mięso armatnie ;-)

1. Data: 2008-01-07 14:03:52

Temat: mięso armatnie ;-)
Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Proste, PiS-owskie mięso armatnie. Baba z magla. Ma zawrzeszczeć
komisję badającą okoliczności śmierci Barbary Blidy. A co z nią będzie
później, to nikogo nie obchodzi. Wcześniej była zastępcą Ziobry w Min.
Sprawiedliwości. No to już wiemy, jak tam pracowano... Kaczyński na nią
stawia, bo ona mówi i robi takie rzeczy, których by się wstydził nawet Jacek
Kurski. On był bulterierem Kaczyńskich, a ona?" (Przegląd 2/2008)

2. Data: 2008-01-07 19:36:26

Temat: Re: mięso armatnie ;-)
Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Jacek
> Kurski. On był bulterierem Kaczyńskich, a ona?" (Przegląd 2/2008)

Polecasz miękki papier ?

--

Pozdrawiam!
piotrh :)

3. Data: 2008-01-07 20:48:05

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fltuvt$q5c$1@achot.icm.edu.pl piotrh

> Polecasz miękki papier ?

Hejka. Przypraszam, mięso armatnie wypsnęło mi się omyłkowo na naszą
grupę. Ale szybko wykasowałem. :-)
Pozdrawiam sumitująco Ja...cki

4. Data: 2008-01-07 21:03:35

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko pisze:

> Hejka. Przypraszam, mięso armatnie wypsnęło mi się omyłkowo na naszą
> grupę. Ale szybko wykasowałem. :-)
> Pozdrawiam sumitująco Ja...cki

Nic z tego, mam, widzę i [własnym oczom] nie wierzyłem, że to twój tekst.
Byłem pewien, że to panS. napisał był za ciebie.
pozdr. sumiennie Jerzy

5. Data: 2008-01-07 23:02:58

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Przypraszam, mięso armatnie wypsnęło mi się omyłkowo na naszą
> grupę. Ale szybko wykasowałem. :-)
> Pozdrawiam sumitująco Ja...cki

Sie nie tlumacz. Taki powazny, dystyngowany pan
i takimi g czestuje ludzi w necie.

Pozdrawiam gołębio

6. Data: 2008-01-07 23:57:18

Od: "Stefan Jerzy Siudalski" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> "Proste, PiS-owskie mięso armatnie. Baba z magla.

No, no Dirko - posadziłeś kaktusa i nawet zakwitł. Często go podlewasz?
SJS

7. Data: 2008-01-08 08:39:19

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:flubef$k0b$1@nemesis.news.tpi.pl ?
<n...@o...pl> napisał(a):

> i takimi g czestuje ludzi w necie.

Hejka. Jak możesz tak o kobiecie? ;-(
Pozdrawiam prawdziwkowo Ja...cki

8. Data: 2008-01-08 08:40:01

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:flueba$obg$1@atlantis.news.tpi.pl Stefan Jerzy
Siudalski <s...@w...pl> napisał(a):
> Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
>
> No, no Dirko - posadziłeś kaktusa i nawet zakwitł. Często go
> podlewasz? SJS

Hejka. Ja tylko zacytowałem "Przegląd". Prywatnie używam określenia
"torpeda pisu".
Pozdrawiam subtelnie Ja...cki

9. Data: 2008-01-08 09:22:52

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Ja tylko zacytowałem "Przegląd". Prywatnie używam określenia
> "torpeda pisu".

Najważniejsze,że kręgosłup ideologiczny prawidłowy.
Podrawiam prawolewicowo i odwrotnie.
Mirzan

10. Data: 2008-01-08 14:55:31

Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "torpeda pisu".
> Pozdrawiam subtelnie Ja...cki

Senyszynka to dopiero jest torpeda ludu z lidu
bidu....

DZIADEK Z ORZECHAMI...
Czy powojniki trzeba okrywać ?
choinka świąteczna z domu na dwór