metternich

1. Data: 2001-05-06 09:11:15

Temat: metternich
Od: antymon <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Przepraszam, ze przeszkadzam w uczonych dysputach ;), ale mam wielki
problem ktory spedza sen z moich niewiennych powiek ;) Sprawa wyglada
prosto: pisze prace semstralna o Metternichu (Metternich Klemens Lothar
von) i mam cholerne problemy ze znalezienie czegokolwiek w i-necie.
Wyszukiwarki wypluwaja tylko kilka linkow do WIEM (wielka interestowa
encyklopedia), na ktorej nic nie ma i na tym koncza swoje przeszukiwania
:( Bede cholernie wdzieczny za kazda pomoc zarozno polecenie ksiazki
(ek) lub adresy stron (szczegolnie to drugie)

z gory wielkie dzieki
antymon