mikrobiologia grrr

11. Data: 2005-06-09 14:19:13

Temat: Re: mikrobiologia grrr
Od: Agata <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam napisał(a):

> ^^^^^^^^^

> bo jak szukasz o prądkach a nie o prątkach....

ojej, ale jestescie madrzy!! fartuchowcy za dyche :)

12. Data: 2005-06-09 14:19:27

Od: Agata <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2005-06-09 14:20:00

Od: Agata <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2005-06-09 14:20:26

Od: Agata <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

15. Data: 2005-06-09 14:22:11

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 09 Jun 2005 16:15:53 +0200, ika bulgocze:

> Dnia Thu, 09 Jun 2005 14:42:29 +0200, Agata bulgocze:

> zaproponował 294 tysiące stron. Jeśli dla Ciebie to nadal za mało, to
> tutaj więcej się nie dowiesz.

Eeee... coś mi czytnik filtruje, albo inne serwer niusów nadgorliwy. I z
mojego postu wyszło jakieś mydło w proszku ;/
Wycięło parę zwrotów. Ciekawe ciekawe...
czy to dlatego że użyłam słowa 'c i p c i a'?
a może tak 'b ó g g ó g e l' go drażni?

Tak czy inaczej, leniu ;) google Twoim przyjacielem.

[test]

--
ika - umop apisdn

16. Data: 2005-06-09 14:22:53

Od: Agata <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

17. Data: 2005-06-09 15:23:06

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Adam napisał/a:
> [...]
I dobrze robi, bo po ukończeniu studiów (jeśli by zaliczyła), to
zaczęłabyś zwalczać MRSA sulperazonem a Pseudomonasa wankomycyną i byś
się dziwiła, że takie dobre antybiotyki a nie działają.:-)

18. Data: 2005-06-09 15:23:57

Od: "N,T,B" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Popieram, zmiana kierunku studiów to dobre rozwiązanie. Np. na jakiś
kierunek administracji.
J.

19. Data: 2005-06-09 15:24:06

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Agata napisał/a:
>ojej, ale jestescie madrzy!! fartuchowcy za dyche :)
A może mamy za ciebie jeszcze LEP zaliczyć?:-)

20. Data: 2005-06-09 15:26:36

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

>I dobrze robi, bo po ukończeniu studiów (jeśli by zaliczyła), to
>zaczęłabyś zwalczać MRSA sulperazonem a Pseudomonasa wankomycyną i byś
>się dziwiła, że takie dobre antybiotyki a nie działają.:-)
Mea culpa - to do twojej przedpiścczyni było.:-)

kłykciny
kto wie o ciekawych ofertach dla fizjoterapeutów ?
Co z tym robić?
które badanie na helicobacter pyroli
alergolog dziecięcy w Łodzi