moja biedna cera :(

1. Data: 2005-10-10 06:58:02

Temat: moja biedna cera :(
Od: "Zbynek vel Zbynio" <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Chcialbym Was prosic o porade mam problem z swoja cera jest bardzo wrażliwa
na wode chlorowana. Mam straszne wypieki na buzi do tego stopnia ze naprawde
mnie to piecze swedzie i srednio ladnie wyglada. Jest to spowodowane zmiana
wody w jakiej sie mylem. Byc moze skora po jakis czasie sie przyzwyczai ale
niechce zabardzo czekac i patrzec sie az mi sie rany na buzi porobia.
Szukalem w googlach i znalazlem cos takiego http://www.bio-med.pl/sucha.html
dobre to ? Moze ktos doradzic cos innego:) Najlepiej zeby to mozna bylo
stosowac na rano i wieczor czyli zeby buśka :) nie byla strasznie tlusta.
Za informacje bardzo dziekuje pomogliscie mi juz nie raz licze i teraz na
Was.
Pozdrufka :)

1. Data: 2005-10-10 07:14:18

Temat: Re: moja biedna cera :(
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Oct 2005 08:58:02 +0200, in pl.rec.uroda "Zbynek vel
Zbynio" <x...@y...com> wrote in <did3dq$qkr$1@julia.coi.pw.edu.pl>:

> [...]
>wody w jakiej sie mylem. Byc moze skora po jakis czasie sie przyzwyczai ale
>niechce zabardzo czekac i patrzec sie az mi sie rany na buzi porobia.

Nie uzywaj w ogóle wody z kranu do twarzy.

> [...]
>dobre to ? Moze ktos doradzic cos innego:) Najlepiej zeby to mozna bylo
>stosowac na rano i wieczor czyli zeby buśka :) nie byla strasznie tlusta.

SVR? Tak, to dobra firma. Ale jedno na dzień i na noc ciężko znaleźć,
na dzień ma mieć filtry, a na noc jest to niepotrzebne.

--
pozdrawiam,
amg

1. Data: 2005-10-10 09:35:39

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbynek vel Zbynio <x...@y...com> napisał(a):
> [...]
> wody w jakiej sie mylem. Byc moze skora po jakis czasie sie przyzwyczai ale
> niechce zabardzo czekac i patrzec sie az mi sie rany na buzi porobia.

używaj wody przegotowanej lub mineralnej.

> [...]
> dobre to ? Moze ktos doradzic cos innego:) Najlepiej zeby to mozna bylo
> stosowac na rano i wieczor czyli zeby buśka :) nie byla strasznie tlusta.

żeby nie była tłusta? a podajesz link do kosmetyków do cery suchej? nic nie
rozumiem :)

1. Data: 2005-10-10 09:42:08

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:didclb$t9a$1@inews.gazeta.pl>
justa <j...@g...pl> pisze:

> żeby nie była tłusta? a podajesz link do kosmetyków do cery suchej?
> nic nie rozumiem :)

Chodzi pewnie o to, żeby kosmetyk dobrze nawilżał, ale jednocześnie nie
zostawiał na twarzy tłustej, lepkiej warstwy.
Ja też nienawidzę takich kremów. Czuję się wtedy, jakbym miała na twarzy lep
na muchy.

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-10-10 09:44:29

Od: "Zbynek vel Zbynio" <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzywanie w moim przypadku wody mineralnej czy przegotowanej jest
niewykonalne z pewnych wzgledow.
Dlatego bardziej chodzi mi o kosmetyk. Szukam takiego co by lagodzil,
nawilzal ale nie powodowal ze twarz wyglada jak bym sie smalcem nasmarowal.
Wiem ze takie cuda istnieja tyle ze niemam rozeznania w tym temacie dlatego
zapytalem sie ekspertek ;)
Licze na Wasza pomoc.

1. Data: 2005-10-10 09:48:49

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbynek vel Zbynio napisał(a):
> [...]
> Wiem ze takie cuda istnieja tyle ze niemam rozeznania w tym temacie dlatego

Zakladam, ze nie rezygnujesz z mycia twarzy woda. Polecam Avene
http://www.sklep.vena-vita.wkrakowie.net/product_inf
o.php?products_id=1057&osCsid=e918b22be0fdcc7559b3dd
a00c65ab0c

Tanie nie jest, ale wydajne i, co najwazniejsze, skora jest mniej tlusta.

th

1. Data: 2005-10-10 10:19:06

Od: "Zbynek vel Zbynio" <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
a00c65ab0c

> Tanie nie jest, ale wydajne i, co najwazniejsze, skora jest mniej tlusta.

Tego mi wlasnie trzeba bylo :) dziekuje bardzo mam rozumiec ze to jest zel
do mycia twarzy ? :>

1. Data: 2005-10-10 10:24:53

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbynek vel Zbynio napisał(a):

> Tego mi wlasnie trzeba bylo :) dziekuje bardzo mam rozumiec ze to jest zel
> do mycia twarzy ? :>

Tak.

th

1. Data: 2005-10-10 18:23:08

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbynek vel Zbynio napisał(a):
> Uzywanie w moim przypadku wody mineralnej czy przegotowanej jest
> niewykonalne z pewnych wzgledow.
<ciach>

mozna wiedzieć dlaczego??

PS: jezeli Twoja twarz jest wrażliwa na chlorowaną wodę, to IMHO nawet
najlepszy/najdroższy krem nie pomoże bez zmiany wody....

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-10-10 19:36:28

Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Emi napisał/a w news:diebio$bhr$2@news.onet.pl:

> <ciach>
> mozna wiedzieć dlaczego??

Bo za droga? :>
Mnie też się nie chce - z czystego lenistwa. Ale kiedy w kranie
leciało coś, co z wodą niewiele miało wspólnego, to męczyłam się
uczciwie z mineralną.

--
mips

Mój mały konkurs
Yves Rocher
czy w poznaniu jest jeszcze magic skin (astor)??
Puszące się włosy
sauna solution