(Spam) KANEBO EMULSJA NAWILŻAJĄCA III

1. Data: 2003-12-15 20:44:19

Temat: (Spam) KANEBO EMULSJA NAWILŻAJĄCA III
Od: "Hris" <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam na aukcje

Jest to luksusowa, niezwykle bogata 24 - godzinna emulsja pielęgnacyjna
japońkiej firmy KANEBO producenta najdroższych kremów na świecie.
Do cery normalnej i suchej oraz bardzo suchej lub odwodnionej.
Wzmacnia biosferę epidermy poprzez zwiększenie odporności skóry,
przyspieszenie odnowy komórkowej i zatrzymanie wody na poziomie komórkowym.
Dzięki swojej konsystencji wnika głęboko dając skórze długo utrzymujące się
intensywne nawilżenie.
Zawiera specjalny, przywracający równowagę kompleks aromatyczny.

oraz
KANEBO SENSAI LOTION II

1. Data: 2003-12-15 22:15:53

Temat: Re: (Spam) KANEBO EMULSJA NAWILŻAJĄCA III
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hris napisał/a w news:brl6th$jis$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Zapraszam na aukcje

Dzięki:))) Uwielebiam weryfikować aukcje. Ostatnio allegro usunęło
jedną za manipulację słowami kluczowymi. Ciekawe czy na spam też
zareaguje:)

mips

--
Korzystasz z Allegro? Przeczytaj koniecznie
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988

1. Data: 2003-12-15 22:20:03

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hris <k...@p...pl> napisał/a:
> Zapraszam na aukcje

Skarga do allegro juz poszła!!!

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-12-16 09:26:49

Temat: mips & Blancanieves PRZESTANCIE SKARZYC
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Skarga do allegro juz poszła!!!
>

> --
> Blancanieves (Kasia)

Dziewczyny naprawde was nie rozumiem. Czemu tak strasznie jestescie
zawziete. Takie ogloszenia naprawde sie przydaja, zwlaszcza jak ktos ma cos
do sprzedania a ktos inny jest na kupnie ;-/ to odwieczna zasada handlu. Nie
rozumiem was, bo jestem tez uzytkownikiem innych grup dyskusyjnych i tam
ogloszenia przez nikogo nie sa traktowane jak przez was. Dzieki nim mozna
naprawde zaopatrzyc sie w fajne rzeczy po "normalnych cenach".
Prosze podajcie mi dobry powod, dla ktorego OZNACZONE ze to sapm ogloszenie
nie ma racji bytu na pl.rec.uroda. Nie powolujcie sie na FAQ bo moze by
nalezalo pomyslec o zmodyfikowaniu nieco tego regulaminu.

Izis_

1. Data: 2003-12-16 09:40:45

Temat: Re: mips & Blancanieves PRZESTANCIE SKARZYC
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-16 10:26:49 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Izis_* skreślił te oto słowa:

> Dziewczyny naprawde was nie rozumiem.

Zdarza sie...

> Czemu tak strasznie jestescie
> zawziete.

Bo nie lubimy spamu.

> Takie ogloszenia naprawde sie przydaja, zwlaszcza jak ktos ma cos
> do sprzedania a ktos inny jest na kupnie ;-/ to odwieczna zasada handlu.

To czytaj grupy *.ogloszenia, albo zamow sobie spam na adres mailowy.

> Nie
> rozumiem was, bo jestem tez uzytkownikiem innych grup dyskusyjnych i tam
> ogloszenia przez nikogo nie sa traktowane jak przez was.

A na pru sa traktowane tak jak są. Nic na to nie poradzisz.

> [...]
> nie ma racji bytu na pl.rec.uroda. Nie powolujcie sie na FAQ bo moze by
> nalezalo pomyslec o zmodyfikowaniu nieco tego regulaminu.

Ok, nie powołam sie na FAQ, powołuje sie na RFD:
"Zabronione jest także wysyłanie listów zawierających jakiekolwiek binaria,
programów/zdjęć itp., jakikolwiek spam oraz dyskusje niezwiązane z tematem
grupy.
Nie jest to także miejsce na ogłoszenia reklamowe - nawet, jeśli są
związane z tematem grupy."

Jesli Ci sie nie podoba to RFD to było trzeba głosowac na NIE w momencie
zakładania grupy. A teraz Twoje podoba/nie podoba mało kogo interesuje.
Oczywiscie zycze Ci powodzenia w napisaniu nowego RFD, pomyslnym przejsciu
dyskusji na p.n.n-g, a potem szczescia przy glosowaniu. Naprawde trzymam
kciuki ;D

ps. wlasnie na p.n.n-g jest propozycja powstania pl.soc.uroda, moze
przylacz sie do kolezanki-inicjatorki, i pomóz jej załozyc nowa grupe.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-12-16 09:46:24

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izis_ napisał/a w news:brmj58$igh$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Prosze podajcie mi dobry powod, dla ktorego OZNACZONE ze to sapm
> ogloszenie nie ma racji bytu na pl.rec.uroda.

"Tu można: wymieniać się doswiadczeniami i wrażeniami na temat
salonów kosmetycznych i fryzjerskich, polecać domowe sposoby dbania o
urodę i zabiegi profesjonalne, pisać o odchudzaniu, makijażu,
perfumach,
kosmetykach i zabiegach wspomagajacych je, a w szczególnosci o
nowosciach, hitach kosmetycznych, kosmetykach nie testowanych na
zwierzętach, fitness - gdzie i co ćwiczyć, i wymieniać doswiadczenia.
Tematy zabronione: Uporczywe propagowanie okreslonych diet.
Zabronione jest także wysyłanie listów zawierajacych jakiekolwiek
binaria -- programów/zdjęć itp, jakikolwiek spam oraz dyskusje nie
zwiazane z tematem grupy. Nie jest to także miejsce na ogłoszenia
reklamowe, nawet jesli sa zwiazane z tematem grupy.
Lista osób głosujacych:"

http://tinylink.com/?KKkoL2JuGd

Jesli zyczysz sobie spam, napisz RdF, moze zostanie przeglosowana grupa
pl.rec.uroda.spam

mips

1. Data: 2003-12-16 09:47:32

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips napisał/a w news:Xns94536D9CCD441mojatfurczoscradosna@212.33.81.
2:

> Jesli zyczysz sobie spam, napisz RdF

Tfu! RfD oczywiscie.

mips

1. Data: 2003-12-16 10:24:43

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No dobra ale nie chodzilo mi o cytowanie FAQ - jak napisalam we
wczesniejszym poscie - tylko zebys podoala mi POWOD dla ktorego TOBIE te
spamy tak bardzo przeszkadzaja bo udzielacie sie przeciwko nim tylko ty i
Kasia. Czy to jest wasza praca? Macie wylapywac spamy i skarzyc na ludzi?
Czy robicie to z czystej przyjemnosci? (bo o zle, zlosliwe zapedy nie chce
was posadzac). Podaj mi powod, dla ktorego majac do sprzedania nowy zel,
ktory mnie uczulil a ktorego byc moze uzywasz nie miala bym mozliwosci
napisania na p.r.u "MIPS MAM ZEL DO SPRZEDANIA KTORY UZYWASZ _ TANIO".
Juz napisalam do mastera pru o mozliwosc spamowania na grupie. Uwazam ze
regulamin jest niefunkcjonalny.

Izis_

1. Data: 2003-12-16 10:29:17

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-16 11:24:43 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Izis_* skreślił te oto słowa:

> No dobra ale nie chodzilo mi o cytowanie FAQ - jak napisalam we
> wczesniejszym poscie

Ale mips nie cytowala Ci FAQ, tylko RFD.

> - tylko zebys podoala mi POWOD dla ktorego TOBIE te
> spamy tak bardzo przeszkadzaja bo udzielacie sie przeciwko nim tylko ty i
> Kasia.

I ja, i ja.
Mi przeszkadzaja, bo łamia obowiazujace tu zasady, bo nie mam zamiaru
zasmiecac sobie HDD ewidentnym smieciem.

> Podaj mi powod, dla ktorego majac do sprzedania nowy zel,
> ktory mnie uczulil a ktorego byc moze uzywasz nie miala bym mozliwosci
> napisania na p.r.u "MIPS MAM ZEL DO SPRZEDANIA KTORY UZYWASZ _ TANIO".

1. bo ta grupa do tego nie słuzy
2. bo skoro chcesz go sprzedac mips to powinnas napisac na jej maila, a nie
na pru, to chyba oczywiste.

> Juz napisalam do mastera pru o mozliwosc spamowania na grupie.

Aaaaa, to Ty uwazasz, ze DominikaNM jest tu za to odpowiedzialna. Troche
Cie rozczaruje, ale to nie ona :)

> Uwazam ze
> regulamin jest niefunkcjonalny.

Tu nie ma regulaminu. Tu jest FAQ, i RFD. O FAQ mozemy podyskutowac tutaj,
ale jak chcesz zmieniac RFD to musisz sobie isc na pl.news.nowe-grupy.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-12-16 11:10:57

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poza tym Izis, poczytaj sobie regulamin Allegro! Tam za wysyłanie
ogłoszeń reklamowych na grupy dyskusyjne grozi zablokowanie konta.

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html