migotanie przedsionkow po operacji serca

1. Data: 2001-05-27 23:18:15

Temat: migotanie przedsionkow po operacji serca
Od: "Agniecha" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

witam!!!
czy ktos moglby powiedziec mi cokolwiek o migotaniu przedsionkow serca po
operacji wszczepienia zastawek i baj pasow (pisze po polsku bonie chce
pokrecic nazwy). Wiem ze to wystepuje u 25% pacjentow i to na ogol w
pierwszych dobach po operacji ( u mego taty w szostej).
bede wdzieczna za kazda odpowiedz

2. Data: 2001-05-28 10:30:15

Temat: Re: migotanie przedsionkow po operacji serca
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 May 2001, Agniecha wrote:

> [...]
> chce pokrecic nazwy). Wiem ze to wystepuje u 25% pacjentow i to na
> ogol w pierwszych dobach po operacji ( u mego taty w szostej). bede

sama wada serca i choroba wiencowa - a wiec przyczyna z powodu
ktorej operowano Twojego ojca usposabia do migotania przedsionkow.
Zapytac tutaj musisz opiekujacych sie Twoim tata lekarzy w jaki
sposob oceniaja wystapienie migotania przedsionkow i czy
na podstawie przeprowadzonych badan (echo serca, ekg, badania
krwi) beda sie decydowali na probe umiarownienia (wtedy
jesli jest szansa utrzymania rytmu) czy z uwagi na wielkosc
przedsionkow, gradient przez zastawke prawdopodobienstwo
utrzymania rytmu zatokowego jest nikle i wowczas juz
do konca zycia Twoj ojciec pozostanie na migotaniu
przedsionkow.

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

Komary /HELP!!!
Screeninig genetyczny - pytanie do Cienia
NOWY www.poradnikmedyczny.pl JUZ JEST
Czy tradzik pochodzi od tradu ( tradzik = maly trad ? )
farbowanie wlosow