mniam mniam

1. Data: 2003-10-13 09:07:54

Temat: mniam mniam
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
cos sie pochrzanilo ze strona mniem mniam trzeba sie rejsestrowac a do 2 .11
korzystanie z całego serwisu jest bezpłatne a co potem?trzeba płacic to jest
skandal .taka fajne stronka i tak muszea wszytsko zepsuć.szkoda.
pzdr.
p.

1. Data: 2003-10-13 09:51:52

Temat: Re: mniam mniam
Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> cos sie pochrzanilo ze strona mniem mniam trzeba sie rejsestrowac a do 2
.11
> korzystanie z całego serwisu jest bezpłatne a co potem?

nic sie nie zepsuło, jeśli dobrze wiem. Grzegosz z MniamMniam wprowadza
opłaty za korzystanie z zawartości serwisu i tyle. Ma do tego pełne prawo, w
końcu to jego serwis, który wymaga dużo pracy. No i utrzymanie serwera też
kosztuje.

>trzeba płacic to jest
> skandal .taka fajne stronka i tak muszea wszytsko zepsuć.szkoda.

Gdzie tu skandal? Przesadzasz trochę.

powolutku kończy się era gdzie w Internecie wszystko jest za darmochę.
Widzisz gdzieś księgarnię, gdzie za darmo rozdają książki kucharskie? Ja
nie.

Ja już wykupiłam abonament w MniamMniam. Wiem, że warto.Od 2 tygodni robie
śniadania z tego serwisu :)

Pozdrawiam
Sasannka

http://sasannka.xpect.pl

1. Data: 2003-10-13 10:17:43

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> końcu to jego serwis, który wymaga dużo pracy. No i utrzymanie serwera też

utrzymanie strony wymaga wiele czas to wiem ale dlaczego np.wizaż jest free?

> Gdzie tu skandal? Przesadzasz trochę.

ten skandal miał byc w "skandal"

> powolutku kończy się era gdzie w Internecie wszystko jest za darmochę.
> Widzisz gdzieś księgarnię, gdzie za darmo rozdają książki kucharskie? Ja
> nie.

ksiązka kucharska to co innego niż przepis z netu,chyba sama przyznasz.
> Ja już wykupiłam abonament w MniamMniam. Wiem, że warto.Od 2 tygodni robie
> śniadania z tego serwisu :)

a ja nie wykupie bo nie jestem frajerem.:)

1. Data: 2003-10-13 10:58:22

Od: d...@b...com.pl (Daniel Walas) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 13 Oct 2003 11:07:54 +0200, "pamana" <p...@w...pl>
wrote:

> [...]
>korzystanie z całego serwisu jest bezpłatne a co potem?trzeba płacic to jest
>skandal .taka fajne stronka i tak muszea wszytsko zepsuć.szkoda.

Za informacje trzeba placic. I nikogo to nie powinno szokowac.
Niestety u nas wiele osob myslli, ze ktos po drugiej stronie komputera
robi fajne stronki albo dzieli sie informacjami charytatywanie.

czytam Twojego kolejnego posta w ospowiedzi na lilst Magdaleny
Witkowskiej. Usenet jest takim medium, w ktorym jest bezplatny
przeplyw informacji. Ale ktos chyba oplaca to, ze mozemy te wiadomosci
przesylac (moge sie tu mylic, bo dawno nie jestem w temacie).

Jesli komus udalo sie stworzyc osrodek webowy i w uzasadniony sposob
wprowadza oplaty, to co w tym zlego? Nie jest sie frajerem, jesli
wydaje sie pieniadze. Ja wydaje pieniadze i nie czuje sie frajerem.
Kupuje te dobra i uslugi, ktore sa mi moim zdaniem potrzebne.
Obrazasz wiele osob, wielu moich znajomych i subskrybentow roznych
serwisow. Jesli serwis, Twoim zdaniem, nie jest wart okreslonej
oplaty, to napisz po prostu dlaczego a nie obrazaj autorow i ludzi,
ktorzy wydaja pieniadze.

Przepraszam za off topic. Wiem, ze z takich uwag biora sie burze - na
tej grupie tez - ludzie sa wrazliwi. Wiec jesli ktos chcialbym ze mna
podyskutowac (polemizowac) albo ma jakies "ale" to prosze na mail.
Mail jest zywy, nie ukrywam sie pod zadnymi pseudonimami.

to tyle.

z pozdrowieniami

Daniel

Daniel

pozdrawia

1. Data: 2003-10-13 11:26:45

Temat: Re: mniam mniam [ot]
Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> utrzymanie strony wymaga wiele czas to wiem ale dlaczego np.wizaż jest
free?

jaki wizaż?

www.wizaz.pl? pierwszy raz tam jestem, pojecia nie mam jaka jest zawartosć
serwisu, ale może nie jest jeszcze odpłatny dlatego, ze nie zdecydowali sie
JESZCZE wprowadzac oplat. Albo planuja utrzymywac sie z reklam.
Rozmawiałam z wieloma osobami, które prowadzą serwisy, czytałam ich
wypowiedzi i wiem, że niemal KAZDY z nich nie planuje już długo działać
charytatywnie. Taki serwis to praca kilku osób conajmniej. One są darmowe,
by przyzwyczaić do nich klienta, by przywiązac, by docenili zawartosć.

> ksiązka kucharska to co innego niż przepis z netu,chyba sama przyznasz.

niż "przepis" tak. Ale nie niz "mniammniam". To nie jest 1 przepis, ale
około 1400 jesli dobrze pamiętam. Kuchnia Polska z liczbą chyba 3000
przepisów kosztuje ponad 150zł. Przy cyzm jej zawartość trochę się różni od
ManimMniam - jest bardziej monotonna. Uważasz, że MniamMniam nie jest wart
6,5zł miesięcznie? Jeśli nie, to trudno :)

> a ja nie wykupie bo nie jestem frajerem.:)

nie musisz mnie od razu obrażać. Ja nie wydaje 70zł lekką ręką. Moja decyzja
jest powodowana wieloma różnymi czynnikami
osobiście sądzę że frajerem jest osoba ktora:

- mysli, że mozna zarabiać w sieci nic nie wydając
- mysli, ze siec zawsze bedzie darmowa

:)

Pozdrawiam

Sasannka

1. Data: 2003-10-13 12:27:35

Od: "Lilla" <l...@b...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daniel Walas" <d...@b...com.pl> napisał:
[...]
> Jesli komus udalo sie stworzyc osrodek webowy i w uzasadniony sposob
> wprowadza oplaty, to co w tym zlego?

Zastanawiam sie, czy po wprowadzeniu oplat bedzie mozna cokolwiek
cytowac ze strony mniam mniama na tej grupie, tak jak to bylo dotychczas...

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-10-13 13:17:38

Od: "izabela" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ludzie a gdzie to mniam mniam?
I.

1. Data: 2003-10-13 13:35:10

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Witkowska wrote:

> [...]
> końcu to jego serwis, który wymaga dużo pracy. No i utrzymanie serwera też

masz oczywiscie calkowita racje, co do prawa grzegorza do robienia ze
swoim serwisem co mu sie rzewnie podoba, ale zastanawiam sie nad
sensownoscia wprowadzania oplat,
szczerze mowiac obawiam sie, ze po prostu nie znajdzie wystarczajaco
wielu chetnych (w naszych, czyli polskich realiach), imho duzo
skuteczniejszym sposobem byloby jednak poszukanie sponsora czy
reklamodawcy, zwlaszcza, ze teraz z pewnoscia ma spora ogladalnosc, a
jak wprowadzi oplaty to liczba odwiedzin spadnie mu na leb na szyje :(
poza tym myslalem, ze chce zarabiac na e-sklepie z tymi smiesznymi
rzeczami typu pomaranczowe fartuszki :)
jeszcze jedna obawa - nie wiem jaki sens ma abonament dluzszy niz
miesiac, no bo wykupujac na miesiac, jak rozumiem, moge w tym czasie
korzystac ze wszystkich przepisow - w polskich realiach, onaczac to
bedzie kopiowanie/drukowanie calej bazy

wiku, ktory z kilku przepisow mniammniama skorzystal, ale placic za
niego nie zamierza, bo po co skoro przepisy mozna znalezc w wielu
darmowych miejscach

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-10-13 14:06:46

Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ludzie a gdzie to mniam mniam?

www.mniammniam.pl

:)

1. Data: 2003-10-14 06:21:11

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilla" <l...@b...lublin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Zastanawiam sie, czy po wprowadzeniu oplat bedzie mozna cokolwiek
> cytowac ze strony mniam mniama na tej grupie, tak jak to bylo

Tak, i trzeba bedzie usunac z FAQ link do mniam mniama.
Swoja droga, FAQ juz dawno sie nie pojawialo... Bot zastrajkowal czy Art?
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

Kaczka
Pierogi - tym razem ze szpinakiem :)