na meila i stać
mnie na zakupy - punkty za komentarze jakoś się na to przekładają. Niemniej
żądanie nawet wirtualnych pieniędzy za spiracone schematy uważam za
paranoję - w ogóle cały ten mechanizm sprzedawania-kupowania. Wiem, że to
zabawa, ale z niesmakiem patrzę, jak nowe na forum osoby kładą stosy mało
ciekawych obrazków "za money". W ogóle nie wiem, po co. Te parę money każdy
na dzieńdobry chyba ma. Przecież to nie sławny admin podaje ceny, tylko
uczestnicy. Naprawdę psycholog mógłby na tym wszystkim niezły doktorat
zrobić...
Pozdrawiam
Jandulka (Warszawa)