Do uzytkownikow Amici z termosonda..

1. Data: 2006-02-09 13:48:21

Temat: Do uzytkownikow Amici z termosonda..
Od: "USER" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich serdecznie.
Wlasnie stalem sie posiadaczem takowej kuchenki. Problem w tym, ze nie
bardzo wiem jak uzywac tego wynalazku. Rzecz w tym, ze w zadnej instukcji
nie podaja jakie ustawienia temperatur powinny byc (na moment wylaczenia sie
piekarnika) gdy chce sie upiec wlasciwie mieso,ciasto ...no i nie wiem co
jeszcze..
Licze na Wasze wskazowki wtym wzgledzie.
Pozdrawiam
Piotr.

2. Data: 2006-02-12 20:38:49

Temat: Re: Do uzytkownikow Amici z termosonda..
Od: "Lady Huncwot" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

IMO: termosonda to pic na wodę.

Właściwie mogłaby mieć zastosowanie do mięs, ale naprawdę lepiej robić wg
sprawdzonych przepisów, własnego wyczucia i tego co Ci powie widelec po
nakłuciu tego co akurat będzie się piekło.

LH, posiadaczka Amici, z nieużywaną termosondą schowaną na dno szuflady

czym nakładać zapiekankę żeby się nie rozwalała :)
gotowanie na parze
Temperatura dla lososia ?
drożdżowe
Łosoś marynoway na ostro- jak?