metotrexat a zzsk

1. Data: 2004-12-11 09:36:52

Temat: metotrexat a zzsk
Od: "Tulisia" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od ponad 5 lat lecze sie na zzsk.Skutek marny bo choroba postepuje szybciej
niz leczenie.
Wszystkich lekow probowalam. Na wiekszosc "nie ide",pozostalych nie toleruje
(np.sulfosalalziny).
Lekarz sugeruje METOTREXAT.
Mam mnostwo watpliwosci, gdyz mam 25 lat i kiedys chcialabym zostac mama
(podobno nie dobrze jest stosowac MTX u modych kobiet,nie wskazanym wrecz
zakazanym jest zajscie w ciaze w trakcie leczenie i jescze troche czasu po
zakonczeniu przyjmowania leku)
I stad moje pytania: CZY ZNACIE PANSTWO PRZYPADKI URODZENIA ZDROWEGO
MALENSTWA PO ZAKONCZENIU LECZENIA?
JAKIE MOGA BYC POWIKLANIA GDYBYM( nie daj Boze) ZASZLA W CIAZE W TRAKCIE
ZAZYWANIA?
I CZY URODZNIE DZIECKA NIE SPOWODUJE NAWROTU CHOROBY Z "WIEKSZA SILA"?

oraz JAKIE SA SKUTKI UBOCZNE ZAZYWANIA METOTREXATU ( mdlosci, wypadanie
wlosow, ogolne oslabienie itp)?

Bede wdzieczna za wszelkie info
podzrawiam
Agata

2. Data: 2004-12-11 12:57:40

Temat: Re: metotrexat a zzsk
Od: Cathleen <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tulisia schrieb:
> Lekarz sugeruje METOTREXAT.
> I stad moje pytania: CZY ZNACIE PANSTWO PRZYPADKI URODZENIA ZDROWEGO
> MALENSTWA PO ZAKONCZENIU LECZENIA?
http://free4web.pl/3/2,9347,14907,2684712,0,Thread.h
tml;jsessionid=3648211F9EF0620528140FB0703B0CFC

> JAKIE MOGA BYC POWIKLANIA GDYBYM( nie daj Boze) ZASZLA W CIAZE W TRAKCIE
> ZAZYWANIA?
Istnieje ryzyko uszkodzenia płodu. Metotrexat bywa używany również do
aborcji.
http://www.netdoktor.de/medikamente/100000545.htm

http://www.przychodnia.pl/el/leki/leki.php3?lek=1405

--
Cathleen
"Glowa do gory! - rzekl kat zarzucajac stryczek." - Lec

wstrzas anafilaktyczny
Pytanie do urologa i osób mających problem z pęcherzem
Specjalizacja: ortodoncja
Woda w uszach
Niesmiala prosba