miłość ,przyjaźń nienawiść

51. Data: 2002-02-26 12:37:07

Temat: Re: miłość ,przyjaźń nienawiś
Od: "sassanach" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Rozanski" <j...@s...com.pl> napisał w wiadomości
news:1078.822T2470T6772686jro@soccer.com.pl...
[ciach]

minie tez nie bylo, wiec po powrocie nie wytrzymam i napisze :

>Z duzym zainteresowaniem zasubskrybowalem te grupe a teraz
> lapie sie, ze przegladajac ja nie zdjemuje palucha z klawisza guziczka
> "next". Ile na tym tace? Nie wiem.

Znowu przesadzasz, mnie tez nie wszystko interesuje i nie nie robie z tego
problemu :)

> Inet daje tyle mozliwosci, ze nuda w nim nie grozi. No, ale jak ktos nie
ma
> zadnych zainteresowan i rajcuja go ploty na tematy ogolnorozne to
> chcialbym, zeby to byl jego problem a nie moj. I nie adresuje tego do
> Ciebie, wiec sie nie unos :^)

Nie unosze sie ale wkurzam sie jak ktos zaklada ze jak Kobieta siedzi w domu
z dzieckiem to juz nic o swiecie nie wie i nie ma nic ciekawego do
powiedzenia, a Ty to sugerowales i sugerujesz nadal. A to bzdura, tu sa
wspaniale kobiety ktore sa takze kurami domowymi :)

Moze i to nie bylo do Sasanki osobiscie, bo przeciez nic o mnie nie wiesz
:))))))))) ale chodzi o Twoje podejscie do grupy, chcesz narzucic ludziom
zeby pisali to co Ty chcialbys czytac. Nie mam sily robic znowu wykladu bo
wiedze ze i tak nie dociera .

Z mojej strony po temacie .

Pozdrawiam
Sasanka, wrocila z poludnia i sie znowu czepia :)

52. Data: 2002-02-26 16:02:56

Temat: Re: miłość i przyjaźń K:M (moze ktos cos na ten tamat ?)
Od: "OBAS" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Można. Zdecydowanie. Moim najlepszym przyjacielem był właśnie chłopak -
> nigdy między nami nie było podtekstu erotycznego, ale była bardzo
> specyficzna więź. Potem nasze drogi się rozeszły, on miał bardzo zazdrosną
> żonę, więc zeszłam im z drogi.

Czy Ty o mnie napisałaś ? :-) Tyle tylko,że ich drogi się w końcy też
rozeszły,a my znamy się nadal(choć o przyjaźni już mówić się nie da...-a
szkoda:-( )
Jola

53. Data: 2002-02-26 19:42:59

Temat: Re: miłość ,przyjaźń nienawi
Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Rozanski napisał(a) w wiadomości:
<5...@s...com.pl>...
>Jogibabu!

>No tak, na podstawie marnego pretekstu, zgnojono i zrobiono z jednej
>grupowiczki niekompetentna idiotke, ktora oprocz tego drobnego
>potkniecia napisala sporo prawdy o naszej grupie. Samopoczucie lepsze?

Dowcip polega na tym, że z niej nawet nic nie trzeba było robić. Jak ktoś
narobi kupę gnoju na grupie, a potem myśli, że jak zmieni nicka i wróci - z
tym samym adresem mailowym - i nikt się nie połapie, i jeszcze na dodatek
coś przybredza o testowaniu nowego konta, to jest beznadziejnym lamerem.
Oraz - tak - niekompetentną idiotką.

JoP

--
j...@m...pl j...@u...com.pl
http://www.sf.magazyn.pl

54. Data: 2002-02-26 20:10:39

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena d. Bazyl napisał(a) w wiadomości: ...

>Użytkownik Jolanta Pers <j...@u...com.pl> w wiadomości do grup
>dyskusyjnych napisał:a5eh5k$56n$...@n...tpi.pl...

>gdzie
>
>a ja mogę? ;-)
>No dobra - postawisz mi pifffko przy okazji :-)

Eeee, Ty i tak poza konkursem startujesz, a piwo albo cokolwiek masz u mnie
przy pierwszej okazji, więc teraz daj szansę innym. ;-P

JoP

--
j...@m...pl j...@u...com.pl
http://www.sf.magazyn.pl

55. Data: 2002-02-26 22:24:28

Od: "sassanach" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nigdy między nami nie było podtekstu erotycznego, ale była bardzo
> specyficzna więź. Potem nasze drogi się rozeszły, on miał bardzo zazdrosną

Ja sie za to "zaprzyjaznilam" zonatym chlopakiem. I on sie bal ze jak powie
zonie ze pisuje to jakies kobiety ( niewazne ze mazatka) to jego zona nie
zrozumie i bedzie robic sceny i zmusi do skoncznia znajomosci. Mi wtedy bylo
niesamowicie przykro, bo ja poznalam meza z moim kolega. Nie "pokochali sie"
ale moj maz toleruje ta znajomosc.

Pozdrawia Sasanka

56. Data: 2002-02-26 22:42:45

Od: "sassanach" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "didziak" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> d i d z i a k ;-)

Dawid :))) , moze zmienisz kasywke, bo i tak _wszyscy_ lacznie ze mna to
przekrecaja ? . Albo chociaz toleruj druga wersje ? Przeciez to nie jest
zlosliwe, tylko samo sie lepiej wymawia przez "dz" :) A to Tobie sie mowi
:))))))))

( Mnie tez przerobili tu na grupach, bo juz dosyc mialam pytan jak sie
wymawia to celtyckie dziadostwo, tym bardziej ze sama nie wiedzialam :) )

Pozdrawia
Sasanka

57. Data: 2002-02-26 22:52:01

Od: "Jacek Rozanski" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jogibabu!

Ania Björk napisal/a:

>Czytaniem twoich bzdetow.

Sadzac po Twojej aktywnosci na tej grupie, musisz lubic bzdety :^>

>zupelnych

>No i? To ma byc usprawiedliwienie badziewia? Nie umiesz wyjsc z
>powijakow i strony zaktualizowac? Cos to niezbyt dobrze swiadczy
>o twoich umiejetnosciach....

Nie chce mi sie i juz. Tak trudno to pojac? A co do badziewia, widze ze
lubisz kolorowe blyskotki, qpe niczego nie wnoszacej grafiki i takie tam
swiecidelka. Dla mnie istotna jest zawartosc merytoryczna. Byla, bo sie
przedawnila :^(

>A co? Jest przymus pozdrawiania? Pozdrawiam, kogo chce i kiedy
>chce.

Pewnie, sa tez tacy, ktorzy w podobny sposob podchodza do kwestii
puszczania wiatrow w towarzystwie :^>

Pozdrowienia

--
/Jacek Różański/
KS Polonia Warszawa Website http://www.kspolonia.soccer.com.pl

58. Data: 2002-02-26 22:58:57

Od: "Jacek Rozanski" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jogibabu!

sassanach napisal/a:

>Znowu przesadzasz, mnie tez nie wszystko interesuje i nie nie
>robie z tego problemu :)

A zatem w naszych przypadkach margines dopuszczalnego spamu ma rozna
szerokosc.

> [...]
>nic ciekawego do powiedzenia, a Ty to sugerowales i sugerujesz
>nadal. A to bzdura, tu sa wspaniale kobiety ktore sa takze

Nigdzie niczego takiego nie napisalem! Stwierdzilem tylko, ze obraz grupy
zaczynaja tworzyc "kobiety, ktore sie nudza". Nie wszystkie. A co do "kur
domowych" w pelni podzielam Twoja opinie. Rozne ma sie w zyciu obowiazku i
wykonywana praca niekoniecznie musi swiadczyc o czlowieku. Zreszta, wole
przykuta do domu dobrze pojetym obowiazkiem "kure" od egzaltowanej
sufrazystki.

> [...]
>narzucic ludziom zeby pisali to co Ty chcialbys czytac. Nie mam
>sily robic znowu wykladu bo wiedze ze i tak nie dociera .

No tak, i co mam odpowiedziec? Tez nie chce ciagnac tej drazliwej kwestii
tym bardziej, ze paru osobom puscily nerwy. Nie chce zmusic chocby dlatego,
ze nie mam takiej mozliwosci. Tylko, ze widocznie mam mniej wolnego czasu
niz znudzona gadula.

Pozdrowienia

59. Data: 2002-02-26 23:01:33

Temat: Re: Umiar ?????????w Naglowkach
Od: "Jacek Rozanski" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jogibabu!

Ania Björk napisal/a:

>I w naglowkach postow:

>Re: =?iso-8859-2?B?UmU6ICBtabNvtuYgLHByenlqYbzxIG5pZW5hd
2m2

>What the heck is this?

Wiem, ze bardzo chcialabys obciazyc wina moja skromna osobe, ale to nie
ja uzywam w naglowkach polskich liter.

Pozdrowienia

60. Data: 2002-02-27 00:52:53

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"sassanach" <s...@p...fm> wrote in message

> [...]
jest
| zlosliwe, tylko samo sie lepiej wymawia przez "dz" :) A to o Tobie

Nie mowj, Sasanka, ze przekrecasz, bo nie przekrecasz :-)P
Ja juz nie wiem, co myslec - moze i toto zlosliwe jest, skoro - pomimo
wielu poprawek... :-)
Ale ostatnio (pozdrowienia dla Pszczolki :-)) wyszlo w mailu, ze
jednak jest to nieswiadome :-)

| ( Mnie tez przerobili tu na grupach, bo juz dosyc mialam pytan jak
sie
| wymawia to celtyckie dziadostwo, tym bardziej ze sama nie wiedzialam
:) )

Ale ja na przerob nie jestem :-) Wyskoczylem jako pelnoprawny wyrob i
przerobom powiem stanowcze NIE :-)
Przekretom to samo :-)
Moje dziadostwo jezyka nie lamie, wiec... do pracy, rodacy! :-) O
cwiczenia jezykowe mi chodzi :-> A trenowanie gibkosci owego narzadu
nie tylko na grupie procentowac bedzie :-))))))P

Pozdrawia z poludnia (dlatego sie czepia) :-)
didziak (przez jedno 'z') :-)

MASSMEDIA
kultura
GRUPO!!!