meridia

1. Data: 2003-01-02 11:12:31

Temat: meridia
Od: "ania_wil" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy ktoś z was używał leku Meridia??
Proszę napiszcie jak to działa i czy są jakieś skutki uboczne??

Pozdrawiam
Anna W.

2. Data: 2003-01-02 11:27:31

Temat: Re: meridia
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania_wil" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> czy ktoś z was używał leku Meridia??
> Proszę napiszcie jak to działa i czy są jakieś skutki uboczne??

Ten temat powraca co jakiś czas. Zobacz tutaj:
http://groups.google.pl/groups?q=Meridia+group:pl.mi
sc.dieta&num=50&hl=pl&lr
=lang_pl&ie=UTF-8&inlang=pl&scoring=d

Ja używałam Meridii. Faktycznie, hamowała trochę apetyt, ale nie było jakiś
rewelacyjnych działań. Za to bardzo źle się po niej czułam, miałam zawroty
głowy i duszności oraz wzmożoną potliwość. Nie polecam. Polecam za to metodę
Montignaca, dzięki której człowiek chudnie, mimo, ze je do syta i to same
zdrowe rzeczy. Na pewno jest tańsza od Meridii i przynosi lepsze efekty. Ja
schudłam już 8 kg w półtora miesiąca :-) Podstawowe informacje znajdziesz
tutaj http://republika.pl/misiczka/kuchnia/monti.htm

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Biedni myślą, że bogactwo da im szczęście.
Bogaci widzą szczęście w pozbyciu się wrzodów żołądka

3. Data: 2003-01-02 11:41:13

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam,
> czy ktoś z was używał leku Meridia??
> Proszę napiszcie jak to działa i czy są jakieś skutki uboczne??

Witaj Aniu,przejrzyj niedawne posty,byl watek na ten temat.Objawy uboczne sa
dosc drastyczne:kołatanie serca,uczucie slabosci,uczucie suchosci w jamie
ustnej.Reszte znajdziesz w archiwum.Polecam przejrzec.Hafsa

4. Data: 2003-01-02 13:35:58

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania_wil" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> czy ktoś z was używał leku Meridia??
> Proszę napiszcie jak to działa i czy są jakieś skutki uboczne??

Lepiej działa ECA

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

Opty-zalozenia diety
pierwsza ;)
MM moje twarde postanowienie w nowym roku (?)
jeszcze nie dla mnie:((
no to dzisiaj nagrzesze MM