meteoryty - pedzel

1. Data: 2006-02-07 13:37:34

Temat: meteoryty - pedzel
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak z ciekawosci, ktos mial?

http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P0732

da sie w Polsce kupic?

-- kasica, ze slaboscia do koloru rozowego

1. Data: 2006-02-07 13:43:15

Temat: Re: meteoryty - pedzel
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> napisał(a):

> tak z ciekawosci, ktos mial?
>
> http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P0732
>
> da sie w Polsce kupic?

Mieć nie miał, chyba że w ręce - gdzieś w bezcłówce była "promocja"
meteorytów w zestawie z pędzlem. Pędzel jak pędzel. ;-) ("Promocja", bo cena
zabijała.)

--
JoP

1. Data: 2006-02-07 13:45:13

Od: "hihi" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> napisał(a):

> tak z ciekawosci, ktos mial?
>
> http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P0732

Ja się miziam inglotami. Czarnymi.

> -- kasica, ze slaboscia do koloru rozowego

Jako kolor przewodni u mnie odpada, ale jako dodatek jest świetny (prawie
dałam sie dziś skusić na różowe kwiatki na paznokciach;-)

hi8ver

1. Data: 2006-02-07 14:02:39

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

hihi wrote:
(...)
> Jako kolor przewodni u mnie odpada, ale jako dodatek jest świetny (prawie
> dałam sie dziś skusić na różowe kwiatki na paznokciach;-)

Różowym się teraz napawam, bo długo byłam ruda.
Jutro już będę miala różowo-liliową bluzkę z kotami :))
Miała być dzisiaj, ale śnieg przeszkodził.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2006-02-07 14:15:36

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> Różowym się teraz napawam, bo długo byłam ruda.
> Jutro już będę miala różowo-liliową bluzkę z kotami :))
> Miała być dzisiaj, ale śnieg przeszkodził.

zartujesz.
rozowe masz na glowie?! dawaj fote!
(bluzki tez, jak bedzie)

-- kasica

1. Data: 2006-02-07 14:37:38

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 07 Feb 2006 15:15:36 +0100, Katarzyna Kulpa wrote:

> zartujesz.
> rozowe masz na glowie?! dawaj fote!
> (bluzki tez, jak bedzie)
>
> -- kasica

moja fryzjerka ma rozowe na glowie. fajnie wyglada :} jakims to robi
pigmentem magentowym. i tak od lat :} ale fotki nie pokaze niestety, tak
sie chcialam bezproduktywnie pochwalic :>

--
Boska
http://magdee.blox.pl

1. Data: 2006-02-07 14:48:01

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> zartujesz.
> rozowe masz na glowie?! dawaj fote!

Eee, nie. Skrót myślowy - jak bylam ruda to różowego
prawie wcale nie nosiłam. Różowe na głowie miałam tylko, jak mi
za to płacili :)

> (bluzki tez, jak bedzie)

Dobrze, bluzkę pstryknę.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2006-02-08 10:59:03

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> wrote:

> http://www.sephora.com/browse/product.jhtml?id=P0732
>
> da sie w Polsce kupic?
Nie wiem, jak w Polsce, ale u nas w sąsiedniej wsi widziałam. To co,
sprawdzać cenę? ;-)

> -- kasica, ze slaboscia do koloru rozowego
Anetek (tylko mógłby nie być taki różowy, wrrr ;->)
.' .. `. Aneta Baran * http://2510053385/~aneta/ * anetek#anetek.net
:`.__.': * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *
`....'

1. Data: 2006-02-08 11:14:10

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Baran wrote:

32

> Nie wiem, jak w Polsce, ale u nas w sąsiedniej wsi widziałam. To co,
> sprawdzać cenę? ;-)

e, nie sprawdzaj. jak bede zdesperowana, to sie odezwe ;)

> Anetek (tylko mógłby nie być taki różowy, wrrr ;->)

no co, slicny jest :)

-- kasica

1. Data: 2006-02-10 10:02:40

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> wrote:

> e, nie sprawdzaj. jak bede zdesperowana, to sie odezwe ;)
Zaniosło mnie do Sephory i sprawdziłam, 22 euro. Przy okazji obejrzałam
sobie te wszystkie meteoryty i ten mój jest bardzo podobny do
Wintercośtam, nie pamiętam, co to było, Winter Nights? W każdym razie
taki opalizującoperłowy.

> no co, slicny jest :)
Różowemu mówimy twarde 'nie' :->

Anetek
.' .. `. Aneta Baran * http://2510053385/~aneta/ * anetek#anetek.net
:`.__.': * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *
`....'

Travel aid
uroda ok. 30-tki
maybelline -sky high curves
Kosmetyczne małe co nieco (chwalę i nie)
perfumy