mlecze

11. Data: 2002-04-03 08:38:19

Temat: Odp: mlecze
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rajdek" <r...@s...pl> napisał w wiadomości
news:3CAABDA6.1E337469@skrzynka.pl...

> Rosną już u Was mlecze ?????? No to u mnie albo wyginęły, albo klimat na
> Podkarpaciu bardziej syberyjski, bo nie mam ani jednego. A w tamtym roku
> miałem żółte trawniki. Więc może zanim się pojawią czymś zadziałać
> (polać, posypać ? )

Przepraszam, ale ile masz tych trawników? Bo do kilkuset m2 naprawdę można
wypielić bractwo ręcznie, nie trując siebie i innych..

Pozdrawiam, Basia.

12. Data: 2002-04-03 09:56:01

Temat: Re: mlecze
Od: Rajdek <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> [...]
>
> Przepraszam, ale ile masz tych trawników? Bo do kilkuset m2 naprawdę można
> wypielić bractwo ręcznie, nie trując siebie i innych..

Ręcznie - faktycznie, tak działały w tamtym roku moje dzieciaczki (4 i 6
latek), które miały za zadanie
a) przebywać na świeżym powietrzu,
b) zbierać kwiatki, ale tylko te żółte (tu wskazanie palcem),
c) nie jeść tego żółtego, zielonego zresztą też nie,
d) kto więcej nazbiera ten wygrywa...

A tatuś latał z nożykiem i wycinał pozostałości. A może w tym roku owe 8
arów (z domem) wypielić inaczej, tak jakoś automatycznie, co ?

Pozdrawiam

rajdek

13. Data: 2002-04-03 10:59:45

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> c) nie jeść tego żółtego, zielonego zresztą też nie,

A dlaczego? Żałujesz im witamin?
--
Pozdr. Jerzy

14. Data: 2002-04-03 20:44:53

Od: "Michał Łąpies" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję polski " Aminopielik"; tanie, skuteczne, ale śmierdzi niemożebnie
(uwaga na ubranie i buty). Proponuje taki sposób postępowania : pierwszy
oprysk ( 0,5-1,0 % ) wykonaj teraz, przed kwitnieniem mniszka i następne po
jakimś czasie. Jeżeli nie masz mniszka u sąsiadów to będzie po nim do
sierpnia( sprawdzone , sam miałem kiedyś żółty trawnik).
Pozdrawiam . Michał

Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości
> jak pozbyc sie mleczy (mnisza lekarskiego)
> leje staranem - i nic :-(
>
> ania

Florexpol
Brzoskwinie - szkodniki