moje fotki

1. Data: 2004-01-17 19:08:33

Temat: moje fotki
Od: "Jacek Walewski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka fotek z mojego ogródka
http://community.webshots.com/user/jacekwal
pozdrawiam jacek walewski

2. Data: 2004-01-17 20:20:04

Temat: Re: moje fotki
Od: zbpocztawppl <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluję Panie Jacku. Aż miło popatrzeć w śroku zimy na uroki pięknego
minionego lata. Dla pozostałych rada: "Trzeba z żywymi naprzód iść po
życie sięgać nowe, a nie w uwiędłych laurach liści z uporem stroić
głowę". Pozdrawiam . Mikołaj - dziś podziwiający.

--
Mikolaj I

Archiwum grupy --- pl.rec.ogrody ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

3. Data: 2004-01-17 21:32:42

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"zbpocztawppl" <u...@d...idealny.pl> wrote in message
> [...]
> życie sięgać nowe, a nie w uwiędłych laurach liści z uporem stroić
> głowę". Pozdrawiam . Mikołaj - dziś podziwiający.

Mozna tez podziwiac uroki srodka zimy. Tak wygladal on
10 dni temu w Arizonie:
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/ariz.jpg
(wieksza wersja tu: http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/dscf0074.jpg).
Ponad +20 C.

Pozdrowiena,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2004-01-17 21:52:51

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:_RhOb.15455$f97.8429@fe3.columbus.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@m...iupui.edu> napisał(a):

> Mozna tez podziwiac uroki srodka zimy. Tak wygladal on
> 10 dni temu w Arizonie:
> http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/ariz.jpg

Hejka. To Ty sie teraz nazywasz "Urok środka zimy"? :-)
Pozdrawiam domyślnie Ja...cki
H.Z.: "Gdy Skawiński rozwinął paczkę, zobaczył leżącego pana Tadeusza." :-)

5. Data: 2004-01-17 22:23:26

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message

> Hejka. To Ty sie teraz nazywasz "Urok środka zimy"? :-)

"On" odnosi sie do srodka zimy, wiec jak co, to nazywam sie
"srodek zimy". Ale chodzilo mi tylko o dowod, ze i ja tam bylem
[po gorach chodzilem - to dla Boletusa, zeby nie musial sam rymowac].

A propos, miejsce, w ktorym zdjecie bylo robione, jest na terenie
"National Forest". Taka ta arizonska puszcza.

Przy okazji jeszcze 3 kaktusiki. Ten pierwszy ma z 10 m wysokosci,
dwa pozostale sa niewielkie:
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/dscf0014.jpg
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kaktus.jpg
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kaktus1.jpg

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2004-01-18 00:51:55

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozna tez podziwiac uroki srodka zimy. Tak wygladal on
> [...]

Uff, przeżyłeś wyprawę, Bogu dzięki !

Po prawej pod krzaczkiem czai się grzechotnik !
Widzisz go !

Pozdrawia z ulgą boletus

7. Data: 2004-01-18 15:15:11

Od: zbpocztawppl <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uprzejmie protestuje przeciwko stwierdzeniom, jakoby fotki przedstawiają
uroki minionego lata z Arizony. Dowodem na to są następujace detale,
które wskazują na polskie pochodzenie prezentowanych obrazów:
1. eternit pokrywający dachy chat (patrz fotka nr 6) - osiągnięcie PRL i
demoludów.
2. anteny TV - takie są tylko w Polsce
3. płot ze sztachet - charakterystyczny dla polskiego krajobrazu
4. słupy niskiego napięcia - typowe pochodzenie PRL Czy czegoś nie
dostrzegłem? A może Pan Jacek roztrzygnie spór? . Mikołaj - dziś
dociekliwy. Pozdrawiam

8. Data: 2004-01-18 19:15:46

Temat: Odp: moje fotki
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kilka fotek z mojego ogródka
> http://community.webshots.com/user/jacekwal
Łeee - u mnie nie chce się otworzyć:(
pozdrav.Rene

9. Data: 2004-01-18 20:06:28

Od: "Jacek Walewski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiście, ze to jest polskie pochodzenie, dokładnie centralna Polska,
mazowieckie niedaleko Rradomia
pozdrawiam jacek walewski

10. Data: 2004-01-18 20:30:20

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> Łeee - u mnie nie chce się otworzyć:(
> pozdrav.Rene

Podejdź do tej strony przyjaźnie :-)
Otwiera się, tylko te podskakujace ludziki rozpraszają :-)
:-) Bogusław

Jak to się nazywa po polsku?
Łupinki
Wiosna idzie :-)