menu na kaca

41. Data: 2006-02-10 23:33:35

Temat: Re: menu na kaca
Od: "Wojti" <j...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie doczytałem do końca. Jak dla mnie uzupełnić elektrolit -powerade czy
isostar + przed pójciem spać wit C

Pozrawiam
Kucharz Amator
Wojti

42. Data: 2006-02-11 07:39:22

Od: "Marek" <m...@...tkb.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Popijać koniecznie duża ilościa
> płynu, niechby to była jakas mineralna bez gazu.Bardzo umiarkowanie jeść,
> a jak juz, to produkty niskoprzetworzone, bez chemii.Wykreslić piwo
> koniecznie.

Rosjanie mawiaja : "Wodka czeries piwa eta dieńgi na wietier" ;-)

MP

43. Data: 2006-02-11 08:37:35

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Marek wrote:

>Rosjanie mawiaja : "Wodka czeries piwa eta dieńgi na wietier" ;-)

Hrehre, fajne ;)

Ja juz od lat nie miewam kaca (faktem jest tez, ze znacznie mniej pijam,
niz w czasach studenckich, ale i wtedy nie miewalam ;)), a wszystko
dlatego, ze tuz przed pojsciem spac, a tuz po naduzyciu napojow
wyskokowych, pije OGROMNA ilosc wody, tak, ze czuje, ze juz wiecej nie
moge. Rano wstaje swiezutka jako szczypioreczek.

Kot

ps. Acha, przypomnialam sobie kiedy ostatnio mialam kaca - po wypiciu
samodzielnie calej butelki jakiegos superslodkiego swinstwa o smaku
brzoskwiniowym... Tak z 8-9 lat temu...

_______
Yahoo! Photos – NEW, now offering a quality print service from just 8p a photo
http://uk.photos.yahoo.com

44. Data: 2006-02-11 09:37:32

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Feb 2006 22:36:54 +0100, czeremcha
<c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

> Jeżeli sobie dobrze wyobrażam, co ty sobie wyobraziłeś, to w ten sposób
> można sobie zaaplikować i wodę zuber, i kapuśniak, i wodę z ogórków
> kiszonych. Trzeba tylko chcieć! Bo chcieć - to móc! :-)))
>
> Jeśli powyższa aplikacja nastąpiłaby w ustronnym, spokojnym miejscu i bez
> świadków - to i honor można obronić. :-))
>
> Choć podejrzewam, że i w takim układzie lody byłyby jednak
> najskuteczniejsze...

Tak , lody zdecydowanie.Jeśli zaś zdarzyłoby się ze honoru by nie obronily,
możnaby obejść się ich smakiem :)))

45. Data: 2006-02-11 13:05:41

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

Golo wrote:

> Tak , lody zdecydowanie.Jeśli zaś zdarzyłoby się ze honoru by nie obronily,
> możnaby obejść się ich smakiem :)))

te lody jesz nawet dwukrotnie, więc za te same pieniądze masz dwie
porcje ;-)

Waldek

46. Data: 2006-02-12 18:23:25

Od: "marek x" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

kukikoko <k...@o...pl> napisał(a):

> wiem, że drzemie w was kulinarne doświadczenie,
> więc podajcie mi poimprezowe menu na kaca.

Tutaj znajdziesz kilka ciekawych i sprawdzonych przepisów:
http://pychotka.pl/pychotka/content/category/8/109/8
2/
Dodatkowo polecam garść vtabletek witaminy B compleks lub Rapacholin czy też
Silimarol. Zbawienny wpływ na "syndrom jutra" ma aspiryna firmy Bayer.
Sprawdzone recepty.

47. Data: 2006-02-12 19:35:26

Od: Rafal Qbiak <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> A nie lepiej zamiast leczyć kaca zapobiec mu pijąc 100-150 ml oliwy z
> oliwek lub zjeść 2 puszki szprotek w oleju i "wylizać" olej z puszki?
> pozdr. Jerzy
ja "wciagam" puszke tunczyka w oleju (nic nie wylewam) z minimalna
iloscia pieczywa. pomiedzy kolejkami soczek pomidorowy. i oczywicie
przed pojsciem spac pijesz wody ile bedziesz mogl, prawie do cofki ;) -
acha zadnych nocnych kebabow i innych wynalazkow.
rano jajecznica, sok pomidowory. a jak do 14 nie przechodzi, to tylko Ci
klin zostaje, ale to troche niebezpieczne, bo mozna wpasc alkoholizm
wiec raczej odradzam.
powodzenia
ralf

48. Data: 2006-02-13 07:50:14

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Qbiak napisał(a):
[...]
> rano jajecznica, sok pomidowory. a jak do 14 nie przechodzi, to tylko Ci
> klin zostaje, ale to troche niebezpieczne,

Możesz to wyjaśnić, dlaczego klin jest niebezpieczny?

> bo mozna wpasc alkoholizm wiec raczej odradzam.

Aaaa, rozumiem, to znaczy nie rozumiem. Z tego co wiem to wpaść można do
kogoś lub z koleżanką.
;-)
Alkoholikiem się jest od urodzenia lub zostaje po w miarę długim czasie,
na mój gust jak pijesz (co najmniej po raz czwarty w krótkim czasie)
klina to alkoholikiem już jesteś bądź zaraz nim zostaniesz.
http://encyklopedia.pwn.pl/1760_1.html
:-)
pozdr. Jerzy

49. Data: 2006-02-13 08:15:33

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

marek x napisał(a):

> Tutaj znajdziesz kilka ciekawych i sprawdzonych przepisów:
> http://pychotka.pl/pychotka/content/category/8/109/8
2/

Mam propozycję, zastosuj sie do tych rad po kolejnym przepiciu i daj
znać jak to zniosłeś:
cyt. "[...] a także, że powinno się jeść dużo i tłusto."

Po piciu? Po co?

cyt. "Jednak na dolegliwości żołądkowe jakie występują rano, najlepsze
jest coś pikantnego... osobiście polecam zupki błyskawiczne, flaczki
domowej roboty, dobrze przyprawiony rosół, bądź kieliszek czystej wódki
z pieprzem."

Mylisz dolegliwości żołądkowe z przepiciem. Na dolegliwości żołądkowe
wystarczą krople żołądkowe podane jak najszybciej, a jak boli głowa to
te z pabialginą. Coś pikantnego na kaca tylko pogorszy sprawę a
polecanie zupek błyskawicznych zakrawa na kpinę.

> Dodatkowo polecam garść vtabletek witaminy B compleks

???

> lub Rapacholin czy też Silimarol.

Raphacholin /suchy wyciąg z korzenia rzodkwi czarnej, węgiel aktywny,
olejek miętowy, kwas dehydrocholowy/ -
http://www.info-med.pl/katalog/leki/ziolaindeks/raph
acholin.html
Sylimarol /Stany rekonwalescencji po toksyczno-metabolicznych
uszkodzeniach wątroby spowodowanych m.in. czynnikami toksycznymi (np.
środki ochrony roślin, alkohol) oraz po spożyciu trudno strawnych
pokarmów./ - http://www.herbapol.net.pl/leki/leki.php?%20nazwa=sy
limarol

> Zbawienny wpływ na "syndrom jutra" ma aspiryna firmy Bayer.

???
Prędzej [...] zresztą nikt mi za reklamę nie płaci.

> Sprawdzone recepty.

Na kim?
:-)))
pozdr. Jerzy

50. Data: 2006-02-13 11:50:04

Od: "marek x" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak <0...@m...pl> napisał(a):

> [...]
limarol

> ???
> Prędzej [...] zresztą nikt mi za reklamę nie płaci.

Jaka reklama? Podpowiadam co na mnie dobrze działa. Mam pisać specyfik X,
tabletki Y ?

Gdzie kupię około 30l garnek?
Zapracuj na internet
Bakterie mlekowe