moje dziecko cały czas je.

11. Data: 2007-11-21 21:47:55

Temat: Re: moje dziecko cały czas je.
Od: "XYZ" <0...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota ***" <d...@W...op.pl> napisał w wiadomości
news:fi28jo$epi$1@news.onet.pl...
> Moi chłopcy też są "przy kości" , byli tacy od urodzenia. Staram się, by
> były stałe godziny posiłków, bez przegryzania pomiędzy. Teraz waga ich
> zatrzymała się, oby to był utrzymujący się trend.

No dobrze, ale co robiłas jak chcieli jesc pomiędzy posiłkami?
Teli.

12. Data: 2007-11-21 21:49:36

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XYZ pisze:

> Nie da się skupiać bez przerwy na jednym dziecku skoro ma się dwoje.

Czy druga córka chodzi do przedszkola?

--
Ewa

13. Data: 2007-11-21 21:50:13

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XYZ pisze:

> No dobrze, ale co robiłas jak chcieli jesc pomiędzy posiłkami?

Niech zgadnę. Mówiła "nie"?

--
Ewa

14. Data: 2007-11-21 22:13:29

Od: "XYZ" <0...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy druga córka chodzi do przedszkola?

Od kilku dni tak.
Teli.

15. Data: 2007-11-21 22:15:04

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No dobrze, ale co robiłas jak chcieli jesc pomiędzy posiłkami?
> Teli.
Nie.
Moi chłopcy lubią jabłka i marchewki, więc jak naprawdę czuli głód,
pogryzają jedno lub drugie. I miód jest dostępny bez ograniczeń - ale nie z
chlebem, tylko "na łyżkę". A najważniejsze - nie trzymam w domu słodyczy, bo
znikają w tempie zastraszającym. Kiedyś kupiłam "na zapas" 10 czekolad w
Lider Szajsie i delicje czy jakieś tam ciastka "dla gości" - schowałam w
zamrażalniku - przy pomocy taty słodycze zostały odnalezione i pochłonięte w
czasie krótszym niż tydzień.
Chłopcy mogą kupować sobie słodycze -za własne pieniążki (to już jest ból i
najczęsciej wybierają oszczędzanie), czasem dostają jakiś łakoć, ale nie
jest to co dzień, i jest ograniczenie finasowo-ilościowe.

D.

16. Data: 2007-11-21 22:15:39

Od: "XYZ" <0...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niech zgadnę. Mówiła "nie"?

Ja tez mówię "nie", ale ona cały czas prosi o cos do jedzenia. Boję się, że
kiedy tak odmawiam to robię z jedzenia zakazany owoc i dlatego to się tak
pętli. Ona bardziej chce, a ja bardziej nie pozwalam.
Teli.

17. Data: 2007-11-21 22:18:57

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Zapewnili dziecku rozrywkę. Z nudów je.
Czyli moje mają nadmiar rozrywki, bo można rzec, że mam problem wręcz
przeciwny.
13-latka mająca 152 cm wzrostu waży 34 kg, chciałaby zacząć ubierać się
jak nastolatka ale tylko dziecięce ciuchy na nią pasują (na szerokość) a
i tych jest niewiele. Je w sumie całkiem normalnie.
Młodsza, 10-latka, 140 cm wzrostu i 33,5 kg, na chudą wprawdzie nie
wygląda ale ona z kolei je niewiele, dodatkowo po ostatniej wizycie u
lekarza okazało się, że mamy odstawić mleko, wszelkie jego przetwory
oraz dżemy, miody, nutelle i inne słodycze. Zważywszy, że dżemy i
rozmaite sery, to była podstawa jej wyżywienia, bo za mięsem
nieszczególnie przepada, okazuje się że kończą mi się już pomysły na
śniadania i kolacje dla niej, bo zaczyna się buntować, i wędlin jeść nie
chce.
Co w takim przypadku?
Ania
--
*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
******* www.madej.master.pl ***** http://aniapelc.blox.pl/html *********

18. Data: 2007-11-21 22:21:23

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie da się skupiać bez przerwy na jednym dziecku skoro ma się dwoje.
> Teli.
Da się tak to zrobić, że drugie dziecko nie czuje się zaniedbywane. Mam
dwójkę w odstępie 2 lat - jak młodszego karmiłam, starszemu czytałam w tym
czasie bajki albo rozmawialiśmy. Teraz jemy razem. Starszy syn czasem
potrzebuje więcej uwagi, niż młodszy - daję mu ją. Gotując obiad, wieszając
pranie, sprzątając można rozmawiać, rysować, bawić się z jednym lub z dwójką
. Naprawdę można dać każdemu dziecku tyle uwagi, ile potrzebuje. U mnie
największym problemem było czekanie - jak np. rozmawiam z jednym, drugi się
wtrącał , bo natychmiast_w_tym_momencie musi coś powiedzieć. Choć widzę
ogromny postęp - konsekwencja działa - i te sytuacje zdarzają się coraz
rzadziej.

D.

19. Data: 2007-11-21 22:22:22

Od: "XYZ" <0...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 13-latka mająca 152 cm wzrostu waży 34 kg, chciałaby zacząć ubierać się
> jak nastolatka ale tylko dziecięce ciuchy na nią pasują (na szerokość) a

No, a my mamy odwrotnie ona chciałby rajstopy z jakimis kwiatkami, motylkami
itp, ale ja kupuję jej rajstopy na 146 cm, więc są raczej jednokolorowe albo
w jakies regularne wzorki.
Pozdrawiam
Teli.

20. Data: 2007-11-21 22:25:11

Od: "XYZ" <0...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> . Naprawdę można dać każdemu dziecku tyle uwagi, ile potrzebuje. U mnie
> największym problemem było czekanie - jak np. rozmawiam z jednym, drugi
> się wtrącał , bo natychmiast_w_tym_momencie musi coś powiedzieć.

U nas jest identycznie, starsza cos mówi młodsza się od razu wtrąca. Jutro
wprowadzam zmiany 100% uwagi, nie no 75% uwagi dla starszej reszta młodszej.
Boże, kiedy ja się umyję? :)
Pozdrawiam
Teli.

O chłopcach dla chłopców