kto wie o ciekawych ofertach dla fizjoterapeutów ?

1. Data: 2005-06-09 10:04:05

Temat: kto wie o ciekawych ofertach dla fizjoterapeutów ?
Od: "Dars" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam grupowiczów !!
czy ktoś z was wie coś na temat pracy legalnej dla polskich fizjoterapeutów
za granicą ale nie w domach starcó jako opiekón tylko normalnie w szpitalu
lub sanatorium ?
lub moze ktoś pracuje w takiej placówce chodzi mi o wszelkie informacje tak
t owyglada tam to z punktu praktycznego i jakie jest tego procedura i jest
zapotrzebowanie na polskich fizjoterapeutów i w jakim kraju najlepiej i
jakie są warunki finansowe?
za wszelskie informacje z góry dziękuje:)
pozdr.
tomek

2. Data: 2005-06-09 13:01:34

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Popatrz na forum www fizjo.pl... Ale z tego co wiem, to ciężko
Pozdrowienia <dino>

Co z tym robić?
które badanie na helicobacter pyroli
alergolog dziecięcy w Łodzi