moj pierwszy SWETER

1. Data: 2003-01-04 12:01:22

Temat: moj pierwszy SWETER
Od: "maja" <m...@c...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

kochane dziewczyny - pomozcie !
odswiezylam znajomosc z lewymi i prawymi oczkami oraz ujmowaniem i
dodawaniem. ale dosc szalikow i kosmetyczek, chce zrobic sweter. znalazlam
nawet "prosty" w najnowszej DIANIE (nr 1/2003) str.28 - po lewej stronie -
jasnozielony sweter.

czy ktoras z Was moglaby mi lopatologocznie wyjasnic zdanie (rzad po rzedzie
???
cytuje: "Nabrac 76 oczek. zrobic 3 cm. na zwezenie w talii odjac z obu stron
od wys. 3 cm 2 x w co 6. oraz 2 x w co 4 rzedzie po 1 o.. ma zostac na
drutach 68 oczek."

czyli spuscic trzeba po 4 z kazdej strony, ale w co ktorym (do j.anielki)
rzedzie ???

drugie zdanie: "na wysokosci 14 cm (czyli po tym zwezeniu) od poczatku
liczac - dodac z obu stron 4 x w co 8 rz. po 1 o." - czyli powrocic do 76
oczek na drutach...

1. Data: 2003-01-04 14:46:52

Temat: Re: moj pierwszy SWETER
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> od wys. 3 cm 2 x w co 6. oraz 2 x w co 4 rzedzie po 1 o.. ma zostac na

rybcia- to proste;)
1 rząd - nabierasz 76 oczek i robisz tego 3 cm na długość
po 3 cm- powiedzmy, że to będzie np 6 rząd- odejmujesz z każdej strony po 1
oczku
12 rząd (6 rzędów "później")- znowu zakańczasz z obu stron 1 oczko
16 rząd (12+4)- znów 1 oczko z każdej strony
20 rząd (16+4)- znów 1 oczko
w 21 rzędzie zostanie ci 68 oczek
i już ;)

> [...]
> oczek na drutach...
>
> znów to samo- co 8 rzędów dodajesz po 1 oczku (czyli- jakby liczyć od
początku 1, 8, 16, 24 rząd- bo robisz tak 4 razy)
proste? :)

pozdrawiam- Gosia

1. Data: 2003-01-04 15:26:47

Od: "maja" <m...@c...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

po prostu nie wiem, jak Ci dziekowac !!!! nie chce sie zniechecic na
pierwszym swetrze. mysle, ze w miare robienia nabiore wprawy. jeszcze raz
bardzo Ci dziekuje

maja

1. Data: 2003-01-04 20:24:44

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> po prostu nie wiem, jak Ci dziekowac !!!! nie chce sie zniechecic na
> pierwszym swetrze. mysle, ze w miare robienia nabiore wprawy. jeszcze raz
> bardzo Ci dziekuje
>
> maja

nie ma za co- dla mnie ta robota to taka przyjemność, ze nawet opisywać rząd po
rzędzie mogę ;)))))

SPIRIT OF ILLUSION
jak poprawić spodnie?
Poznan - spotkanie