moda-dodatki

1. Data: 2003-09-09 19:45:35

Temat: moda-dodatki
Od: "wronka" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
dostalam wlasnie w prezencie piekna szarfe-apaszke-szal, takie czarne, jedwabne,
dlugie, chude, z dlugimi fredzlami i z namalowanymi kwiatami na koncach. bardzo
mi sie to podoba, ale nie wiem jak to nosic. mysle o jakims wyjsciu (a szykuja
sie 2 wesela) ale zupelnie nie wiem- do spodnicy i bluzki? bo do sukienki to
chyba nie... do jasnego? do czarnego? kombinuje na rozne sposoby. juz wymyslilam
bluzke ze stojka i "to" przewiazane, tylko jak: pojedynczo (na poete :) ),
podwojnie?
macie jakis pomysl albo link do obrazka :) ?
pozdrawiam

wronka
www.kabaret-szum.art.pl
www.twistedlegz.com

1. Data: 2003-09-10 06:27:34

Temat: Re: moda-dodatki
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wronka" <m...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podwojnie?
> macie jakis pomysl albo link do obrazka :) ?

proponuje zarzucic na ramiona do sukienki ,jesli chusta jest z dobrego
materiału moze byc nawet do czegoś bardziej eleganckiego,
bardzo modne jest moda wschodu,mozna by przewiązac chustę wpasie jak pas od
kimono.
ubrac sukinke rozszerzanąz długimi rozszerzanymi rękawami.
co do kolorów to sama szrfa jest czarna więc do czarnego a kwiaty tez
pasowałoby do kolorowego.
pozdr
p.

z serii: Gdzie we Wroclawiu :))