mijamy sie

11. Data: 2005-01-01 14:42:04

Temat: Re: mijamy sie
Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <nixe@fałpe.peel> napisał w wiadomości
news:cr3t05$2612$1@news.mm.pl...
> A co jest nienormalnego w sytuacji, gdy jedno z rodziców spotyka się ze
> swoimi znajomymi, a drugie zostaje z dzieckiem/dziećmi w domu?

Powinni spędzać czas razem. Oczywiście są wyjątki, ale jeżeli takie sytuacje
stają się częste, to znaczy, że więź pomiędzy małżonkami słąbnie.

Dariusz Drzemicki

12. Data: 2005-01-01 21:54:22

Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Drzemicki pisze:

> Powinni spędzać czas razem. Oczywiście są wyjątki,

Tzn. ile razy w roku żonie wolno iść na ploty z przyjaciółkami, a mężowi na
ploty z kumplami, żeby wszystko było w normie?

> ale jeżeli takie sytuacje stają się częste, to znaczy, że więź pomiędzy
> małżonkami
> słąbnie.

Bez przesady. Jeśli ze znajomymi spotykają się "w pojedynkę", a wspólny czas
spędzają w inny sposób, to chyba wszystko jest w porządku, prawda? IMHO
istnienia więzi między małżonkami nie implikują wspólne wyjścia do znajomych.

--
PozdrawiaM

13. Data: 2005-01-01 22:18:35

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 31 Dec 2004 00:43:47 +0100 I had a dream that Dariusz Drzemicki
<d...@a...com.pl> wrote:
> 2. Wymagaj od męża odpowiedniego traktowania w codziennym życiu.
> Źle, że zostawia Ciebie z dzieckiem i idzie na piwo. Musi być coś nie tak.
> Może czuje się nie dowartościowany? W takim razie:
> 3. Stawiaj mu wysokie wymagania.
> 5. Pozwól mu brać na siebie ciężar pokonywania trudności.

Co rozumiesz przez punkt 3? Bo mi się wydaje, że odniesie tutaj skutek
odwrotny do zamierzonego...
Poza tym jestem sobie w stanie wyobrazić wiele sytuacji (oczywiście
widzianych od strony faceta), gdzie powyższe trzy rady byłyby wyjątkowo
nie na miejscu.

14. Data: 2005-01-03 18:21:11

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tzn. ile razy w roku żonie wolno iść na ploty z przyjaciółkami, a mężowi
> na ploty z kumplami, żeby wszystko było w normie?

Nie chodzi o ilość, ale o to, czy współmałżonek ucieka z domu, bo woli
kolegów/koleżanki.

> [...]
> czas spędzają w inny sposób, to chyba wszystko jest w porządku, prawda?
> IMHO istnienia więzi między małżonkami nie implikują wspólne wyjścia do

Może i tak. Jednak przy dużej ilości zajęć niewiele wspólnego czasu zostaje
małżonkom.
Jeżeli ta resztka zostaje jeszcze zmniejszona o rozrywkę ze znajomymi bez
współmałżonka to jest to trochę dziwne.

Dariusz Drzemicki

15. Data: 2005-01-03 18:23:26

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
edu.pl...

> [...]
> Poza tym jestem sobie w stanie wyobrazić wiele sytuacji (oczywiście
> widzianych od strony faceta), gdzie powyższe trzy rady byłyby wyjątkowo

Dlaczego? Mężczyzna wtedy staje się głową rodziny.
To chyba jest w jego naturze.

Dariusz Drzemicki

16. Data: 2005-01-03 20:04:04

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 3 Jan 2005 19:23:26 +0100 I had a dream that Dariusz Drzemicki
<d...@a...com.pl> wrote:
> Dlaczego? Mężczyzna wtedy staje się głową rodziny.
> To chyba jest w jego naturze.

Wiesz, jak ktoś jest przepracowany, przemęczony, zestresowany, to
obarczanie go nowymi obowiązkami, odpowiedzialnością i czynienie tzw.
"głową od rodziny" jest dla niego raczej niedźwiedzią przysługą.

17. Data: 2005-01-03 20:20:27

Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Drzemicki pisze:

> Nie chodzi o ilość, ale o to, czy współmałżonek ucieka z domu, bo woli
> kolegów/koleżanki.

Ale czy ktoś mówił o uciekaniu z domu?
Al_ka napisała tylko "a teraz poszedl z kolegami na jakies piwo".

> Może i tak. Jednak przy dużej ilości zajęć niewiele wspólnego czasu
> zostaje małżonkom.
> Jeżeli ta resztka zostaje jeszcze zmniejszona o rozrywkę ze znajomymi
> bez współmałżonka to jest to trochę dziwne.

Zgadzam się, ale przecież nikt nie opisywał tu takiej sytuacji, a z Twojej
pierwszej wypowiedzi "Źle, że zostawia Ciebie z dzieckiem i idzie na piwo.
Musi być coś nie tak." wynikało, że to wyjście na piwo to niemal jakieś
wykroczenie. A Al_ka wspomniała o nim tylko dlatego, żeby pokazać różnicę
między zachowaniem męża w domu i wśród znajomych.

--
PozdrawiaM

18. Data: 2005-01-03 20:59:11

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
edu.pl...

> Wiesz, jak ktoś jest przepracowany, przemęczony, zestresowany, to
> obarczanie go nowymi obowiązkami, odpowiedzialnością i czynienie tzw.
> "głową od rodziny" jest dla niego raczej niedźwiedzią przysługą.

Ktoś to musi robić i mężczyzna lepiej do tego się nadaje.

Dariusz Drzemicki

19. Data: 2005-01-03 21:07:22

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale czy ktoś mówił o uciekaniu z domu?
> Al_ka napisała tylko "a teraz poszedl z kolegami na jakies piwo".

I z tego można wyciągnąć takie przypuszczenie.

> [...]
> wykroczenie. A Al_ka wspomniała o nim tylko dlatego, żeby pokazać różnicę
> między zachowaniem męża w domu i wśród znajomych.

Ale czy to wyjście do znajomych i to jeszcze na piwo (ordynarna odpowiedź
może sugerować wpływ alkoholu) nie jest spowodowane brakiem dobrego
kontaktu?

Dariusz Drzemicki

20. Data: 2005-01-03 21:28:57

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:crccg0$1dc$1@nemesis.news.tpi.pl,
Dariusz Drzemicki <d...@a...com.pl> napisał/a:
> Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
> <G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
edu.pl...

> Ktoś to musi robić i mężczyzna lepiej do tego się nadaje.

ROTFL

Pozdrawiam
Tatiana
--
Pocałunki są tym, co pozostało z języka raju
/Józef Conrad-Korzeniowski/

Dosiego
Gdzie w Warszawie dobra terapia malzenska?
Gdzie w Warszawie dobra terapia małżeńska?
Matka czy zabawa?
MOPS szuka rodzin zastępczych-odpłatnie! !!