mniam mniam!

1. Data: 2002-06-27 18:50:51

Temat: mniam mniam!
Od: "Ola Mycha" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Dzisiaj zjadlam tortellini (nie wiem czy dobra pisownia, bo juz zjadlam a
opakowanie wyrzucilam) z ziolami. Tortellini kupuje z firmy melissa. Mrozone
chyba sie nie nadaje, bo moze wyjsc ciapa, ale nigdy nie probowalam z
mrozonym.
Do oliwy z oliwek dodalam rozgnieciony czosnek, do tego oregano, bazylia i
sol, ugotowane tortellini, na to oczywiscie pyszny serek zolty i zapieklam.
No bylo takie pyszne, ze zjadlam cale opakowanie 100g (na dwa razy, nie
myslcie sobie ze znowu taki maly pasibrzuszek ze mnie;-)!
Przepyszne!
Polecam goraco
Ola Mycha:-)

1. Data: 2002-06-27 19:15:24

Temat: Odp: mniam mniam!
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> opakowanie wyrzucilam) z ziolami. Tortellini kupuje z firmy melissa.

A propos firmy melissa - to mój połówek wybredny tylko tej firmy makarony do
ust bierze.

pozdr

cherokee

1. Data: 2002-06-28 07:48:05

Temat: Re: mniam mniam!
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:affoae$i72$1@absinth.dialog.net.pl...

> A propos firmy melissa - to mój połówek wybredny tylko tej firmy makarony
do
> cherokee

melissa jest tej samej jakosci co malma( tez z durum) ale tansza nizli ci
krwiopijcy...

Jola L-L

1. Data: 2002-06-28 08:29:47

Od: oshin <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L napisał:
>do
>
>melissa jest tej samej jakosci co malma( tez z durum) ale tansza nizli ci
>krwiopijcy...

malma to u mnie jest drozsza nawet od agnesi i federicci, tylko
barilla wiecej kosztuje

--
oshin, ktoa jada glownie agnesi, czasem federicci i z rzadka na okrase
barille, ktora jest najlepsza

1. Data: 2002-06-28 08:56:28

Od: "Mattik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To Malma ma jakas jakosc? Rany ... chyba pechowe opakowania trafiam ...
Lublin i Lubella to jest to :)

--
Mattik

1. Data: 2002-06-28 09:16:22

Temat: Re: Re: mniam mniam!
Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cherokee gd wrote:
> A propos firmy melissa - to mój połówek wybredny tylko tej firmy makarony do
> ust bierze.

tak jest! melissa rulez!
jak mam wybor to kupuje wlasnie tej firmy. albo agnesi czy jakos tak...
zwl. kokardki z tej firmy kupuje. a spaghetti to wlasciwie wylacznie z
melissy.
i pomidory w puszccce maja. i oliwe. melissa znaczy :)

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-06-28 21:06:11

Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"oshin" <o...@d...pl> napisał(a):
/.../

> [...]
> barilla wiecej kosztuje
>
> --
> oshin, ktoa jada glownie agnesi, czasem federicci i z rzadka na okrase
-------------
Czesc, jak wy to tak, o tej _naszej_ Malmie ... ?
przecież to polski makaron, to jak moze byc droższy od importowanych ????
ja o Malmie mam raczej zle zdanie,
i do tego drozsza mialaby byc ?????

agnesi, federici - dobre są.
:))
pzdr.

--
Zowisia

1. Data: 2002-07-01 08:40:27

Od: oshin <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zowisia napisał:
>przecież to polski makaron, to jak moze byc droższy od importowanych ????

ja nie wiem, jak on moze, ja wiem ze on jest ;))))
--
oshin
-----

test