metodologiczne pytanie - pomocy !!!

1. Data: 2001-12-04 23:49:09

Temat: metodologiczne pytanie - pomocy !!!
Od: "irq19" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

no to mam pytanie - moze znajdzie sie tu jaki ekspert. Otoz chodzi o to jak
moga byc przeliczne wyniki ze skal kwestionariusza 16PF jezeli wartości M
(sredniej arytm.) oscyluja w okolicach 15. Na pewno gosc w tym artykule nie
przeliczal tego stenem wiec jak ????? Macie jakis pomysl - wyglada na to, ze
wartosci przeliczone musialy byc w przedziale 1-30 ale sam juz nie wiem.
Heeellllppppp !!!!

I jeszcze jedno pytanie w tym wzgledzie - na jakiej skali beda wyniki tego
typu po przeliczeniu (juz nie wazne czy stenem czy jakas inna metoda) - to
bedzie porzadkowa czy przeddzialowa - jak na moj gust to porzadkowa ale nie
jestem pewien wiec - heeelllppp again

1. Data: 2001-12-05 12:45:37

Temat: Re: metodologiczne pytanie - pomocy !!!
Od: "Andr3as" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "irq19" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ze
> wartosci przeliczone musialy byc w przedziale 1-30 ale sam juz nie wiem.

Jesli jestes pewien, ze wyniki nie sa przeliczane na steny bo to niestety
nie wiem co to za skala, ale moze byc, ze to arbitralnie wyznaczona
punktacja przez autora kwestionariusza (czy czym to badal tam).
Wyniki wcale nie musza sie miescic w przedziale 1-30 (chyba ze 15 to
mediana), bo wszystko zalezy od rozkladu wynikow na danej skali w populacji.

> [...]
> bedzie porzadkowa czy przeddzialowa - jak na moj gust to porzadkowa ale

Porzadkowa skala to nie bedzie na pewno. Wapliwosci moga sie pojawic czy to
bedzie przedzialowa czy ilorazowa, ale wyglada na to ze przedzialowa.

Andr3as

1. Data: 2001-12-05 15:10:57

Temat: czy macie cos takiego, jak ???
Od: m...@i...pl (Aga :) szukaj wiadomości tego autora

Właśnie czy macie cos takiego albo zdarza się Wam niekidy takie coś, ze
myślicie sobie w pewnym momencie, że fajnie byłoby gdyby tu teraz zjawił sie
jakis ( np. :) PAN X ???

Mnie ostatnio przetrafiło ise takie coś, ze nie chciałam aby do szkoły
przyszedł PAN X i on faktycznie nie przyszedł... Chociaż nei wiedział o tym,
ze nei chciałąm, aby w danym dniu nie przychodził...:)

Ale namieszałam...

1. Data: 2001-12-06 21:07:38

Temat: Re: czy macie cos takiego, jak ???
Od: "irq19" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dawnych czasach liceum zdarzalo mi sie cos takiego - hehe, ale wolalbym o
tym nie pisac.
Ciekaw tylko jestem co to ma do skal stenow itd. :)))))))))

1. Data: 2001-12-08 01:10:43

Temat: Odp: czy macie cos takiego, jak ???
Od: "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach,ciach]

> [...]
tym,
> ze nei chciałąm, aby w danym dniu nie przychodził...:)

to wylacznie zboeg okolicznosci ....po ptrostu przypadek.....zawsez trezba
takie rzeczy najprosciej tlumaczyc...:))
Pozdr.

Miłość
Co dalej ???? było: Re: Brak przywiązania
ortografia!
HELP! kto ma ksiazke: Jak skutecznie wynagradzac pracownikow Sedlaka - potrzebuje tylko fragmencik
co wazniejsze?