mezczyzna

1. Data: 2003-02-13 11:52:01

Temat: Re: mezczyzna
Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Warto by byly te kosmetyki dla mezczyzn, bo o ni maja inna cere.
Moze zastanow sie nad AA ??
W sumie sa to dobre kosmetyki i nie najdrozsze.
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-02-13 11:58:53

Temat: mezczyzna
Od: "Biedronka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam malutki problem i bardzo was prosze kochane w doradzeniu..
Moj chlopak skarzy sie,ze ma bardzo sucha skore na twarzy-jaki najlepiej
kupic mu krem?moze sa jakies specjalne dla mezczyzn?kompletnie sie na tym
nie znam....a moze wystarczy Nivea Soft?

pozdrawiam!

1. Data: 2003-02-13 12:02:12

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Biedronka" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
> [...]
tym
> nie znam....a moze wystarczy Nivea Soft?

Kiedys pisalam jaki prezent kupilam bratu.
Zawsze mial tragicznie sucha skore, wrecz mu sie luszczyla.
Kupilam mu krem z olejem z... konopii indyjskich.
Po pierwsze bardzo sie cieszyl, bo prezent, mimo, ze kosmetyczny, byl
oryginalny, a po drugie wyleczyl sobie skore.

Link do stronki:
http://www.cannabis.pl/polish.html

Kaska

1. Data: 2003-02-13 17:59:39

Od: "Bogdan" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Po pierwsze bardzo sie cieszyl, bo prezent, mimo, ze kosmetyczny, byl
> oryginalny, a po drugie wyleczyl sobie skore.

Polecam, sam nie uzywalem, ale znajomy uzywal i mowil, ze baardzo dobry :)

1. Data: 2003-02-13 18:13:12

Od: "lalka" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kupic mu krem?moze sa jakies specjalne dla mezczyzn?kompletnie sie na tym
> nie znam....a moze wystarczy Nivea Soft?

Vichy ma niezlą serię kosmetyków dla mężczyzn a panie w aptekach bez
problemu dadzą ci próbki i Twoje szczęście sprawedzi czy mu wogole co
takiego odpowiada :))

1. Data: 2003-02-13 22:18:32

Od: "Kwiatuszek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłam na stronie i zastanwiam sie jaki krem to ten krem z konopii indyjskich
i ktorey jest do pielegnacji skory bo jeden jest do pielegnacji skory rak a
drudi ochrania skore przed promieniami slonecznymi .

1. Data: 2003-02-14 08:26:43

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kwiatuszek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
rak a
> drudi ochrania skore przed promieniami slonecznymi .

Rozumiem ze chodzi Ci o mojego posta?
Wlasnie troche dziwnie napisali o nim na stronie.
To jest krem ktory ma za zadanie chronic i pielegnowac sucha skore i
moze byc uzywany miedzy innymi do rak. Ale jeszcze doczytam ulotke i
napisze.

Kaska

1. Data: 2003-02-14 16:32:22

Od: "Kwiatuszek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-02-19 09:59:22

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> To jest krem ktory ma za zadanie chronic i pielegnowac sucha skore i
> moze byc uzywany miedzy innymi do rak. Ale jeszcze doczytam ulotke i

No wiec na opakowaniu jest bnapisane jak byk:
"Krem ochronny do twarzy i rak"
Brawa dla madrej glowy, ktora opracowywala strone:)))

Kaska

srebrny eye-liner
problem z włosami
maseczka z rycyny na wlosy