metro czy techno seksualny

121. Data: 2006-06-30 12:30:30

Temat: Re: metro czy techno seksualny
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> ale pustaki łażą po tym świecie, i dają się nabijać w butelkę coraz wyższych
> cen.

ale masz jakies wsparcie?

-- kasica

122. Data: 2006-06-30 12:37:58

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> napisał(a):

> ale masz jakies wsparcie?

ale moglabys jasniej, jakiego Ci wsparcia udzielic?
hania

123. Data: 2006-06-30 12:38:59

Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania <v...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> Perfumy Bossa tez lepiej idą po podwyzce cen - miedzy innymi dzieki Twojej
> postawie.

Zapachy _powinny_ być drogie - wysoka cena ogranicza dostępność, a pachnieć
tym samym, co pół ulicy, to żaden fun.

--
JoP

124. Data: 2006-06-30 12:48:23

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers"

> Zapachy _powinny_ być drogie - wysoka cena ogranicza dostępność, a
> pachnieć tym samym, co pół ulicy, to żaden fun.

i tak połowa ulicy, czasami pachnie podobnie .."jadore dior", tyle, ze
podrabiane.
;/
masakra

125. Data: 2006-06-30 12:52:32

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> wyższych
>
> ale moglabys jasniej, jakiego Ci wsparcia udzielic?

masz jakies podstawy do stwierdzenia, ze kupujac grecka
fete daje sie nabic w butelke?

-- kasica

126. Data: 2006-06-30 13:09:23

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

Twojej

> Zapachy _powinny_ być drogie - wysoka cena ogranicza dostępność, a pachnieć
> tym samym, co pół ulicy, to żaden fun.

padłam. Mówisz/piszesz serio, czy tak sobie jaja robisz?
A co, jeśli akurat mieszkasz w okolicy, gdzie to PKB na łeb jest akurat
wysoki i każdy sobie może pozwolić na to, co Ty?

BTW - chyba nie znasz rynku perfum - akurat te najdrozsze idą b.dobrze, bo co
ludzie powiedzą, gdy przyznasz się, że pachniesz jakimś Jade czy Coty?
Kobita będzie jadła chleb ze smalcem, a ulubiony zapach i tak kupi (tzn dość
znaczny odsetek tak zrobi)

hania

127. Data: 2006-06-30 13:12:53

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> napisał(a):

> masz jakies podstawy do stwierdzenia, ze kupujac grecka
> fete daje sie nabic w butelke?

Pierwsze słyszę, bym wspominala o greckiej fecie.
Pisałam, że śmieszy mnie generalizowanie, że polska żywność jest tańsza (bo w
wielu wypadkach nie jest) i gorsza (również) niż zagraniczna.

zdrowki
hania

128. Data: 2006-06-30 13:16:56

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-06-30 15:12:53 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Hania* skreślił te oto słowa:

> Pisałam, że śmieszy mnie generalizowanie, że polska żywność jest tańsza (bo w
> wielu wypadkach nie jest) i gorsza (również) niż zagraniczna.

A kto generalizował? I gdzie?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

129. Data: 2006-06-30 13:29:59

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> Pierwsze słyszę, bym wspominala o greckiej fecie.
> Pisałam, że śmieszy mnie generalizowanie, że polska żywność jest tańsza (bo w
> wielu wypadkach nie jest) i gorsza (również) niż zagraniczna.

generalizowaniem w tym watku to ty bijesz wszystkich
na glowe. szczegoly gorzej ci ida.

-- kasica

130. Data: 2006-06-30 13:30:45

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 30 Jun 2006 14:30:30 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@h...pl> i powiedziała:

> ale masz jakies wsparcie?

Tak, zapas bomb i papieru do pakowania, sądząc z tego wątku. I
jad^Wśliny.

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

allegro perfumy
jakie bibułki matujące do twarzy na upał?
moje rozczarowanie avocado
Mas(ecz)ka dla faceta :P
Oriflame na Allegro