mięśniak , a ciąża

1. Data: 2006-01-31 12:43:03

Temat: mięśniak , a ciąża
Od: "Ula" <u...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Parę miesięcy temu badanie USG narządu rodnego ( przez pochwę) wykazało u
mnie cienkie endometrium modelowane przez 18 mm mięśniak śródścienny na
ścianie tylnej.

Mam pytanie jak szybko rośnie taki mięśniak, czy powinnam myśleć już o jego
usunięciu, jakie są metody jego usunięcia, czy są jakieś komplikacje, jak
długo to się goi i po jakim czasie od jego usunięcia mogę myśleś o ciąży...

Dzięki

2. Data: 2006-02-09 12:23:03

Temat: Re: mięśniak , a ciąża
Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula" <u...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jego usunięciu, jakie są metody jego usunięcia, czy są jakieś komplikacje,
> jak długo to się goi i po jakim czasie od jego usunięcia mogę myśleś o

Wpisz w google "embolizacja"

3. Data: 2006-02-11 20:54:43

Od: "Justi30" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>>
> Wpisz w google "embolizacja" Po wykonaniu laparoskopi okazalo sie ze mam
> macice cala w miesniakach.Praktycznie do usuniecia.Podczas zabiegu nie
> wycieto zadnego z nich ,poniewaz obawa byla taka ze macica bedzie krwawic
> i bedzie trzeba usunac.Nie chciano tego poniewaz nie mialam jeszcze
> dziecka a chciano mi dac ta szanse.Szansa byla pod znakiem
> zapytania.Tabletki hormonalne no i zaszlam w ciaze.Mam dwu letniego
> syna.No i miesniaki nadal na macicy.Mimo ciaglych boli brzucha macice mam
> o usunieciu nie ma mowy ze wzgledu jak mowia mlody wiek[29l]Acha

Biopsja tarczycy- proszę o i9nterpretację opisu
apteka internetowa Vitanea
Ospa wietrzna - zarażenie od osoby dorosłej
otarcie rogówki
Bolacy sutek