mleko i miód na cerę !

1. Data: 2004-04-01 21:11:52

Temat: mleko i miód na cerę !
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

przeczytałam gdzieś, ze pewna modelka stosuje roztwór z wody i mleka na
twarz, tzn wlewat to do rozpylacza i spryskuje twarz - podobno ma pięknącerę
, a gdyby tak dodać tego łyżeczkę miodu, i na przykład soku z marchewki :?
ale kombinuje co :)

1. Data: 2004-04-01 21:12:39

Temat: Re: mleko i miód na cerę !
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-04-01 23:11:52 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Aneta* skreślił te oto słowa:

> [...]
> , a gdyby tak dodać tego łyżeczkę miodu, i na przykład soku z marchewki :?

Najpierw sprawdz na sobie, a potem nam opisz jak bardzo się lepisz, albo
nie opisuj, albo załóz sobie bloga i tam zbieraj swoje przemyslenia ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-04-01 21:17:30

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

miód z wodą się nie lepi ! stosowałam np na włosy

1. Data: 2004-04-01 21:50:47

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostrożnie, bo miód często drażni, a marchewka farbuje na pomarańczowo.

1. Data: 2004-04-02 09:13:21

Od: "Dorcia" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <> napisał w wiadomości
> - podobno ma pięknącerę
> , a gdyby tak dodać tego łyżeczkę miodu, i na przykład >

bardzo dobre efekty daje nakładanie miodu na spierzchnięte usta , co do
twarzy nie wiem , może też .. :)

pozdr,dorcia

1. Data: 2004-04-04 21:50:38

Od: "MORO73" <m...@t...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miód+sól= zajebisty peling do ciała!!!

--
moni K.

1. Data: 2004-04-06 11:02:57

Od: "ewka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wspaniała maseczka miodowa z mlekiem "AVON" polecamw wszystkim o suchej
cerze.polecam nałożenie jej wieczorem i tuż przed snem zebranie pozostałości
wacikiem nie używając wody.Na cerze pozostanie lekki film który rana zmywamy
No i oto efekt Piękna , elastyczna zajebista cera.POLECAM
Użytkownik "MORO73" <m...@t...poznan.pl> napisał w wiadomości
> Miód+sól= zajebisty peling do ciała!!!
>
> --
> moni K.