Re: miłość ,przyjaźń nienawiś

From: "Jacek Rozanski" <j...@s...com.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: miłość ,przyjaźń nienawiś
Date: 26 Feb 02 11:17:49 +0100

Jogibabu!

sassanach napisal/a:

>Jak ja sie _nie podobam_ z moim nudzeniem sie w domu przy
>dziecku , i jesli Kolega uwaza ze Sasanka i inne Panie ( tudziez
>didziak rodzynek ) sa zbedne i bee na tej grupie ( bo glupoty
>wypisuje i sie czepiam ) to niech mnie Kolega zaplonkuje czy
>jak to tam sie nazywa :) i nie bedzie mial problemu
>:). Ja sie nie obraze .

Cholercia, 4 dni poza domem a tu taka kanonada po powrocie :^)
Gdzie napisalem, ze zbedne? Nikt nie jest zbedny i CHCIALBYM czytac same
ciekawe posty. Z duzym zainteresowaniem zasubskrybowalem te grupe a teraz
lapie sie, ze przegladajac ja nie zdjemuje palucha z klawisza guziczka
"next". Ile na tym tace? Nie wiem.

Inet daje tyle mozliwosci, ze nuda w nim nie grozi. No, ale jak ktos nie ma
zadnych zainteresowan i rajcuja go ploty na tematy ogolnorozne to
chcialbym, zeby to byl jego problem a nie moj. I nie adresuje tego do
Ciebie, wiec sie nie unos :^)

Pozdrowienia

--
/Jacek Różański/