moje dziecko cały czas je.

101. Data: 2007-11-22 19:11:57

Temat: Re: moje dziecko cały czas je.
Od: "Aga B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XYZ" <0...@W...pl> napisał w wiadomości
news:fi29d1$bia$1@nemesis.news.tpi.pl...
> No dobrze, ale co robiłas jak chcieli jesc pomiędzy posiłkami?

Ja mówie, że proszę bardzo, jabłko, wafla ryzowego, pieczywo chrupkie
(samo). I nic poza tym. Jak jest rzeczywiście głodna (osmiolatka), to coś
zje, jak się nudzi, to stwierdza, że jednak nie chce. I tyle.
Aga B.

102. Data: 2007-11-22 19:45:27

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> No własnie tego się najbardziej obawiam.

to chyba to jest najlatwiejsze do zmiany.
Kochaj swoje corke. Po prostu. I kup jej wieksze ubrania. :)

i.

103. Data: 2007-11-22 19:52:38

Od: "XYZ" <0...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to chyba to jest najlatwiejsze do zmiany.
> Kochaj swoje corke. Po prostu. I kup jej wieksze ubrania. :)

Proste, a jak mocno do mnie przemówiło :)
Dzięki.
Teli.

104. Data: 2007-11-22 23:05:00

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl> napisał(a):

> Całe życie coś podejrzewałam ;-)

A uszami ruszasz?

--
s i w a
...czytam: Time i Epoca

105. Data: 2007-11-23 00:41:50

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:
> Ja nie
> mam powodu ani tym bardziej ochoty przestawiać się ( i reszty rodziny)
> na dietę wege.

córka naprawdę oczekuje od Ciebie, żebyś się przestawiła?

> Nastolatka powinna więc wziąć się do roboty, poznać
> zasady żywienia, zeby niczego w jej jadlospisie nie zabrakło, bo ja
> potem nie mam zamiaru szukać lekarzy, żeby odwracali to, co ona
> popsuje.

nie przesadzajmy, dieta wegetariańska jest banalna, zwłaszcza jeśli
akceptuje się nabiał (ona akceptuje?). mięso można wywalić z
jadłospisu bez większego problemu, wcale nie trzeba gotować
cudów typu befsztyk sojowy z pistacjami i ptifurki brokułowe
z awokado i orzeszkami pinii (wymyślam - ale takie chyba jest
wyobrażenie nie-wegetarian o diecie wege :)). omlet z serem
zamiast kotleta to chyba nie jest taki wielki problem? nawet,
gdybyś to Ty miała go usmażyć... a na śniadanie kanapki z
twarożkiem zamiast szynki. urozmaicenie dobrze zrobi całej
rodzinie :) od samego niejedzenia mięsa się nie choruje.

> Dla mnie jest i trudne, i straszne, bo ja z tych, co jednak bardzo lubią
> mięsko.

ale Twoja córka nie jest Tobą i chyba nie zabrania Ci jeść tego,
co lubisz? nigdy nie przepadałam za mięskiem i to zmuszanie do
jedzenia go jest wg mnie straszne (nawet bardzo) :)

-- kasica

106. Data: 2007-11-23 07:35:21

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> napisał w wiadomości

> A uszami ruszasz?

A kury mają?

Qra

107. Data: 2007-11-23 07:37:22

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał

| Ale dla siebie czy dla dziecka?

a fuj ! to był cios poniżej pasa ;)

--
Kasia + Weronika (za dwa m-ce 7-latka)
gg 181718

108. Data: 2007-11-23 07:44:53

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisał
| Użytkownik "Carol" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

| Całe życie coś podejrzewałam ;-)

Ty też ???? ło ludzie !

--
Kasia + Weronika (za dwa m-ce 7-latka)( obie zezwierzęcone )
gg 181718

109. Data: 2007-11-23 08:46:29

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <i...@p...org> napisał(a):

> Niestety nie urzekła mnie tak gra jak pewnej grupowiczki od koniaczka ;)

Wpadnie na dwójkę z dodatsami ;)
Fajniejsza imo.

--
s i w a
...czytam: Time i Epoca

110. Data: 2007-11-23 08:54:26

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Moja nastolatka odmawia jedzenia "trupów" w ogóle, właściwie boję się,
> czy to się nie odbije na zdrowiu. Do wakacji było jeszcze "wporzo", bo
> jadła chociaż ryby, drób i "humanitarnie ubite" , ale teraz...

Chcesz o tym porozmawiać? ;)

--
s i w a
...czytam: Time i Epoca