między wyludnieniem a neuronalinkiem

1. Data: 2021-06-25 02:21:16

Temat: między wyludnieniem a neuronalinkiem
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

https://bit.ly/3daLCBy

co pozostało do zniszczenia w świecie
zamieszkałym przez same elity to inne elity
pragnienie dominacji nad innymi
nie sKończy się samo z siebie :

Światowy Program Żywnościowy ONZ ogłasza
że około 270 milionów ludzi na całym świecie
stoi obecnie w obliczu ( śmierci z ) głodu
więc , teraz pytanie czy cel technokracji
zmierza w kierunku redukcji populacji
czy nowego typu niewolnictwa ?
( ma taki sens jak dawniej w klasztorach
z nudów liczenie diabłów na ostrzu szpilki )
dlaczego nie zjeść ciastka i mieć ciastko ?

a.) Neuralink/l'IA/les implants neuronaux/
https://en.wikipedia.org/wiki/Neuralink ( też po polsku )
les protéines magnétiques et le transhumanisme qui y est associé
b.) la dépopulation dans le cadre des objectifs déclarés de l'Agenda 2030
c.) l'automatisation/la robotisation, la 4RI et l'Internet des objets
https://bit.ly/3qoreC6

Pojawiają się nowe filmy pokazujące wyraźnie
udowadniające że * szczepionki * mają w sobie
połączenie Bluetooth (o: po zaszczepieniu
chyba każdy może sobie sprawdzić :o)

https://www.strategic-culture.org/news/2021/06/19/ha
ve-the-great-reset-technocrats-really-thought-this-t
hrough-evil-between-depopulation-neuralink/

" kiedy wychodzisz w ( miejsca publiczne )
kontakt z ludźmi , celowo lub nie
stajesz się wspólnikiem
w procesie epidemiologicznym
to jest ogniwo w łańcuchu
rozprzestrzeniania się
niebezpiecznego wirusa "

? " wspólnik "
może ( tzn : nie musi ) zarażać
tylko osoby niezaszczepione , lub
szczepionka jest nieskuteczna
więc po co się * szczepić * ?

* zaszczepionych * trupów przybywa ( i
jednocześnie ! ) nowych odmian virusa
w statystykach ( automatycznych )
powód zgonu ? zależy od polityki
ale teraz wpisują szczepienia :
już widać że ( proporcjonalnie )
nieszczepionych mniej umiera
i mniej ( lżej ) choruje na Covid

więc , w tym sławnym " procesie
epidemiologicznym " skąd się wzięła
ta karygodna * wina * nieszczepionych ?

szczepienie wiąże się
z niezaprzeczalnym ryzykiem
zwłaszcza w przypadku tej szczepionki
[ 14 700 zgonów ( tylko udowodnionych ! ) w UE ]
na chorobę , która nie jest śmiertelna dla większości
w porównaniu ze statystykami przed pandemią
( np wszystkich trupów proporcje podobne )

przybywa * ludzi * bezUżytecznych idiotów
bez sensu w społeczeństwie burżuazyjnym
opierającym się na zasadzie wzbogacania się
indukując hierarchię darwinowskiej rywalizacji
o dominację najbardziej zdolnych do wyZysku
to prowadzi społeczeństwo na ścieżkę postępu
gospodarczego politycznego technologicznego
Nie jest to kwestia mutacji ale ciągłej ewolucji

( ideologia Wielkiego Resetu )
to stary paradygmat finansowy
który polega na usówaniu kosztów :
kiedy ludzie nie są już zaangażowani
w proces wartościowania ( produkcji
dóbr i usług ) to ludzkość
sama w sobie jest kosztem
który musi zostać wyeliminowany !

niewolnictwo
to * prawo * do życia i śmierci
nad jednostkami uznanymi za gorszych
[ jak ( nie tylko ) w starożytnym Egipcie ]
dla * elit * niewolnicy pozostają bydłem
nic nowego po życiu w iluzji jak zwykle
( prowadzi do samozniszczenia )
tym razem globalnego ?

2. Data: 2021-06-25 09:44:28

Temat: Re: między wyludnieniem a neuronalinkiem
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

https://bit.ly/2U0gsWT
_________________________

zmachany , ale zaCzekam
na odpowiedź ( test ) Gordona
do wiatraków na Pustynię Gobi .
Zrobili oś z podobnego materiału
bo z powodu sankcji zabrakło , ale
czy pasuje do różnic temperatur ?
_________________________________

( więc ) pogooglowałem jeszcze
o * szczepionkach * za darmo
ale za trumnę trzeba płacić
bo nie ma ubezpieczenia
do nich nie znalazłem
ale Kowidianie mają w TV :

" Nie lękajcie się sięgać z wiarą
po ciecz święconą w strzykawce "

,,Nie lękaj się , Siostro i Bracie
jeśli tylko możesz , przyjmować
Świętej COVAX hercszpryce "

( wstrzykiwanie więźniom
podczas selekcji na rewirze
fenolu za pomocą długiej igły
wbijanej w klatkę piersiową ofiary
bezpośrednio do komory sercowej )

" Lagerarzt nie roznosi zarazków ani wirusów "

( lekarz obozowy , SS-führer
pełniący nadzór nad obozowym * szpitalem *
przeprowadzający selekcję więźniów
niezdolnych do pracy zabijał zastrzykiem fenolu
lub kierował na zagazowanie
prowadzący pseudomedyczne eksperymenty na więźniach
______

https://bit.ly/3vSfDwl

" WHO zaoferowała mi 20 milionów dolarów
na dodanie toksyn do mojego leku na Covid-19 "
- Prezydent Madagaskaru potępia WHO
i wycofuje swój kraj z tej globalnej apteki

https://les7duquebec.net/archives/264997

https://les7duquebec.net/archives/254300

https://odysee.com/@Vivresainement:f/film-sources:e?
src=open&utm_medium=email&utm_source=newcontent

_________

chyba zdążę , się tu wypłakać : w żałobie
po * pamiątce * bardzo starym T-shirt
(o; ale już prawie przeźroczysty ;o)
powiedziała moja zaKochana
Winnie , kazała go wyrzucić i
śmiały się , że nie wiedziały
że dla mnie to . . . " for life " . . .

wreszcie ! Gordon mi potwierdził , teraz
nasze nowe wiatraki są bezkonkurencyjne
z odwilżaczami japońskimi PV systems , itd .

3. Data: 2021-06-25 19:02:26

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

From: u2

> Bolanda wspiera Kenię :
>
> https://www.gov.pl/web/polskapomoc/polska-i-swiatowy
-program-zywnosciowy-onz-wspieraja-bezpieczenstwo-zy
wnosciowe-w-kenii

> Polska i Światowy Program Żywnościowy ONZ wspierają Kenię
> może kwoty nie nadzwyczajne,
> ale za nie można kupić mnóstwo żywności
> a ile wpłaciła twoja Japonia ?
>
> 09.06.2020
> Polska przekaże 470 537 PLN
> kenijskiemu oddziałowi Światowego Programu Żywnościowego ONZ,
> by zapewnić żywność mieszkańcom Kenii.
> flaga Polski i Kenii i uścisk dłoni . . .

https://bit.ly/3h5Befp

https://algerie54.com/2021/04/02/afrique-3/

RCA: Francuscy najemnicy nadal stawiają na destabilizację
http://www.observateurcontinental.fr/?module=article
s&action=view&id=2731
w Afryce, rozgrywa się wielka bitwa o zasoby mineralne

anglicy niemcy USAńcy dają ( im ) przykład
a Polska - solidarna - (o; czy musiała ? ;o)
ilu swoich * misjonarzy * tam wysłała ?

Zgony , tysiące zgonów!
na Wybrzeżu Kości Słoniowej
zabitych przez francuskich żołnierzy...
przedłużyło wojnę o ponad sześć lat
https://bit.ly/3gW1nyt

Wydatki wojskowe Afryki w 2020 r
ranking - (Infografika)
https://bit.ly/3j9UI5j

,,Z powodu tak wielu wojen
powszechne używanie głodu jako broni
politycznej i militarnej . . .
270 milionów ludzi maszeruje w kierunku śmierci głodowej "
https://www.reuters.com/article/nobel-prize-peace-in
t-idUSKBN28K1FJ

https://bit.ly/2U1j6vx
Jak zniesienie niewolnictwa
uprawomocniło przymusową pracę
kolonialną w Afryce Zachodniej?

. . .itp . . . itd . . .
Polska też zBudowała Palestyńczykom studnie
które ( natychmiast ! nieodwracalnie ) zniszczyły parchy .
. . . itp . . . itd . . .
_______
_______

a to dla mocherów kowidiańskich
warto zobaczyć :

https://bit.ly/35Rac6f
Śmiertelność w Europie:
pilna potrzeba powstrzymania psychozy

https://youtu.be/18AtYLdOemo

Fakt ciągłego przedstawiania statystyk śmiertelności
osób będących nosicielami Covid wywołuje błąd w percepcji.
Sugeruje, że wirus ten jest obecnie jedyną przyczyną śmierci,
nigdy nie porównując tych zgonów
ze zwykłą liczbą zgonów w każdym kraju.
W tym kontekście niemożliwe jest
rozsądne poszukiwanie przyczyn śmierci od marca 2020 r
Jest to przeciwieństwo podejścia naukowego.
Z tego powodu ten film opiera się wyłącznie
na zgonach ze wszystkich przyczyn

strony takie jak Ourworldindata nie ,,podłączyły się"
do oficjalnych repozytoriów danych statystycznych,
takich jak Eurostat, w celu dostarczenia grafiki i animacji,
Eurostat oferuje nawet interfejs programowania aplikacji (API),
który umożliwia każdemu pobranie i korzystanie z dowolnej bazy danych.
jeśli chodzi o Ourworldindata, nie jest to kwestia ,,przestrzeni",
ponieważ witryna zawiera już 300 motywów i ponad 3000 wizualizacji danych.
To wybór redakcyjny. Tematy i grafiki proponowane
w każdym ćwiczeniu komunikacyjnym
odpowiadają wyborom omówionym i zweryfikowanym.
! ! !
Na Ourworldindata dane wyróżnione
są obecnie reprezentatywne dla centrów politycznych i medialnych,
które są dziś przedmiotem zainteresowania:
wzrost populacji, średnia długość życia, zanieczyszczenie,
wydatki rządowe, korupcja i oczywiście Covid-19.

! ! !

Jest to rzeczywiście serwis komunikacyjny,
którego stawką jest przekonanie (lub perswazja),
a nie serwis badawczy, którego celem jest kwestionowanie,
aby zrozumieć.

! ! !

Ten film przedstawia w pierwszej części wyniki roku 2020,
aby pokazać, że jako całość
Wynik ten jest potwierdzony dla wszystkich krajów europejskich,
dla których dysponujemy danymi dotyczącymi populacji i zgonów.

https://odysee.com/@decoderleco:c/mortalite_europe_2
:4

koniec przerwy obiadowej

kobiecość
Sklep z kawą dla grupowiczów
jaka jest różnica między teorią spiskową a prawdą ? około 6 - 12 miesięcy
Catamarca Atacama
(o; dear diary ;o)