meskie zapachy?

1. Data: 2004-05-20 21:14:25

Temat: Re: meskie zapachy?
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-05-20 23:14:40 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *SloMa* skreślił te oto słowa:

> Witam.
> Mala sonda? Wasze (kobiet) ulubione meskie perfumy?

Mała odpowiedz:
www.google.pl
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-05-20 21:14:40

Temat: meskie zapachy?
Od: "SloMa" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mala sonda? Wasze (kobiet) ulubione meskie perfumy?

1. Data: 2004-05-20 22:18:21

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-05-21 00:18:45 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ania* skreślił te oto słowa:

> ja tam lubię wiele...
> czasem ciężko mnie odciiągnąć w perfumerii od półek "męskich" :)

Jest to zaiste fascynująca informacja Aniu.

Tym niemniej polecam Ci lekture:
http://evil.pl/pip/
Szczegolnie dział poswiecony konfiguracji czytnika, i konstruowania postów.
Proponuje również się dowiedzieć kiedy nalezy kliknąc 'odpowiedz'.

Miłej lektury zycze.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-05-20 22:18:45

Od: "Ania" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tam lubię wiele...
czasem ciężko mnie odciiągnąć w perfumerii od półek "męskich" :)

1. Data: 2004-05-21 05:50:59

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał/a w news:1jtax9dstkqpa$.dlg@iska.from.poznan:

> Mała odpowiedz:
> www.google.pl

Cześć wredoto :)
Byś przynajmniej dodała, że ten temat był wałkwany już kilka razy.
A że ja jeszcze ani razu nie udzielałam się w takim wątku, to podepnę
się tutaj i powiem, że *żadne* męskie perfumy mi się nie podobają.
Zwłaszcza, że faceci z reguły używają ich stanowczo za dużo, więc
unikam towarzystwa takich wypachnionych panów.

mips

--
Zofia Rakowska
> Czy NAPRAWDE uwazasz ze TEGO rodzaju dylematy stanowia PROBLEM
> spoleczny ktorego elementem jest aborcja??
Nie rozumiem tego zdania. Ktoś z nas nie uważał na lekcjach polskiego
w szkole i coś mam wrażenie, że to nie byłam ja. (c) JoP

1. Data: 2004-05-21 07:48:22

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-05-21 07:50:59 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *mips* skreślił te oto słowa:

> Cześć wredoto :)

Hellou :)

> Byś przynajmniej dodała, że ten temat był wałkwany już kilka razy.

To oczywiste jak sie odsyła ;D

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-05-21 10:00:54

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał/a w news:1sf7cnxqglkf0$.dlg@iska.from.poznan:

> To oczywiste jak sie odsyła ;D

Tak Ci się tylko wydaje :(
I tak większość pytających nie załapie, a po tłumaczeniach "archiwum w
google!" padnie jeszcze pytanie "ale jak je w tych guglach znaleźć???"

mips doświadczenie w "tych sprawach" ;)

1. Data: 2004-05-21 10:18:39

Od: "SloMa" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jeszcze zapytam inaczej.
Mozna jedna z Was, ekspertek wyjasni mi, szaremu chlopaczkowi, z czym to sie
je.

Sprawa wyglada tak.
Obecinie A Dunhill zapach X-Centric, wczesniej Mexx niebieski - oba zapachy
bardzo intensywnie pachna zaraz po spryskaniu, nawet malutka iloscia
perfuma.
Szybko jednak wietrzeja.

Moja kobieta: avonowskie Pink Suede - nie pachnie tak intensywnie od razu,
natomiast bardzo dlugo utrzymuje sie delikatny zapach wyczuwalny przy
blizszym kontakcie tzn chociazby przytulenie...

Mi tam nie zalezy na tym, zeby za mna sie ciagnely smugi zapachow, chce sie
tylko czuc swiezo.
Czy to zjawisko ulotnosci jest w relacji meskie - damskie zapachy? czy mozna
to jakos rozpoznac przed zakupem?
Czy moze sa to jakies kobiece sztuczki?
Kobiety, dopomozcie:)

1. Data: 2004-05-21 13:33:19

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"SloMa" <t...@a...pl> wrote in news:c8kl14$rhs$1@news.onet.pl:

(...)

Co do perfum, a raczej wody toaletowej nie mylmu pojec :)
to uzywam osobiscie route 66 i jest git, zapach czuc caly dzien.

--
Pozdr. Hektor

1. Data: 2004-05-21 13:46:44

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SloMa" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
> perfuma.

te perfumy
tych perfum,
proszę, proszę.........

> Szybko jednak wietrzeja.

Często jest tak, ze pachniesz w jakis sposób (woda toaletowa, pot, czy
też... frytki - po wyjściu z fastfoodu).
Naprawdę pachniesz, tylko tego nie czujesz. Zapach wyczuwają natomiast osoby
wokół Ciebie.
Czemu?
Bo twoje powonienie "oswoiło się" z danym zapachem.
O.

Jaki krem z dużym filtrem na codzień dla buzi??
Antidral i Etiaxil - raz jeszcze
kolagen / na twarz
maseczka... mieszane wrażenia
puder bez podkładu - szkodzi ???