mikrobiologia grrr

31. Data: 2005-06-10 22:33:57

Temat: Re: mikrobiologia grrr
Od: aaaaaaaaa <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

aaaaaaaaa napisał(a):
> [...]
DO KSIAZEK KUJONY ;)

32. Data: 2005-06-11 05:40:48

Temat: Gratulacje dla Agatki. Było: mikrobiologia grrr
Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Agatce z Bydgoszczy gratuluję błyskawicznego zdobycia tytułu Arcybłazna
grupy. Jej osiągnięcie jest tym donioślejsze, że ów tytuł posiadał
sławny Ekspierd.

Jeszcze raz gratuluję.:-)

33. Data: 2005-06-11 07:39:03

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Jun 2005 00:28:07 +0200, aaaaaaaaa bulgocze:

> nie z fatuchowcami tylko z faRtuchowcami klawiaturnico, napiej sama sie
> naucz pisac ;) a potem czepiaj sie innych. Wolałabym byc ta "przemila"
> pania...

Ja akurat jestem wyjątkowo niemiła i nie robię w kadrach, więc dopóki
nie klepię wypisów, jako ten fizyczny najniżej w hierarchii od
zaparzania czaju, to w poważaniu mam takie literówki.

Zdrówko, życzę miłego życia.
--
ika - umop apisdn

34. Data: 2005-06-11 07:48:00

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

ika napisał/a:
>Zdrówko, życzę miłego życia.
Byle poza medycyną.:-)

35. Data: 2005-06-11 08:14:41

Od: aaaaaaaaa <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Drzewiecki napisał(a):
> Agatce z Bydgoszczy gratuluję błyskawicznego zdobycia tytułu Arcybłazna
> grupy. Jej osiągnięcie jest tym donioślejsze, że ów tytuł posiadał
> sławny Ekspierd.
>
> Jeszcze raz gratuluję.:-)
DZIEKI DZIEKI DZIEKI ;)

36. Data: 2005-06-11 18:10:09

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 11 Jun 2005, Artur Drzewiecki wrote:

> Agatce z Bydgoszczy gratuluję błyskawicznego zdobycia tytułu Arcybłazna
> grupy. Jej osiągnięcie jest tym donioślejsze, że ów tytuł posiadał
> sławny Ekspierd.

i tym bardziej, ze na miejscu w jej miescie jest bardzo porzadna
Katedra Mikrobiologii, gdzie mozna wyjasnic wszelkie problemy
mikrobiologiczne u zrodla

P.>
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

37. Data: 2005-06-11 18:10:27

Od: Adam <a...@p...onet.wyrzuc_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata napisał(a):

> ojej, ale jestescie madrzy!! fartuchowcy za dyche :)

dziewczyno! za dyche? strasznie nisko nas cenisz ;)

a tak powazniej - studia maja nauczyc Cie miedzy innymi GDZIE i JAK
szukac wiedzy.

--
Z domu, na newsy, pisze dla Was

Adam

Pozdrowienia!

38. Data: 2005-06-11 18:23:55

Od: Adam <a...@p...onet.wyrzuc_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Drzewiecki napisał(a):
> Agatce z Bydgoszczy gratuluję błyskawicznego zdobycia tytułu Arcybłazna
> grupy. Jej osiągnięcie jest tym donioślejsze, że ów tytuł posiadał
> sławny Ekspierd.
>
> Jeszcze raz gratuluję.:-)

ehhh, no cos ty. Expierd to... to było COŚ! Agatka mu nawet do pięt nie
dorasta :) musi sie jeszcze dluuuugo uczyc.

--
Z domu, na newsy, pisze dla Was

Adam

Pozdrowienia!

39. Data: 2005-06-11 18:42:29

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz napisał/a:
>i tym bardziej, ze na miejscu w jej miescie jest bardzo porzadna
>Katedra Mikrobiologii, gdzie mozna wyjasnic wszelkie problemy
>mikrobiologiczne u zrodla
Tylko, że "baba się uwzięła".:-)
Jak tak dalej pójdzie to za kilka lat pojawi się tu znowu z prośbą o
gotowe szablony odpowiedzi do LEP-u.

40. Data: 2005-06-11 18:44:09

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Adam napisał/a:
>ehhh, no cos ty. Expierd to... to było COŚ! Agatka mu nawet do pięt nie
>dorasta :) musi sie jeszcze dluuuugo uczyc.
Wiem, ale młodzież trzeba zachęcać.:-)

BTW. A w ogóle ktoś wie, co się stało z Ekspierdem.
Że zabrali mu SDI to wiem, ale czy wszyscy ISP mają go na indeksie?

kłykciny
kto wie o ciekawych ofertach dla fizjoterapeutów ?
Co z tym robić?
które badanie na helicobacter pyroli
alergolog dziecięcy w Łodzi