miniaturki

1. Data: 2005-04-03 18:36:41

Temat: miniaturki
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dylemat...
Na allegro sprzedają miniaturki (4ml) EdT Clinique Happy to be. Jednakże
rozbieżność w cenach jest ciut duża: jedne kosztują ok. 5zł, a inne prawie
25. Skąd mam wiedzieć, że te za 25 to też nie podróbki? Albo że te za 5 zł
są w porządku?
http://allegro.pl/show_item.php?item=47028227
http://allegro.pl/show_item.php?item=46967292

Jeśli macie jakieś wnioski to poproszę.
Dzięki z góry,
Maja

1. Data: 2005-04-03 20:31:42

Temat: Re: miniaturki
Od: "avanti" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 25. Skąd mam wiedzieć, że te za 25 to też nie podróbki? Albo że te za 5 zł

przeciez ta aukcja gdzie jest cen 5 zl jeszcze trwa,takze pod koniec cena
moze byc jeszcze wieksza........
nie rozumiem gdzie jest problem

1. Data: 2005-04-05 16:43:15

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "avanti" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> przeciez ta aukcja gdzie jest cen 5 zl jeszcze trwa,takze pod koniec cena
> moze byc jeszcze wieksza........

Ale równie dobrze mogła skończyć się na 5 PLN (choć skończyła sie na 13 z
hakiem). To oznacza, że ktoś godzi się z możliwością, że towar wart X (gdzie
X jest zbliżone powiedzmy do 25) sprzeda za kwotę 5 PLN. To chyba
automatycznie nasuwa wniosek dlaczego ktoś godzi się na możliwość dołożenia
do interesu. A jaki jest następny wniosek??

pozdr

Monika

[gdzie?] wrocław+babskie zakupy
dobry salon fryzjerski (Zakopane i okolice)
Dercos Vichy - prośba o ocenę
[Allegro] Diorshow
+