mieso z rosoli i co dalej?

1. Data: 2001-03-15 21:19:45

Temat: mieso z rosoli i co dalej?
Od: <i...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje pomyslow na zagospodarowanie miesa z rosolu. Nikt u mnie nie chce
jesc tego razem z zupa - co z tego mozna zrobic?

iwona

1. Data: 2001-03-15 21:28:38

Temat: Re: mieso z rosoli i co dalej?
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@j...net> napisał...
> Potrzebuje pomyslow na zagospodarowanie miesa z rosolu. Nikt u mnie nie
chce
> jesc tego razem z zupa - co z tego mozna zrobic?
Jakie mięso?
Kurczaka się dzieli odsmaża na masełku i podaje na drugie danie, albo obiera
od kości i robi jakąś sałatkę z kurczaka...
Jeśli jeszcze jadasz wołowinę to możesz z mięsa zrobić pierogi...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-03-15 21:38:04

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@j...net> wystukał w wiadomości
<5...@n...onet.pl>:

> Potrzebuje pomyslow na zagospodarowanie miesa z rosolu. Nikt u mnie nie chce
> jesc tego razem z zupa - co z tego mozna zrobic?

Podstawa do frarszu pierogowego, rzecz jasna. Albo dać mnie, uwielbiam :).

Jo'Asia

--
(\(\ Joanna Słupek (\_/) http://rassun.art.pl /)/)
=(';')= j...@h...pl =(';')= http://www.esensja.pl =(';')=

1. Data: 2001-03-16 01:00:58

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

<i...@j...net> wrote in message
> Potrzebuje pomyslow na zagospodarowanie miesa z rosolu. Nikt u mnie nie
chce
> jesc tego razem z zupa - co z tego mozna zrobic?
>
> iwona

Mozesz zmielic i zrobic farsz do krokietow, pasztecikow,
pierogow, troche mozna dodac tez do
kotletow ziemniaczanych jak ktos lubi.
Ania

1. Data: 2001-03-16 01:23:58

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

<i...@j...net> wrote in message
> chce

Mieso kurze z rosolu mozna podac z ryzem i sosem koperkowym zrobionym z
tego rosolu, mozna tez zmielic, zmieszac z posiekana czerwona papryka i
nadziac nalesniki, albo posiekac na kawalki i podac z sosem i makaronem.
Mieso wolowe lub wieprzowe mozna uzyc do burritos, do pasztecikow, do
lasagny, do salatek na zimno, do sajgonek.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-03-16 06:14:31

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

<i...@j...net> wrote:

> Potrzebuje pomyslow na zagospodarowanie miesa z rosolu. Nikt u mnie nie chce
> jesc tego razem z zupa - co z tego mozna zrobic?

Wg. opinii mojej babki mieso z rosolu w najlepszym przypadku nadaje sie
na oddanie zebrakom. jest bowiem tak, ze albo gotujemy mieso do
jedzenia i wtedy zostaje nam slaby wywar, ktory mozna zuzyc na jakas
zupe, albo rosol i wtedy mieso nic nie warte.

Wladyslaw

1. Data: 2001-03-16 06:15:40

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@j...net> napisał w wiadomości
: Potrzebuje pomyslow na zagospodarowanie miesa z rosolu. Nikt u mnie nie chce
: jesc tego razem z zupa - co z tego mozna zrobic?
:
: iwona

Nie wiem jakie konkretnie mieso, ale proponuje zrobic sos beszamelowy,
chrzanowy, lub taki smietanowo-marchwiowy (tu wykorzystujesz marchew gotowana w
wywarze oraz sam wywar). Jako surowke proponuje buraczki, albo (rowniez
wykorzystana marchew z rosolu) marchewke oproszana.
pozdr. Wilma.

1. Data: 2001-03-16 11:00:57

Od: "Malgosia Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja robie salatke z miesa wolowego: kroje je w drobne kawalki, to samo z
wloszczyzna (wyjatek: kapusta, rozpada sie), dokladam groszek lub kukurydze
i majonez. Pycha.

Margola

1. Data: 2001-03-17 19:53:16

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>Potrzebuje pomyslow na zagospodarowanie miesa z rosolu. Nikt u mnie nie chce
>jesc tego razem z zupa - co z tego mozna zrobic?

jesli rosol byl z kurczaka to po usunieciu kosci,skory i pozostalych farfocli
mozesz dodac ugotowane marchew i ziemniaczki (w kostke pokrojone,kurczaczek w
kawaleczki male) dosmaczyc jesli potrzeba i bedzie to nadzienie albo solidna
posypka a raczej posypa do enchiladas
jesli rosolek byl z wolowiny to zmiel miesko,troche gotowanych warzyw
podsmaz cebule na odrobinie oleju czy oliwy,dodaj zmielona mase i razem smaz a
potem nadziej ta masa nalesniczki
obie propozycje sa pychotkami juz mi slinka cieknie
Dotka

1. Data: 2001-03-18 06:16:41

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Lilibell555 <l...@a...com> wrote:

> jesli rosol byl z kurczaka

Rosol z kurczaka? O zgrozo! Rosol gouje sie z kury. Im starsza, tym
lepszy rosol. A mieso dla psow.

Wladyslaw

> jesli rosolek byl z wolowiny to zmiel miesko

To juz sie rece i nogi uginaja!

Wladyslaw

P.S. ;-)

W.

Poszukuję przepisu na domowe przygotowanie czegoś podobnego do konserwy tyrolskiej, czyli mielonki do wekowania w słoiki.
Mintaj
plyta ceramiczna czy gazowa ???
Taka sobie przegryzka
kuchni bawarskiej wciaz malo!!!