mleko

11. Data: 2001-05-29 08:31:46

Temat: Re: mleko
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tak w skrócie:
> doprowadza sie nasze zdrowe jedzonko do wyginięcia
> wprowadza sie szajs
> za jakis czas ktos powie ze te naturalne zarcie jest bardzo zdrowe
> i wrócimy do zdrowego odrzywiania
> ale jako luksusu
> i bedziemy za to słono płacić (jakis 500% drożej)
> mimo ze to co jedliśmy jakies 15 lat temu nie będzie sie niczym różnić
> od nowo wprowadzanej ekologicznej zywności
> tak właśnie jest w UE do której tak nam pilno

ja nie potrzebuje ekologicznej zywnosci,
chce pic mleko kupowane w szklanej litrowej butelce,
kupic surowa szynke bez konserwantow, bez nasaczania chemikaliami, uwedzona,
gotowa
do gotowania, samodzielnie ugotowac i jesc jako mieso, a nie mieszanke
chemiczna
zamiast foli, reklamowek, chce miec jedynie mozliwosc opakowania zakupionego
towaru w papier ( mieso, kielbase, szynke, ser w pergamin, a calosc do 5 lub 10
kg torby papierowej
i to wszystko.
Pewnie taka torba nie kosztuje nawet 1 zl, a moge przynosic swoja z domu,
ale nie chce aby moja zywnosc kontaktowala sie z folia, reklamowkami, farba,
drukiem
i wchlaniala chemie
Ja nie chce ekologii, zdrowej zywnosci, ja po prostu chce jesc normalna
zywnosc, bez chemikaliow.

Nie chce jesc jajek pisanek, z kolorowanymi zoltkami, ale nawet blade, byle od
kur, ktore chodza po polu, grzebia w ziemi i widza slonce, wtedy nie choruja i
nie musza przyjmowac antybiotykow, ktore po przetworzeniu musze zjadac w tych
jajkach, czy miesie.

Dlatego interesuje mnie jak to robia Amishe, ze potrafili w plastikowych
Stanach przetrwac tyle lat
w tradycji zdrowego odzywiania i zdrowego trybu zycia,
bez spalin, emitujacych promieniowanie telewizorow, komorek, kuchenek
mikrofalowych
i ciekawi mnie jak wyglada ich stan zdrowia i szczescie rodzinne,
nie zaklocone przez 500 programow telewizyjnych, granych non-stop.

Zatem nie chce naprawde wiele, tylko zjesc loda kreconego na smietanie i
jajkach,
bez chemicznych barwnikow , bez zageszczacza bialkowego, bez wypelniacza, bez
kleju zastepujacego jajka
i tylko tyle,
chce isc ulica, z dala od smrodzacych mi samochodow, parkiem.
Krakow takie miejsca ma, blonia, planty, rynek
gdyby jeszcze usunac te wszystkie samochody z alei wieszczow, i rozdac rowery,
oferowac przejazdy rikszami jak w Lodzi, to byloby to juz prawie to ;-)
I oczywiscie woda z kranu, oczyszczana jak w studni, czyli filtrowana przez
warstwy piasku,
a nie plastikowe blony jewdnostronnie przepuszczalne, zamontowane w
plastikowych butlach, polaczonych plastikowymi rurkami na klej.

Ubrania chce z welny, bawelny, buty 100% skory, spanie na sienniku wypelnionym
sianem lub sloma i wakacje w namiocie na lozku zelaznym i oczywiscie na
sienniku ;-)

Mleko prosto od krowy, jajka od kury, sery wyciskane samodzielnie, maslo
ubijane ze smietany zbieranej z mleka i oczywiscie bez antybiotykow .

Czy ja naprawde wiele oczekuje dla zdrowia ;-)
Jacek

12. Data: 2001-05-29 08:46:06

Od: "Ludwika" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...

> Czy ja naprawde wiele oczekuje dla zdrowia ;-)
> Jacek

tak niewiele, a jednak zbyt wiele

13. Data: 2001-05-29 10:32:57

Od: "Gandalf" <G...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbychu" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> od nowo wprowadzanej ekologicznej zywności
> tak właśnie jest w UE do której tak nam pilno

Ale przecież tak jest od dawna z wieloma rzeczami.

Np. chleb. Najpierw czarny na zakwasie był tani (bo powszechny, mąka
mało oczyszczona i mniej jej odpada podczas mielenia). Wprowadzono
"śliczny" biały chlebek o niemal zerowej wartości odżywczej. A teraz za
razowy na zakwasie płaci się 2 razy więcej, niż za biały, no bo razowy
jest zdrowy przecie...

Kosmetyki. Najpierw skorzystać z _kupionego_ dezodorantu, żeby
usunąć naturalne feromony, a później _kupić_ sztuczne, żeby się
płci przeciwnej podobać.

Pozdrawiam,
Gandalf

14. Data: 2001-05-29 10:39:22

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosto od krowy!!! Największy syf... może jeszcze lubisz mleko od krowy
> pancernej??

???
jak to od razu latwo poznac przeciwnika mleko.
Zawsze pilem na wakacjach mleko prosto od krowy, niegotowane.
Tak jak moja kuzynka ma obecnie hodowle koz i jej dzieci zawsze pily mleko prosto po
udoju, jeszcze cieple, a jeden z synow zostal mistrzem Polski w sporcie.

> Istnieje TYLKO JEDEN GATUNEK KAWY!!! KAWA NATURALNA! Wszystko inne to jakieś
> wynalazki, które nawet na półkach nie powinny stać obok prawdziwej kawy.

Rozumiem ze jestes handlowcem komiwojazerem i starasz sie upychac swoje niezdrowe
produkty.
Kawa zbozowa to produkt o wielusetletniej tradycji, znany w Europie pewnie od
starozytnosci.
Bez kofeiny.
Nie istnieje jeden gatunek kaw naturalnych. Pewnie istnieje 100 lub wiecej.
Kawy nie lubie bo wlasnie muli ten mul na dnie szklanki,
Kawe zbozowa doskonale sie naturalnie odfiltrowuje od zawiesin i z mlekiem jest
doskonala i zdrowa.
Podobnie jak bawarka, czyli angielska herbata z mlekiem.

> Inż.medycyny
> *p*

specjalizacja widze interesujaca
Moj pradziadek pil kawe zbozowa i mleko od krowy, moj dziadek pil, ja pilem
i chetnie dzieciom kupie koze, bo krowy nie mam gdzie trzymac.

a aromat kawy zbozowej z mlekiem nalewanej z dzbana w altanie jest wrecz niezwykly
to jest prawdziwa klasyka kuchni polskiej

Jacek

15. Data: 2001-05-29 10:49:07

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Kosmetyki. Najpierw skorzystać z _kupionego_ dezodorantu, żeby
> usunšć naturalne feromony, a później _kupić_ sztuczne, żeby się

Zona.
Najpierw sie ozenic z brzydka i niewyksztalcona
a potem ja poddac operacjom plastycznym i wyslac na studia ;-)

16. Data: 2001-05-29 17:02:48

Temat: Re: Re: mleko
Od: Artur Drzewiecki <d...@p...bez.onet.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Zawsze pilem na wakacjach mleko prosto od krowy, niegotowane.
Ja osobiście wolałbym wypić bulion odżywczy z hodowlą bakterii - mimo
wszystko zdrowszy od tej "białej gnojówy" (nie moje słowa, ja napisałbym
łagodniej). Uważam, że rolnicy wpierw powinni nauczyć się utrzymywać w
czystości krowy, ręce, naczynia na mleko i dopiero wtedy mówmy jakie
jest zdrowe mleko prosto od krowy.

>Tak jak moja kuzynka ma obecnie hodowle koz i jej dzieci zawsze pily mleko prosto po
>udoju, jeszcze cieple, a jeden z synow zostal mistrzem Polski w sporcie.
A ile dzieci miało biegunki wskutek zakażenia pałeczkami jelitowymi z
brudnych wymion i działania enterotoksyny gronkowcowej (gronkowce z
brudnych rąk dojarzy)?
--
Artur Drzewiecki
d...@p...bez.onet.spamu.pl

Jeśli chcesz wysłać mi list, usuń słowa "bez." i "spamu." z mego adresu.

17. Data: 2001-05-30 08:47:08

Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> ???

Krowa pancerna to delikatnie mówiąc krowa nie umyta.

> jak to od razu latwo poznac przeciwnika mleko.

Ja!!! Nie raz pije mleko.

> Zawsze pilem na wakacjach mleko prosto od krowy, niegotowane.

A ja kiedyś pracowałem w profesjonalnej oborze i widziałem, że mleko oprócz
białego zawiera również czarny syf.

> Tak jak moja kuzynka ma obecnie hodowle koz i jej dzieci zawsze pily mleko
prosto po
> udoju, jeszcze cieple, a jeden z synow zostal mistrzem Polski w sporcie.

No i... nic szczególnego.

> Rozumiem ze jestes handlowcem komiwojazerem i starasz sie upychac swoje
niezdrowe
> produkty.

He... He...

> Bez kofeiny.

Piwo bez alkoholu, kawa bez kofeiny - durne wynalazki.

> Kawy nie lubie bo wlasnie muli ten mul na dnie szklanki,

Bo kawę w ten sposób przyrządza się tylko u nas I TO JEST ŹLE!!!

> a aromat kawy zbozowej z mlekiem nalewanej z dzbana w altanie jest wrecz
niezwykly
> to jest prawdziwa klasyka kuchni polskiej

Z lat 80! No i jeszcze może w wojsku się "to coś" pija! Kiedy kawa normalna
była dostępna tylko za dolary.

Inż.medycyny
*p*

18. Data: 2001-06-05 09:04:54

Od: s...@w...onet.pl (Firma Marketingowo-Handlowa SAS Sieczkowski Adam) szukaj wiadomości tego autora

> czy ktos z was moze wie czy mleko jest szkodliwe dla doroslych czy nie, bo
> czytalam sprzeczne opinie na ten temat
Zajrzyj na strone w stopce
Pozdrawiam Adam Sieczkowski
===========================
http://klinika-zdrowia.city.net.pl
GG # 44011
s...@w...onet.pl
SKLEP INTERNETOWY
http://zdd.city.net.pl
logowanie do sklepu
username: SAS password: 9790267

19. Data: 2001-06-05 20:58:01

Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem jak ty, ale ja na takim mleku sie wychowalem - zawsze jadac za
mlodu na wakacje na wiec pilem codziennie po szkalnce mleka 'od prostej
krowy' :-) rano i wieczorem - zawsze z pianka i cieplutkie.... - i jakos
nic mi sie nie stalo....
albo to dzisiejsze pokolenie jest strasznie chorowite, albo krowy coraz
bardziej zjadliwe w takim razie.....

adam

Użytkownik "Artur Drzewiecki" <d...@p...bez.onet.spamu.pl> napisał w
wiadomości news:vanvgtge2fvqt2koniu1rs14c6438p95jh@4ax.com...

20. Data: 2001-06-05 21:28:35

Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

adam napisał:

> [...]
> mlodu na wakacje na wiec pilem codziennie po szkalnce mleka 'od prostej
> krowy' :-) rano i wieczorem - zawsze z pianka i cieplutkie.... - i jakos

wlasnie stalo ci sie,
jestes zdrowy, odporny na choroby i geny zostaly zregenerowane przez
odpowiednie
odzywianie.
Ja rowniez pilem mleko prosto od krowy i wiem co to znaczy nie chorowac
przez 10 lat czy dluzej.

> albo to dzisiejsze pokolenie jest strasznie chorowite, albo krowy coraz
> bardziej zjadliwe w takim razie.....

to jest przeciez takie proste.
mleko jest naturalnym i pierwotnym pokarmem czlowieka i zwierzat
braku mleka nie mozna zrekompensowac sztucznymi substancjami
i stad tak istone jest karmienie piersia, mozliwie jak najdluzej
a potem szklanka mleka codziennie przed spaniem, przez cale zycie.

Twoj wybor mleko, albo sam sie martw o swoje zdrowie

Niestety z lenistwa wiele osob nie lubi gotowac mleka, myc garnka.
Ale kazdy niech sobie sam zycie uklada.

kto pije rowniez mleko kozie ten prawie nigdy nie choruje.

Jacek

dodaj grupe alt.jacek do Usenetu

gastritis
Jaka o wada nadwzrocznosc i krotkowzrocznosc
laserowe usuwanie krotkowzrocznosci
konferencje medyczne
Czy w okolicach Katowic mozna udac sie do wizjonetyka?