moja WWW

1. Data: 2003-03-01 13:46:40

Temat: moja WWW
Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CZESC!
No i jest. Moja strona. Czekam na wszystkie uwagi i wychwycone
ewentualne błędy na priv.
www.republika.pl/beazuku

Pozdrawiam. Beazuku
--
B...@p...onet.pl
www.republika.pl/beazuku

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

1. Data: 2003-03-01 14:43:46

Temat: Re: moja WWW
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beazuku" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> CZESC!
> No i jest. Moja strona. Czekam na wszystkie uwagi i wychwycone
> ewentualne błędy na priv.
> www.republika.pl/beazuku

Fajna stronka :)
A jakie fajne te magnesy, no i ta ramka (zdradzisz mi sekret jak ja
zrobilas, ze tak ladnie to wyglada).

Valentine

http://valentine.wezyr.net.pl

1. Data: 2003-03-01 15:39:24

Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CZESC!
Magnesy i ramka robione sa plastikowej kanwie.
Sila rzeczy krzyzyki sa rowniotkie.

Pozdrawiam. Beazuku

--
B...@p...onet.pl
GG 5470466

1. Data: 2003-03-01 15:55:07

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> CZESC!
> Magnesy i ramka robione sa plastikowej kanwie.
> Sila rzeczy krzyzyki sa rowniotkie.

Wlasnie o to mi chodzilo...magnesy juz robilam, ale myslalam nad ramkami -
mam kilka fajnych wzorkow. Dzieki za podpowiedz :)

Valentine

http://valentine.wezyr.net.pl

1. Data: 2003-03-01 19:30:26

Od: "EDA" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swietna stronka.
Mnie zachwyciła okrągła serweta. Własnie szukam jakiegoś wiosennego motywu
na serwetkę.
Gratuluję stronki.
EDA

1. Data: 2003-03-02 08:56:05

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Beazuku:)))
Fajna stronka:))) I jaki fajny ten pingwinek w robocie:)))
Zazdroszczę, bo moja stronka leży odłogiem już od dawna...
A jak weszłam na Twoją to w pierwszej chwili pomyslałam, że tam robótek nie ma
wcale! Dopiero jak do "o mnie " weszłam to je widać - a może na głównej stronce
być dała już napisik, że o robótkach ręcznych też tu jest?

A powiedz jak przymocowujesz magnesy do obrazeczka???
I gdzie się kupuje magnesy!

Pozdrawiam:))))
Zosia - Alienora

1. Data: 2003-03-02 09:52:41

Od: Beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CZESC!
Myślalam o tym zeby o robotkach dac na pierwszej stronie. Strona w wiekszosci
zrobiona jest
ze starych elementow ( te napisy to gify, a elementy pamietaja czasy studenckie) i
musze sie troche pobawic aby zrobic taki sam gif o robotkach, ale to bardzo dobra
sugestia.

Magnesy do obrazka przyklejam klejem "Magic" -puzzle glue ( jest napisane ze klei
wszystko lacznie z ceramika i tworzywami sztucznymi i ze poszukiwany przez
studentow architehtury Buhaha) . Ja go kupilam jako zwykly klej biurowy (2,05 zl)
A kleje nim,bo wydawalo mi sie ze nie bedzie przelazil przez robotki. No i klei
dobrze. Trzyma plastikowa kanwa przyklejona do plastikowej lamy tez. Nie przelazi
przez platikowa kanwe i robotke przyklejona do kartonu.

Magnesy to mam takie cieniutkie jak tekturka. Gdzies znalazlam u siebie w domu
jakis czas temu. Jak wieksza robotka ( ta krowa) nie chca trzymac kartki na lodowce
:( Ale dynia trzyma).

Pozdrawiam. Beazuku

B...@p...onet.pl
http://www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

W zwiazku z chatem...
kwiatki.. szydełko..
Krochmal?
Przeliczniki kolorow