moje dziecko cały czas je.

31. Data: 2007-11-22 09:13:56

Temat: Re: moje dziecko cały czas je.
Od: "XYZ" <0...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:fi3cd8$f6r$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A może zażera stres?

Nie sądzę, bo zestresowana jest w sobotę przed basenem i wtedy nic nie je.

> Czekam na moment, kiedy z rozpędu sama sobie zaczniesz odpowiadać :-)

Z rozpędu? raczej, zeby flejmik rozkręcic :) Nie...nie chce mi się, szczerze
mówiąc robię to po to, zeby jakies upierdliwce grupowe miały problemy w
grzebaniu w archiwum, zawsze to trochę trudniej, a nie trawie tych co ciagle
wracają do przeszłosci - chyba, ze to ma związek z tematem
Pozdrawiam
Teli.

32. Data: 2007-11-22 09:14:14

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

@nn pisze:

> Zadanie jest nieco utrudnione, bo wszelkie pomidorowate, ogórkowate itp.
> o tej porze roku są średnio jadalne.

Możesz zrobić pastę z awokado (teraz awokado ładne są): rozgnieść
widelcem awokado, ugotowane jajko, wymieszać z twarożkiem
homogenizowanym plus do tego sól, pieprz, czosnek do smaku, koperek może
być. Na kanapki do szkoły się może nie nada, ale na kolację albo
śniadanie w domu jak znalazł. W ogóle nic nie piszesz o jajkach. Może
jajka w różnej postaci?

Pozdrawiam
Ewa

33. Data: 2007-11-22 09:21:43

Od: "XYZ" <0...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> "XYZ" <0...@W...pl> wrote in message
>
> Pogadali z lekarzem i zrobili dziecku morfologię i krzywą cukru...
> Anka

Racja.
Pozdrawiam
Teli.

34. Data: 2007-11-22 09:58:59

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XYZ" <0...@W...pl> napisał w wiadomości

> Nie sądzę, bo zestresowana jest w sobotę przed basenem i wtedy nic nie je.

Co innego nie jeść z powodu stresu (bo żołądek np. nie przyjmuje), a co
innego zażerać stres.

> [...]
> tych co ciagle wracają do przeszłosci - chyba, ze to ma związek z tematem

To se wybitnie gupie wybrałaś rozwiązanie... hłe hłe

Qra, na tutejszych śledczych nie ma bata :-)

35. Data: 2007-11-22 10:03:15

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Dorota ***" <d...@W...op.pl> napisał w wiadomości
>
> No dobrze, ale co robiłas jak chcieli jesc pomiędzy posiłkami?

Mojego kuzyna odchudzili rodzice wychodząc z nim z domu na czas posiłków.
Lodówka była chyba zamykana na kłódkę. Drastyczne? Ale skuteczne. Obecnie
żyje, ma się dobrze i jest chudy jak badylek. Za to jego rodzony brat, który
wtedy był patyczakiem, teraz jest kluskiem.

Qra, drastyczne metody są skuteczne

36. Data: 2007-11-22 10:03:56

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@g...pl> napisał
| Qra, na tutejszych śledczych nie ma bata :-)

:P

--
Kasia + Weronika (za dwa m-ce 7-latka)
gg 181718

37. Data: 2007-11-22 10:38:43

Od: truskawa <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadmierny apetyt (jesli faktycznie jedzenie nie wynika z nudy) jest
zwiazany z jakimis zaburzeniami. Proponuje wizyte u endokrynologa
dzieciecego.
Jest jeszcze druga strona medalu: dzieci ucza sie przez
nasladownictwo:-) Trudno wymagac od dziecka aktywnosci, jesli samemu
siedzi sie pol dnia przed komputerem czy telewizorem.
Truskawa

38. Data: 2007-11-22 10:40:32

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
> [...]
> być. Na kanapki do szkoły się może nie nada, ale na kolację albo
> śniadanie w domu jak znalazł. W ogóle nic nie piszesz o jajkach. Może

Faktycznie zapomniałam o jajkach - lubi je i dość często je :)
Ania
--
*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
******* www.madej.master.pl ***** http://aniapelc.blox.pl/html *********

39. Data: 2007-11-22 10:42:01

Od: truskawa <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie da się skupiać bez przerwy na jednym dziecku skoro ma się dwoje.
> Teli.

Jesli sie nie da to:
- czemu sie zdecydowalas na dwoje,
- czemu bez przerwy?
Truskawa

40. Data: 2007-11-22 10:47:44

Od: truskawa <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grzebaniu w archiwum, zawsze to trochę trudniej, a nie trawie tych co ciagle
> wracają do przeszłosci - chyba, ze to ma związek z tematem

To juz chyba zakrawa na manie przesladowcza, albo narcyzm:-)
Truskawa

O chłopcach dla chłopców
książka dla 9 latki
gronkowiec złocisty