miesko + miod

1. Data: 2001-06-29 08:16:23

Temat: miesko + miod
Od: "aga" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znacie jakies dobre i sprawdzone przepisy na miesko w miodzie? (np.
kurczak czy zeberka?)

aga

1. Data: 2001-06-29 08:46:02

Temat: Re: miesko + miod
Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej. Kiedys podawalam na liscie przepis na miodowe filety z kurczaka, z
winem i zielonym pieprzem. Moge polecic bo wyprobowalam. Jesli bylabys
zainteresowana takowym to jutro chetnie "wklepie" przepis :)))
Magda

1. Data: 2001-06-29 08:47:16

Od: "Evva" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aga" <o...@p...onet.pl>:

> Czy znacie jakies dobre i sprawdzone przepisy na miesko w miodzie? (np.
> kurczak czy zeberka?)

Piersi kurczaka w miodzie. Pycha i proste.

Piersi rozbijam dosc cienko, kazda smaruje mniej wiecej lyzka miodu
(z oczywistych wzgledow lepszy jest plynny) i szczodrze przyprawiam
(sol, pieprz ziolowy, papryka, curry, czosnek, majeranek, a w wersji leniwej
lub turystycznej - przyprawa "Delikat" czerwona lub przyprawa do kurczaka
Kamisu). I tak zostawiam na jakas godzinke - dwie, a potem smaze na niezbyt
duzym ogniu, przykryte.

Pozdrawiam wszystkich i sie witam, jako ze to moj, erm, debiut tu :)

Evva
--
:: mailto:e...@p...pl :: http://3575230212/~evva/ ::
:: Żeby być sobą, trzeba wiedzieć, kto to. ::

1. Data: 2001-06-29 09:18:11

Od: "aga" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Rzepka" <m...@i...zabrze.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> winem i zielonym pieprzem. Moge polecic bo wyprobowalam. Jesli bylabys
> zainteresowana takowym to jutro chetnie "wklepie" przepis :)))

jasne, ze jetem

Pozdrawiam
aga

1. Data: 2001-06-29 09:47:57

Od: "Michał Witkowski" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aga <o...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9hhdgp$nf4$...@n...onet.pl...
> Czy znacie jakies dobre i sprawdzone przepisy na miesko w miodzie? (np.
> kurczak czy zeberka?)
>
> --
> Pozdrawiam
> aga

Ja zawsze stosouję miód przy marynacie mięska i warzywek na szaszłyki.
Standardowe przyprawy i do tego miód, wymieszać, poczekać, nadziać na
szpadki, upiec, zjeść, wypić piwko, pospać......ehh....jeszcze 5 godzin w
pracy ...

Michał W.

1. Data: 2001-06-29 09:50:36

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Evva

> Pozdrawiam wszystkich i sie witam, jako ze to moj, erm, debiut tu :)

Pozdrawiam kolejną fankę A. Sapkowskiego na liżcie pl-rec-kuchnia

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-06-29 09:59:26

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sał:9hhdgp$nf4$...@n...onet.pl...
> Czy znacie jakies dobre i sprawdzone przepisy na miesko w miodzie? (np.

w lutym pisalam wiec przekopiuje:

Zrobilam kurczaka podzielonego na 4 czesci lub mozna udka z :
vegeta, majeranek i miod
Obsmarowac tym kolejno i do prodiza ( nie podlewac woda).
Po upieczeniu nie czuc miodu ale za to jaki smak i soczystosc....:))))
rewelacja !!!
Do tego fryty...
Mozna to posmarowac wieczorem i wstawic do lodowki na noc w worku
foliowym aby nie wymienilo sie zapachami z zawartoscia lodowki, ja to
zrobilam tuz przed wlozeniem do prodiza i tez super. Juz bez miodu nie
pieke...:)))

Jola L-L

1. Data: 2001-06-29 10:25:01

Od: "aga" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> foliowym aby nie wymienilo sie zapachami z zawartoscia lodowki, ja to
> zrobilam tuz przed wlozeniem do prodiza i tez super. Juz bez miodu nie

a co jesli prodziza sie nie ma ani piekarnika ani mokrofali?
mozna to w jakis inny sposob?

aga

1. Data: 2001-06-29 15:40:09

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy znacie jakies dobre i sprawdzone przepisy na miesko w miodzie?
> [...]
Może karkówka? :
2Ł miodu, 2ząbki czosnku, 2Ł sosu sojowego szczypta imbiru, 3Ł oliwy.
Zmieszać składniki(jeżeli miód jest scukrzony to lekko podgrzać) dodać
2Ł octu winnego
i dokładnie wysmarować pokrojoną i rozbitą karkówkę.
Zostawić co najmniej na noc w lodówce. można smażyć,
dusić, piec na grillu - pycha !!

--
pozdr.Alex
"Smakoszostwo jest aktem naszej władzy sądzenia,

1. Data: 2001-07-01 10:19:09

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy znacie jakies dobre i sprawdzone przepisy na miesko w miodzie? (np.
> kurczak czy zeberka?)

Mój schabik
http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/mieso.htm
jest z miodkiem...