męski portal

1. Data: 2010-12-23 15:47:00

Temat: męski portal
Od: uookie <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiające jest to, że mężczyźni tworzą w internecie wspólnoty
tylko wokół jakiś wspólnych zainteresowań. Są portale sportowe,
motoryzacyjne, dewiacyjne, hobbystyczne. Nie znalazłem za to portalu,
który byłby skierowany do mężczyzn tylko ze względu na to, że są oni
mężczyznami.

Jest tak pewnie dlatego, że jest im taki portal po prostu
niepotrzebny. Mężczyźni mają tę przewagę nad kobietami, że nie
potrzebują się jednoczyć w ogół swej męskości. Nie muszą dzielić się
poglądami o modzie, wymieniać plotkami, pocieszać się. Kobiety za to,
ze swojej kobiecości robią temat sam w sobie.

Zastanawiam się, czy taki portal skierowany do mężczyzn, z założenia
seksistowski, miałby rację bytu. Co ciekawe, tworząc pewien model
takiego serwisu, z góry zakładam, że będzie on się cieszył równym
zainteresowaniem ze strony mężczyzn, jak i kobiet. Zakładam bowiem, że
panie nie odmówią sobie wątłej jak sądzę przyjemności podglądania
męskiego świata.

Na koniec cytat który mnie zainspirował do tego pomysłu:

Ma pan wyniki w szkołach, które są w 80 procentach opanowane przez
kobiety. Jest tragicznie. Żadnego porządnego obrazu kobieta nie
namalowała, ważnej symfonii nie napisała, żadnego systemu
filozoficznego nie stworzyła. Zawsze były królowe Wiktorie czy
Elżbiety, które rade rządzić. Ale kobieta lepiej umie wziąć informację
od mężczyzny, bo każdy mężczyzna chce mieć swoje informacje,
światopogląd. /Franciszek Starowieyski

Proszę o opinię i uwagi
pozdrawiam
Łukasz

2. Data: 2010-12-23 16:03:16

Temat: Re: męski portal
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: męski portal
Wiadomość:

uookie napisał(a):
> [...]
> Elżbiety, które rade rządzić. Ale kobieta lepiej umie wziąć informację
> od mężczyzny, bo każdy mężczyzna chce mieć swoje informacje,

Portal dla mężczyzn bez zainteresowań, to jak sobie to wyobrażasz, o
czym tam pisać bo nie rozumiem.? A to drugie, jak kobiety miały coś
stworzyć w dużej ilości jak od niedawna są wyzwolone. Jeszcze 150 lat
temu nie chodziły do szkoły, a uczyły się cerowania, zachowania
odpowiedniego. Teraz kobiety są lepiej wykształcone od mężczyzn i
zajmują częściej odpowiedzialne stanowiska a i tak się im kłody pod
nogi kładzie...O co chodzi w tym bełkocie, bo jest nielogiczny
zaprzeczasz sam sobie, o co tu idzie? W szkole kobiety przekazują
starszą kulturę, która jest męskim dokonaniem a nie żeńskim. Po prostu
bełkot bez składu i ładu. Albo to wewnętrznie nielogiczne, ...na
początku mężczyźni bez zainteresowań, na końcu muszą mieć
światopogląd....bełkot.

3. Data: 2010-12-23 16:17:07

Od: uookie <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Gru, 17:03, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> bełkot bez składu i ładu.  Albo to wewnętrznie nielogiczne, ...na
> początku mężczyźni bez zainteresowań, na końcu muszą mieć

może zacznę od drugiego. podałem tylko cytat. nie był to punkt wyjścia
do dyskusji. wyzwolenie kobiet? największe przemiany we współczesnym
świecie zaczęły się na początku dwudziestego wieku, czyli pokryły się
mniej więcej z emancypacją kobiet, ale jakoś trudno mi te dwa fakty
połączyć ze sobą. aa... kobieta rządzi w yahoo.com. pewnie o taki
przykład ci chodziło, ale nie wiedziałeś, że taki istnieje ;)

co do samego portalu... nie napisałem, że ma być dla facetów bez
zainteresowań. chyba raczej trudno takich znaleźć. chodziło mi o to,
że nadrzędną cechą facetów którzy mieliby się wokół tego portalu
skupić nie było by konkretne zainteresowanie. boję się tu użyć
sformowania 'wojna płci', ale na czymś takim mniej więcej miałyby to
polegać. nie byłby to jednak poradnik dla frustrowanych dominacją żony
facetów (choć dla nich też), ale taki ogólny vortal... trudno mi mówić
o głównych założeniach, bo właśnie po to piszę na tej grupie, żeby je
doprecyzować nic wcześniej nie sugerując.

rozumiem, ze ty nie masz żadnych potrzeb i niczego nie wniesiesz do
dyskusji?

4. Data: 2010-12-23 16:29:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: męski portal
Wiadomość:

uookie napisał(a):

> [...]
> doprecyzować nic wcześniej nie sugerując.
>
> rozumiem, ze ty nie masz żadnych potrzeb i niczego nie wniesiesz do

Acha boisz się wykształconych kobiet....oj...oj..biedactwo...
Ja napisałem że niewiele stworzyły bo były zniewolone, a ty mi
bezsensownie piszesz...nie łączyłbym rozwoju cywilizacyjnego z
kobietami...co ma piernik do wiatraka...Baranie jak miały stworzyć
rozwój gdy były zniewolone kretynie.

Po następne to wygląda na próbę stworzenia portalu z celem...kobieta
mnie bije...myślę że kobiety też będą zafascynowane...Na pierwszy post
proponuje...dlaczego stałem się pantoflarzem , taki temat.

5. Data: 2010-12-23 16:55:19

Od: uookie <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Gru, 17:29, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> mnie bije...myślę że kobiety też będą zafascynowane...Na pierwszy post
> proponuje...dlaczego stałem się pantoflarzem , taki temat.

dobrze, daruj sobie. widzę, że merytorycznie niczego nie wniesiesz do
tematu.

6. Data: 2010-12-23 17:10:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość:

uookie napisał(a):

> dobrze, daruj sobie. widzę, że merytorycznie niczego nie wniesiesz do
> tematu.

Nikt nie zrozumie o co ci chodzi, bo popisałeś bełkot, ale pod tym
bełkotem kryje się stan emocjonalny, który pokazuje strach i nienawiść
do kobiet.
Jakbym miał napisać normalnie to co ty wybełkotałeś, to mniej więcej
wyglądało by to tak. Trzeba oddzielić mężczyzn od kobiet, bo kobiety
są nic nie warte, wszystko stworzyli mężczyźni i One niesprawiedliwie
siedzą w szkołach i nauczają, trzeba je przegonić, wypędzić,
korzystają z męskiej kultury i jeszcze gnębią człowieka.

7. Data: 2010-12-23 17:29:43

Od: uookie <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Gru, 18:10, glob <r...@g...com> wrote:
> [...]
> siedzą w szkołach i nauczają, trzeba je przegonić, wypędzić,
> korzystają z męskiej kultury i jeszcze gnębią człowieka.

jesteś trochę przewrażliwiony. przyszedłem się zapytać, co sądzicie o
moim pomyśle, a nie po diagnozę stanu mojego umysłu. mój stosunek do
kobiet nie ma tu żadnego znaczenia, ani to, czy jestem pedałem,
lewakiem, czy żydem.

a to co napisałeś, co niby ja chciałem napisać, to się całkowicie
zgadza. masz zupełną rację. dokładnie tak uważam.

8. Data: 2010-12-23 17:35:59

Od: sinusoid <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie da się http://www.youtube.com/watch?v=UgWHIguqnGg

9. Data: 2010-12-23 20:31:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

uookie napisał(a):

> [...]
>
> a to co napisałeś, co niby ja chciałem napisać, to się całkowicie
> zgadza. masz zupełną rację. dokładnie tak uważam.

Zauważyłeś że znowu sobie zaprzeczyłeś?, .....mój stan umysłu nie ma
nic wspólnego z tym co napisałem, a to co ty napisałeś potwierdza to
co myślę i uważam.... Kobiety napawdę są złe ale tylko dla głupców i
to jest wina głupców.

10. Data: 2010-12-23 22:26:11

Od: uookie <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Gru, 21:31, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> nic wspólnego z tym co napisałem, a to co ty napisałeś potwierdza to
> co myślę i uważam.... Kobiety napawdę są złe ale tylko dla głupców i

myślę, że obrażasz ludzi, bo czujesz się gorszy. normalny, zdrowy
człowiek bez większych problemów emocjonalnych i czujący akceptację
otoczenia, nie używa takiego języka, nie troluje na forach i nie ma
potrzeby udowadniania innym, że sami mają problemy.

Jak zmarnować życie pracując na innych?
Bas mi se neda
Ako me ostavis
Magicznych Świąt