moja misja

1. Data: 2007-08-12 09:44:36

Temat: Re: moja misja
Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2007-08-12 09:48:22

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

> Cieszę się, że się tu pojawiłeś.
> Brakowało kogoś takiego jak Ty.

Tylko zegar Ci chyba wariuje.
Czy byłbyś tak miły, żeby sprawdzić?

Gawron

3. Data: 2007-08-12 11:07:06

Temat: moja misja
Od: Marcin Szewczyk <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dłuższego czasu pracuję nad moją misją życiową. Kiedy się teraz nad
tym zastanawiam to już chyba kilka lat to trwa. Niektóre elementy mojej
misji były dla mnie jasne od początku. Dużo czasu poświęciłem na
opisanie moich zasad (są one obok moich celów drugim filarem mojej
misji). Największy problem miałem ze znalezieniem mojego powołania -
zajęcia, które byłoby moją pasją. Kilka tygodni temu udało mi się to w
końcu określić w sposób który na chwilę obecną mnie satysfakcjonuje.

Moją pasją jest gromadzenie wiedzy psychologicznej przydatnej w
codziennym życiu i dzielenie się tą wiedzą z innymi ludźmi.

Od kilku tygodni pracuję nad przygotowaniem materiałów do prowadzenia
grupy dyskusyjnej, która będzie się tym tematem zajmować. Dużą część
materiałów, które będę przygotowywał będę zamieszczał w grupie
"pl.sci.psychologia". Ale nie wszystko. Myślę, że w "pl.sci.psychologia"
będę zamieszczał teksty bardziej teoretyczne, które przybliżą Wam to co
sam wiem o różnych kierunkach psychologicznych. Natomiast część bardziej
praktyczną dotyczącą konkretnych zastosowań psychologii w życiu
codziennym będę zamieszczał w mojej grupie - "Bursztynowa Róża". Z
bardzo prostego powodu: chcę tam przyciągnąć tych, którzy będą tym
zainteresowani.

Zasady dyskusji w mojej grupie będą oparte o teorię komunikacji
międzyludzkiej opracowaną przez Carla Rogersa. Jest to w sumie proste
podejście - zasady będą tylko trzy. No może cztery jeśli włączyć do tego
zasady włączania/wyłączania moderowania. Jeśli Cię to już teraz
interesuje - zapraszam:

Pozdrawiam serdecznie
Marcin Szewczyk
www.amberrose.pl

4. Data: 2007-08-12 12:17:42

Od: Marcin Szewczyk <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gawron:
> Tylko zegar Ci chyba wariuje.
> Czy byłbyś tak miły, żeby sprawdzić?

Też zauważyłem, że w wątku "Muzyka i moja siostra" odpowiedź na mój list
ma godzinę wcześniejszą niż sam list. Tak to przynajmniej wygląda w moim
programie pocztowym. Godzina, która obecnie widnieje na zegarze
systemowym to 12:17. Ciekawe o której godzinie ten list dotrze do grupy ;-)

--
Pozdrawiam serdecznie
Marcin Szewczyk

5. Data: 2007-08-12 16:31:17

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Szewczyk" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podejście - zasady będą tylko trzy. No może cztery jeśli włączyć do tego
> zasady włączania/wyłączania moderowania. Jeśli Cię to już teraz

Powodzenia! ;P

6. Data: 2007-08-13 19:50:52

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sie, 13:07, Marcin Szewczyk <m...@p...onet.pl> wrote:

> Od dłuższego czasu pracuję nad moją misją życiową.

To mamy wiele wspólnego - moją jest rozłożenie na elementy grupy
pl.rec.kuchnia ;-) a przynajmniej niektórzy tak uważają. Uważaj, bo ja
strasznie trolluję i to jest groźne także dla Twojej misji/grupy, choć
jeśli mi się u Ciebie spodoba, to kto wie, kto wie - może zostanę
Twoim ulubionym trollem?
;-P

7. Data: 2007-08-14 01:34:06

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

strasznie trolluję i to jest groźne także dla Twojej misji/grupy, choć
jeśli mi się u Ciebie spodoba, to kto wie, kto wie - może zostanę

-Powodzenia XLka [bynajmniej w konkurowaniu ze mną] ;P

8. Data: 2007-08-14 13:45:50

Od: Marcin Szewczyk <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka:
> Uważaj, bo ja
> strasznie trolluję i to jest groźne także dla Twojej misji/grupy, choć
> jeśli mi się u Ciebie spodoba, to kto wie, kto wie - może zostanę
> Twoim ulubionym trollem?

Ok, czuję się ostrzeżony ;-)

--
Pozdrawiam serdecznie
Marcin Szewczyk

9. Data: 2007-08-21 22:58:30

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Szewczyk pisze:

> Od dłuższego czasu pracuję nad moją misją życiową. Kiedy się teraz nad
> tym zastanawiam to już chyba kilka lat to trwa. Niektóre elementy mojej
> misji były dla mnie jasne od początku.

kontrola lotów do mesjasza
kiedy nastąpił początek?

> Zasady dyskusji w mojej grupie będą oparte o teorię komunikacji
> międzyludzkiej opracowaną przez Carla Rogersa.

kontrola lotów do marcina szewczyka
jak tam frekwencja?
oczywiście nie ilośc się liczy ale jakość

kontrola lotów do szewczuka
i ilośc i jakośc pacanie
wrr.?><cvp]ouif[ 'sa

kontrola lotów do marcina szewczyka
przepraszamy za usterki na chwilę mikrofon zabrał mi młodszy brat

navigator psp
wypad 8 o ile dobrze pamiętam

--
http://na.kreche.patrz.pl