Plakaty gejów

251. Data: 2003-03-20 09:53:44

Temat: Re: Plakaty gejów
Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b5afnd$4ao$1@atlantis.news.tpi.pl>, g...@h...pl
says...
> IMO istnieje cicha akceptacja na homoseksualizm damski.
> Najczęściej takimi zażartymi homofobami są mężczyźni i oni
> od razu odbierają homoseksualizm jako atak na nich (co to by
> było jakby jakiś gej się do mnie przystawiał ?) ... a o
> miłości lesbijskiej myślą w kategoriach "fajnie byłoby do
> nich dołączyć i uprawiać seks w trójkącie".

Nie chcialem tego mowic na poczatku, ale jak widze zostalo to
potwierdzone w postach ponizej :)

> Tak z własnych doświadczeń ... kilka razy zdarzyło mi sie
> być 'podrywaną' przez dziewczynę (z różnych skutkiem ;-)))
> _nigdy_ nie wywołałao to u mnie negatywnych uczuć ....
> natomiast jak się rozmawia z facetami, którym też się coś
> takiego zdarzyło (podrywanie przez innego faceta) to na ogół
> są oni zniesmaczeni, mówią cos o daniu po mordzie albo
> jeszcze gorzej ;-(

Mi sie zdarzylo byc podrywanym przez facetow (co oni oczu nie mieli czy
co?). Nie mialem zamiaru zrobic podrywaczowi nic zlego :)
W jednym przypadku bylem zniesmaczony - ale stylem a nie samym faktem -
kiedy facet zaczal teksty w stylu "nie postawilbys mi piwa? wtedy to
..." no nie wazne co, ale tak samo zniesmaczylaby mnie takim tekstem
kobieta.

A inne razy moge skomentowac tylko tak - nie wiedzialem ze mam takie
branie, choc wolalbym u kobiet :) Ale z drugiej strony czego sie
spodziewac w teczowej knajpie?

K.

252. Data: 2003-03-20 09:55:34

Od: "Ewa Ressel" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
Musisz
> Chcę wyrazić w ten sposób że po raz kolejny zadanie tego samego pytania
> tej samej osobie przez dorosłą osobę traktuję z przymróżeniem oka.

Nie pytam o tę konkretną sytuację, ale wszystkie Twoje wypowiedzi. A Twoją
nieporadnością językową jestem autentycznie porażona.
ER

253. Data: 2003-03-20 10:01:27

Temat: Re: moja tolerancja było:Re: Plakaty gejów
Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

AsiaS napisał(a):

> Śmieszne to "trochę".

Nauka śmieszy niektórych.

> A jacy są heteroseksualiści?

Czego jak czego ale wyników badań zachowań heteroseksualnych nie
brakuje.

Pozdrawiam
Adam

254. Data: 2003-03-20 10:01:36

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <b5c2bl$sc4$1@atlantis.news.tpi.pl>, i...@b...pl says...
> "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> wrote in message

> Problem chyba w tym, ze bilboard stoi gdzie stoi na podstawie okreslonej
> umowy jaka miasto zawarlo z firma ktora go postawila. Umowa ta powinna
> zawierac okreslone ograniczenia co do tresci, jakie na bilboardzie moga sie
> pojawic.

Jesli wlascicielem terenu jest miasto tak, jesli nie to miasto nie ma
nic do rzeczy tylko wlasciciel terenu. Przykladowo moglbym sobie taki
plakat w oknie powiesic nie? I miasto nie ma nic do tego dopoki nie
wywieszam czegos co narusza prawo.

A co do terenow miejskich. Przy wyborze przedstawicieli do wladz
miejskich kieruje sie rowniez tym, czy ten przedstawiciel nie sprobuje
wywinac takiego numeru jak zapis o zabronieniu wywieszania takich
plakatow :) Bo ja jako obywatel miasta Krakowa chce zeby te plakaty w
miescie wisialy.

K.

255. Data: 2003-03-20 10:04:41

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski wrote:
> czy nie, czy to genetyczne czy nie, czy da się to leczyć czy nie ... .
> A na razie to się ze swoją "wiedzą" niczym nie różnicie od tych co to
> dla szczęścia ludzkości wprowadzali na siłę naukowy socjalizm.

Czyli skoro coś jest niezdefiniowane to tego nie ma?
Skoro nie mamy "wiedzy" to mamy nie mieć opinii lub odczuć? (bez względu na
to czy jest się adwokatem czy prokuratorem).
Nie rozumiem Ciebie.

puchaty

256. Data: 2003-03-20 10:04:46

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@d...pl>, w...@d...pl
says...
> [...]
> zawsze "wiedzą" dokładnie jacy to homoseksualiści są i nie są, wiedzą
> czego homoseksualiści chcą, co robią etc. Niestety odpowiedzi nigdy nie

Skad wiem? Bo mam nascie znajomych homoseksualistow. W sumie to chyba
wiecej niz hetero (nie prowadze statystyk). A dziesiatki po prostu znam
mniej lub bardziej.
Bo obracam sie w tym srodowisku. Bo bywam w miejscach, ktore sa
przyjazne homoseksualistom itd itp.

Nie zaprzatam sobie glowy naukowymi badaniami nad homoseksualistami, tak
jak nie wczytuje sie w badania nad heteroseksualistami. Dopiero jesli
jakis konkretny problem mnie interesuje, wtedy szukam informacji.

K.

257. Data: 2003-03-20 10:04:59

Temat: Re: Odp: Plakaty gejów
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Garapich" napisał ...

> Jasne, pewne wywody autora "Wojny..." też mnie śmieszyły.
> Literatura popularnonaukowa musi posługiwać się skrótami
> i schematami. Co kompletnie nie zmienia faktu, że genetyka
> jakoś się trzyma kupy.

Genetyka pewnie tak.
Tylko, że książka nie jest o genetyce,
a o tzw. strategiach reprodukcyjnych.
I Twoje wywody na jej podstawie (o mężczyznach
wychowujących nieswoje dzieci itp.) także nie.
Podciąganie takowych teorii "pod genetykę" jest już
przykładem pseudonaukowości.

Pozdrawiam !
Mała Mi

258. Data: 2003-03-20 10:07:31

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski"
> Nauka śmieszy niektórych.
A niektórzy naukę ośmieszają, czego przykład podałeś. Nie odpowiedziałeś na
te pytania, bo na nie nie da się odpowiedzieć, nauka nic do tego nie ma.
Niezależnie czy dotyczy homo czy heteroseksualistów.

> Czego jak czego ale wyników badań zachowań heteroseksualnych nie
> brakuje.
To pytanie dotyczyło Twoich pytań całkiem konkretnie.
Asia

259. Data: 2003-03-20 10:13:01

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

AsiaS napisał(a):

> A niektórzy naukę ośmieszają, czego przykład podałeś. Nie odpowiedziałeś na
> te pytania, bo na nie nie da się odpowiedzieć, nauka nic do tego nie ma.
> Niezależnie czy dotyczy homo czy heteroseksualistów.

Pozostaje mi przesłać Ci pozdrowienia z drugiej strony krzywej Gaussa.

Pozdrawiam
Adam

260. Data: 2003-03-20 10:13:06

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Słocki" napisał(a):

> Nie zaprzatam sobie glowy naukowymi badaniami nad homoseksualistami,

I wszystko na ten temat.

Pozdrawiam
Adam

dobra zona, dobry mąż