minoksydil

1. Data: 2002-04-16 17:04:28

Temat: minoksydil
Od: "piotrek_s" <no_spam@no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

krotkie pytanko do zorientowanych - czy istnieje jakis tanszy
odpowiednik Regaine (czyli preparat zawierajacy minoksydil)? refundacja
raczej takich rzeczy nie obejmuje... :( a szkoda.

z gory dziekuje

2. Data: 2002-04-16 19:11:59

Temat: Re: minoksydil
Od: p...@f...lublin.pl (Paweł Paroń) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 16 Apr 2002 19:04:28 +0200, piotrek_s <no_spam@no_spam.pl> wrote:

>krotkie pytanko do zorientowanych - czy istnieje jakis tanszy odpowiednik
>Regaine (czyli preparat zawierajacy minoksydil)?

Loxon, Piloxidil. Ale przypomnę, że pan Ballmer nadal jest łysy, a stać go
na cysternę Regaine dziennie.

Według opisów, o ile w ogóle jest jakiś efekt używania tych preparatów, to
znika po zaprzestaniu ich stosowania.

Paweł

3. Data: 2002-04-16 19:30:38

Od: "ShoCKy" <s...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zgadza się

cudów nienależy się spodziewać.
Stosowałem pół roku i nic.
Zaczeły mi się tylko bardziej przetłuszczać włosy :-(

Ale spróbować można. Miesięczna kuracja kosztuje 30 zetków i jest
sprzedawany bez recepty.

Pozdr
ShoCKy

4. Data: 2002-04-16 19:38:09

Od: "piotrek_s" <no_spam@no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Paroń" <p...@f...lublin.pl> napisał
> [...]
> na cysternę Regaine dziennie.
>
> Według opisów, o ile w ogóle jest jakiś efekt używania tych preparatów, to

a moze cebulki juz mu obumarly. z tego co wyczytalem to Regaine przynosi
mizerne efekty, jezeli wylysialo sie ponad 10 lat temu. slyszalem
rowniez, ze dzialanie minoksydilu zostalo udowodnione. czyzby to bylo
zagranie czysto reklamowe?

czy naprawde nie istnieja zadne skuteczne preparaty? oczywiscie nie chodzi
mi o magiczny plyn na porost wlosow, ktory Oleksemu zrobi afro ;)... lysy
jeszcze nie jestem, jednak powiekszaja mi sie zakola. moze cos mozna
zaradzic na tym etapie - przynajmniej zahamowac dalsze wypadane...? aha - co
sadzicie o dzialaniu szamponu i toniku Neril?

5. Data: 2002-04-16 20:32:49

Od: p...@f...lublin.pl (Paweł Paroń) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 16 Apr 2002 21:38:09 +0200, piotrek_s <no_spam@no_spam.pl> wrote:

>czy naprawde nie istnieja zadne skuteczne preparaty?

Jeżeli łysienie jest "naturalne", a nie na tle jakiejś choroby, to podobno
pomaga kastracja. Albo dieta optymalna, po której odrastają nawet wyrwane
zęby i wybite oko, a nawet słyszano o przypadkach, że komuś odrosła
amputowana noga :)

Paweł

6. Data: 2002-04-17 07:16:59

Od: "M" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chłopaki, czy Wam razem z włosami zdrowy rozsądek wyszedł?
Łyse jest piękne!
Magda
ps. Poznam łysego..... ale to nie ta grupa :-))

7. Data: 2002-04-17 09:15:06

Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrek_s wrote:

> slyszalem rowniez, ze dzialanie minoksydilu
> zostalo udowodnione. czyzby to bylo
> zagranie czysto reklamowe?

Na pewno nie, ponieważ minoxidil wynaleziono jako lek na nadciśnienie (chyba
dobrze pamiętam?). Okazało się jednak, że ma jedno silne działanie niepożądane:
porost włosów. Co dla jednych jest niepożądane, dla drugich może być pożądane -
minoxidil nie służy już do leczenia nadciśnienia, bo są inne znacznie lepsze
leki; natomiast stosowany miejscowo naprawdę pobudza wzrost włosów, chociaż nie
w każdym przypadku. Dokładnych ocen skuteczności nie znam, ale jest to chyba
jedyny medycznie sprawdzony lek o takim działaniu. Lek nie ma zdolności
odwracania przyczyn łysienia, zatem działa tylko przez czas stosowania (jak to
już ktoś napisał). To nie jest żadna chytra sztuczka producenta, tylko innego
preparatu nie wynaleziono. Na marginesie: lek jest tak stary, że na pewno nie
jest już objęty ochroną patentową, czyli cena preparatu na rynku jest mniej
więcej ceną wynikającą z popytu, a nie z monopolu firm farmaceutycznych.

> czy naprawde nie istnieja zadne skuteczne preparaty?

Lepsze niż minoxidil? Myślę, że wątpię ;-) :-((

Leszek

8. Data: 2002-04-17 10:48:41

Od: "piotrek_s" <no_spam@no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Paroń" <p...@f...lublin.pl> napisał w wiadomości
> Jeżeli łysienie jest "naturalne", a nie na tle jakiejś choroby, to podobno
> pomaga kastracja.
dzieki, pedze do lekarza ;)

ENG
Jak przytyc