meilaoidy - pytania

1. Data: 2003-12-16 11:55:01

Temat: meilaoidy - pytania
Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

przeczytałam po raz kolejny manuala do tej stronki (Pusiu, wielką robotę
zrobiłaś!!!)

i mam pytania:
1. Punkty i pieniążki można zarobić poprzez np dodanie swojego schematu, za
dubel nam obcinają pieniążki. Zakładając że oglądnę wszystkie wrzucone
schemaciki z danej grupy tematycznej (co chyba nie jest możliwe;-)) mam
pewne szanse na niepopełnienie dubla. Jednak np w dziale cartoons najstarszy
post jest z lipca 2002, czy to są wszystkie posty? czy jest gdzieś jakieś
archiwum?? (mam nadzieję że nie bo bym musiała znowu przeglądać i
przeglądać) Czy ta stronka, zwłaszcza krzyzykowanie , działa dopiero od
ponad roku??

2. I czy dużo obcinaja za dubla, bo ja bardzo dzielnie wypisuje te
komentarze i ciężko zarabiam te pieniążki i szkoda by mi było je stracić

Dodo(Kraków)

1. Data: 2003-12-16 12:24:27

Temat: Re: meilaoidy - pytania
Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> i ja też mam pytanie:
>
> Gdzie zobaczę ile mam pieniędzy?!
zwariowałam na tym punkcie, tzn. na to forum hihi,
mąż mówi, że ciągle widzę juz tylko wirtualne pieniądze :)
pozdrawiam

1. Data: 2003-12-16 12:29:27

Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> zwariowałam na tym punkcie, tzn. na to forum hihi,
> mąż mówi, że ciągle widzę juz tylko wirtualne pieniądze :)
> pozdrawiam

cytuje z manuala:
"Nasze zasoby wirtualnych pieniedzy i punktow na swoim koncie
mamyuwidocznione w notce osobistej pod naszym nikiem:-Nick-Kraj naszego
pochodzenia-Posts-wysłane przez nas komentarze-Wealth-suma posiadanych przez
nas pieniedzy-Score-zgromadzone ,nasze punkty"czyli jak dodasz komentarz to
pod Twoim nickiem wszystko będzie

1. Data: 2003-12-16 12:32:52

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nas pieniedzy-Score-zgromadzone ,nasze punkty"czyli jak dodasz komentarz to

oooo, dzieki i przepraszam za przeoczenie :)
pozdr.
ulka

1. Data: 2003-12-16 12:37:50

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> napisał w wiadomości
> 2. I czy dużo obcinaja za dubla, bo ja bardzo dzielnie wypisuje te
> komentarze i ciężko zarabiam te pieniążki i szkoda by mi było je stracić

Wrzucaj schematy spokojnie - po pierwsze zarobisz znacznie więcej niż za
komentarze (punktów rzecz jasna), po drugie nie obcinają wiele, choć
straszą - generalnie tracisz te punkty, które zarobiłaś przy wrzuceniu
danego schematu...
Po drugie - tylko wrzucając schematy możesz zarobić wirtualne pieniążki
forumowe :):)
Wreszcie - mozesz też:
a) przejrzeć "looking for" - moze akurat masz jakieś poszukiwane
schematy - wtedy będziesz mieć pewność, że ich nie ma,,,
b) spróbować poszukać przez indexy danych wzorów (np. firm) i prez search
(jeśli np. znasz oryginalną nazwę wzoru)
c) spróbować wrzucić miniaturki z pytanie "czy to już było" - wtedy
najlepiej wrzucić od razu kilka w jeden post - nawet jeśli all jest dublem,
to nie obetną Ci za niego pieniążków :):) (oczywiście nie można robić tego
za często, ale czasem można, szczególnie na początku :)...)
Pozdr
Aneczka (Kraków)
GG 155657

1. Data: 2003-12-16 12:39:40

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> napisał w wiadomości
> 2. I czy dużo obcinaja za dubla, bo ja bardzo dzielnie wypisuje te
> komentarze i ciężko zarabiam te pieniążki i szkoda by mi było je stracić

Jeszcze jedno zapomniałam - komentarzami zarabiasz tylko punkty -
pieniążki nie... :)
Aneczka

1. Data: 2003-12-16 12:50:33

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nas pieniedzy-Score-zgromadzone ,nasze punkty"czyli jak dodasz komentarz to

buuu, nie umiem tego sprawdzic, czy mozesz mi pomóc?
ulka

1. Data: 2003-12-16 12:59:49

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przez
> nas pieniedzy-Score-zgromadzone ,nasze punkty"czyli jak dodasz komentarz

Pozwolę sobie się nie zgodzić. Nigdy nie położyłam schematu na meila i stać
mnie na zakupy - punkty za komentarze jakoś się na to przekładają. Niemniej
żądanie nawet wirtualnych pieniędzy za spiracone schematy uważam za
paranoję - w ogóle cały ten mechanizm sprzedawania-kupowania. Wiem, że to
zabawa, ale z niesmakiem patrzę, jak nowe na forum osoby kładą stosy mało
ciekawych obrazków "za money". W ogóle nie wiem, po co. Te parę money każdy
na dzieńdobry chyba ma. Przecież to nie sławny admin podaje ceny, tylko
uczestnicy. Naprawdę psycholog mógłby na tym wszystkim niezły doktorat
zrobić...
Pozdrawiam
Jandulka (Warszawa)

1. Data: 2003-12-16 13:10:44

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> buuu, nie umiem tego sprawdzic, czy mozesz mi pomóc?
> ulka

Ula, podaj jakiś link do postu, na który odpowiadałaś...
Aneczka

1. Data: 2003-12-16 13:15:20

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <J...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> paranoję - w ogóle cały ten mechanizm sprzedawania-kupowania. Wiem, że
> zabawa, ale z niesmakiem patrzę, jak nowe na forum osoby kładą stosy

Jandulko - nie wszystkie schematy są spiracone (poza tym wg. ich prawa
chyba nie żadne nie są, ale moze się mylę...). Są tam też schematy
udostępniane bezpłatnie na www, bądź też robione przez siebie (sama kładłam
własne, opracowane przez siebie schematy...) :)
Aneczka (Kraków)
GG 155657

patchwork - tina ealovega
[linki] Masa solna i inne
kafejki w Warszawie- wcale nie OT i głównie do Warszawianek
Schemat aniola stroza
Gdzie w warszawie hurtownie włóczki?