miejsca dla ON

1. Data: 2004-02-27 15:18:54

Temat: miejsca dla ON
Od: kesser <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W zasadzie temat jest oklepany ale ciagle nurtuje mnie jedno pytanie.
Skoro idziemy do UE (zdaje sie maj) to dlaczego dostaje mandaty za
parkowanie w miejscu nie wyznaczonym pomimo ze mam karte ON?
W wakacje bylem w podrozy m.in. niemcy, holandia i tam nawet pytalem to
wszyscy z usmiechem stwierdzali - moze pan stac na kazdym miejscu i nie
placic za postoj do tego upowaznia pana owa karta.
Wiec ja tu czegos nie rozumiem poki co nie place tych mandatow i
zakazalem odbierania czego kolwiek z urzedu miasta (szczecin). Slyszalem
ze to czy sie placi czy nie zalezne jest od wladz miasta bo np. mie
dalej jak 50 km w Stargardzie Szczecinskim jest tak jak w unii.
Moze ktos cos juz przerabial w tym temacie i mozna jakos z tym wygrac?
k...@g...pl
PS Albo niech sie zdecyduja ze mamy placic wszedzie albo wogole np:
jestem z innego miasta i nie wiem gdzie w okolicy znajde to jedno jedyne
miejsce dla ON.

2. Data: 2004-02-27 16:54:24

Temat: Re: miejsca dla ON
Od: "Hobbit" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kesser - o identyfikatorze k...@g...pl napisał(a):

> [...]
> Skoro idziemy do UE (zdaje sie maj) to dlaczego dostaje mandaty za
> parkowanie w miejscu nie wyznaczonym pomimo ze mam karte ON?

[ciach]

Nam jeszcze daleko do UE. U nas to jedno, jedyne miejsce dla ON jest
przeważnie zajęte przez samochody sprawnych (umysłowo sprawnych inaczej).
Byłam kilka razy w USA, tam nikt nawet nie pomyśli, by zająć to miejsce
jeśli nie ma ON.

Hobbit (Bogumiła Kusio) bogusia.k[@]gazeta.pl

Opluwając kogoś uważaj, bo możesz sam sobie napluć w twarz!

3. Data: 2004-02-27 22:24:47

Od: "NeoN" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "kesser" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> Skoro idziemy do UE (zdaje sie maj) to dlaczego dostaje mandaty za
> parkowanie w miejscu nie wyznaczonym pomimo ze mam karte ON?

No to proste:))
Od maja Polska w UE a dopiero koniec lutego :P Takze musisz uzbroic sie w
cierpliwoc :))
tylko 2 miechy

W.

4. Data: 2004-02-28 11:28:33

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NeoN" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> No to proste:))
> Od maja Polska w UE a dopiero koniec lutego :P Takze musisz uzbroic
----------------------------------
Kwestię parkowania ON a UE (różne kraje) opisałem dość dawno, w
szerokim cyklu na tej grupie.
To, co jest napisane wyżej o UE to legenda i polecam przejrzenie
archiwum grupy.
Zbig A G

5. Data: 2004-02-29 18:08:48

Od: kesser <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 28 Feb 2004 12:28:33 +0100, Zbigniew Andrzej Gintowt wrote:

> [...]

> szerokim cyklu na tej grupie.
> To, co jest napisane wyżej o UE to legenda i polecam przejrzenie
To moze temat pod jakim szukac?
Swoja droga za granica bylem we wrzesniu 2003 to dosc krotki czas i juz
zdazyli pozmieniac??

6. Data: 2004-03-01 13:08:08

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> napisał w
wiadomości news:c1pu51$r3e$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> szerokim cyklu na tej grupie.
> To, co jest napisane wyżej o UE to legenda i polecam przejrzenie

Dla leniwych podam link gdzie jest to co Zbyszek pisał jest zebrane na
stronce http://www.psi.proinfo.pl/parkowanie_ue.html

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

Renta socjalna+praca+ oświadczenie do ZUS
jak zatrudnić rehabilitanta z pieniędzy uzbieranych w Fundacji ?
masażysta - dobry!!!
Program Student
Gdzie wypożyczyć wózek