Re: moja dieta - pozyje jeszcze? ;)

From: "Jeff" <j...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: moja dieta - pozyje jeszcze? ;)
Date: 12 Mar 2007 18:15:00 +0100

Jangr napisal:

> Użytkownik "Jeff" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

> Mam w to wierzyć na słowo? A poza tym nie wszystkie zbożowe
> zawierają gluten.

Nie, nie musisz wierzyc na slowo. Mozesz sprawdzic w literaturze naukowej.
Skoro jestes na dietcie optymalnej to powinienes wiedziec, ze masz zabronione
spozywanie wszystkich traw.
Nie wiesz co Kwasniewski pisze czy znowu cos krecisz?:

http://forum.dr-kwasniewski.pl/index.php?topic=1102.
0

> Mądrze brzmi. Źródła?

Wasza sekta znowu cos za friko chce sie z Ameryki dowiedziec, aby potem
twierdzic zo to wasz guru tak rzecze, he? Szukacje swiezego zastrzyku forsy?

> To nie wtrącaj się.

Nie jestes chyba do tego stopnia glupi, abys sadzil ze cie poslucham?

> To nie wtrącaj się.

Do czego mam sie nie wtracac? Do twojej diety sie przeciez nie wtracam.
Jak ci sie nie podoba co pisze to mnie nie czytaj. Proste?

> Robisz sobie po prostu tutaj jaja. Bo jak wyżej napisałeś - dietetyka cię
> nie obchodzi.

Widocznie dla ciebie "rozrywka" jest synonimem 'jaj'.
Dla mnie nie, wiec sie odczeop ode mnie perfidny sciemniaczu.

> A ty widzisz? Nie znasz się na tym, więc się nie wtrącaj, jak inni
> dyskutują.

To co uprawiasz ty i na tej grupie oraz twoi kolesie po diecie nazywasz dyskusja?
A moze sprobowalbys skorzystac z pomocy jakiegos lekarza wreszcie, swirze?

> No, niewiele. I aż za dużo.

Szkoda prawda, ze tak malo sie dowiedziales ...za darmo...
Ale za to znowu miales okazje pokazac o co ci chodzi w tej waszej sbeckiej
sekcie...wredny buraku:)