Re: mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

1. Data: 2004-04-06 13:42:20

Temat: Re: mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 6 Apr 2004 12:47:20 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość z adresu <v...@g...pl> i powiedziała:

> Pssst!!! Szkoda zycia Kobialki, przeczytajcie prosze post "liliowy
> kapelusz" :))))))))

Czytałam już ze dwa lata temu, bo krąży po sieci co jakiś czas.

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-04-06 13:58:17

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czytałam już ze dwa lata temu, bo krąży po sieci co jakiś czas.

a to sorki! dla mnie to bylo nowum, i tak mi sie milo zrobilo, ze chcialam sie
podzielic, a to tak, ehm, troszke pod tematyke grupy i celem rozluznienia
atmosferki

Zdrowki
Hania
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-04-06 16:36:50

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał/a w news:04040615581718@polnews.pl:

> a to sorki! dla mnie to bylo nowum, i tak mi sie milo zrobilo, ze
> chcialam sie podzielic

Całkiem sympatyczny tekst. Był kiedyś na pru, ale już tyle czasu
minęło, że można go przypomnieć :) Zresztą częstotliwość pojawiania się
jego jest zdecydowanie mniejsza niż pytań o kremy z kwasami, tusz do
rzęs, itd.

mips

--
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-04-06 17:03:29

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 6 Apr 2004 16:36:50 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość z adresu <m...@p...pl> i powiedziała:

> [...]
> minęło, że można go przypomnieć :) Zresztą częstotliwość pojawiania się
> jego jest zdecydowanie mniejsza niż pytań o kremy z kwasami, tusz do

A ja mam trochę alergię na taką tanią psychologię w stylu american way
of life (jesteś najpiękniejsza i najważniejsza). Zwłaszcza pojawiającą
się w łańcuszkach i docierającą każdym medium.

Zuzanka (a starsze panie w liliowych kapeluszach widuję w
autobusie; smutny widok)

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-04-06 18:48:38

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak napisał/a w

> A ja mam trochę alergię na taką tanią psychologię w stylu american
> way of life (jesteś najpiękniejsza i najważniejsza).

Zdecydowanie wolę taką spychologię niż teksty o Andrzeju Lepperze,
potrzebnej krwi dla dziecka, rakotwórczych antyperspirantach czy kotach
hodowanych w ciasnych butelkach.

> Zwłaszcza pojawiającą się w łańcuszkach i docierającą każdym medium.

Ten łańcuszek nie woła rozpaczliwie "nie przerywaj mnie!" i nie kusi
"wyślij mnie 5 osobom, to wygrasz duże pieniądze, 10 a spotkasz swoją
drugą połowę" ani nie grozi "wyślij mnie 100 znajomym, bo inaczej cegła
spadnie Ci na głowę, gdy tylko wyjdziesz z domu". Jest nieszkodliwy.

mips

--
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

1. Data: 2004-04-07 08:15:30

Temat: Re: koty w butelkach i lancuszki
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <m...@p...pl> napisał(a):

>czy kotach
> hodowanych w ciasnych butelkach.

ooo, nie slyszalam, widzialam tylko takie biedne rybki w sklepie, w malych
szklankach, coby im pletwy sie ...costam, bo to OT of kors

> Ten łańcuszek nie woła rozpaczliwie "nie przerywaj mnie!" i nie kusi
> "wyślij mnie 5 osobom,

Heeee, wlasnie te czesc wycielam, bo tez mnie drazni ;-)))))

Zdrowki
Hania

1. Data: 2004-04-07 08:21:17

Temat: [OT] Re: mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 6 Apr 2004 18:48:38 +0000 (UTC), przyszła do mnie
> [...]

> Zdecydowanie wolę taką spychologię niż teksty o Andrzeju Lepperze,
> potrzebnej krwi dla dziecka, rakotwórczych antyperspirantach czy kotach

Nieno, oczywista. Ale jakieś to takie nie takie. I łańcuszek.

Zuzanka, co nie przepada za jakimikolwiek listami wysyłkowymi
(czy to dowcipów, czy łańcuszków, czy apeli, czy życzeń)
*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2004-04-07 15:49:00

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:

> ooo, nie slyszalam, widzialam tylko takie biedne rybki w sklepie, w malych
> szklankach, coby im pletwy sie ...costam, bo to OT of kors

<http://www.bonsaikitten.com/>. I zanim zaczniesz krzyczec, to
fotomontaz.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

Re: Która trwała najlepsza na długie włosy??
Re: Ja tez przejechalam sie metrem:)
Re: Ja tez przejechalam sie metrem:)
hmmm :)
Krem z witamina A - moja porada :)