moje malzenstwo - prawdopobny rozpad

31. Data: 2006-12-30 22:50:45

Temat: Re: moje malzenstwo - prawdopobny rozpad
Od: "lucyferariusz (ministrant -`@'-)" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30 Dec 2006 14:45:44 -0800, Hanka napisał(a):

> lucyferariusz (ministrant -`@'-) napisał:
>
> [Bluzgacz]

> Od czasu jak mu rogi urosły.
> Zostaw go, niech się kisi w swoich bluzgach.
> Albo splonkuj, jeśli Cię denerwują jego rzygi.

Nie, dlaczego, mnie akurat zbytnio nie dokuczał...
A zresztą od nowego roku będe nie do zqebania :o)

> Hanka
> :)

-`@'- (*
_____vohumana_____
_()_

--
"Wstydzę się, że nie mogę zapewnić wszystkim
pełnego poczucia bezpieczeństwa od wszelkiej krzywdy."

Julian Apostata

"Był on nieprzyjacielem chrześcijaństwa, ale bez rozlewu krwi."
Eutropius, historyk rzymski z IV w.

32. Data: 2006-12-30 23:39:51

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yoshi" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

Ja pierdolę - ty to jesteś mocarz :)

Jakby zrobił tak jak mu radzisz, to by na ostatnią pizdę wyszedł w oczach
wszystkich, którzy by to oglądali.

Jedyne co sensowne mógłby zrobić, idąc mniej więcej twoim tokiem myślenia. To
pójść do tego baru, nic nie pić, wyrwać i wyruchać którąś z koleżanek.

Najebać się i czekac na reakcje otoczenia ... ty to chyba serio jakiś kitajec
jesteś :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

33. Data: 2006-12-31 00:23:50

Od: Puszkin <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wypisałeś wszystkie te jej zarzuty które stawiają ją w złym świetle.
O sobie napisałeś wszystko to co opisuje Cię jako człowieka z dobrymi
intencjami który się stara, ale może, ale co najwyżej może nie wszystko
mu wychodzi.

Jeśli jest tak jak to opisałeś to ją rzuć czym prędzej.

A jeśli tak nie jest do końca... Kochasz ją, przypomnij sobie i jej za
co ją kochasz.

Pozdrawiam
Puszkin

34. Data: 2007-01-02 00:09:00

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"lucyferariusz (ministrant -`@'-)" <p...@h...pl> wrote in message

> O(d dawna tak zniechęcasz białogłowy
> do myśklenia i dyskusji z menciznami ?

"Do myslenia"?
To wyrazenie ma sie nijak do Hanki - pasuje jej jak swini siodlo.
--

Bluzgacz
GG:5015

35. Data: 2007-01-02 00:11:11

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
ps.com...

>Od czasu jak mu rogi urosły.

A to w zwiazku z czym? Bo chyba mnie cos ominelo.

>Zostaw go, niech się kisi w swoich bluzgach.
>Albo splonkuj, jeśli Cię denerwują jego rzygi.

Tak jak ty mnie splonkowalas, poniewaz ciebie denerwuje to co pisze jebana
kurwa hipokrytko?

>PS: Który to z panów udowadniał mi, że Bluzgacz
> jest cacy i ok?
> WI ? Podtrzymujesz?

Szukasz znowu stronnikow, bo jestes zbyt wielka i glupia pizda zeby samej
cos napisac.......
Zalosna kretynka hehe

36. Data: 2007-01-08 16:44:03

Od: "Washington Irving" <Washington Irving@pianosa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka rzekła:

>PS: Który to z panów udowadniał mi, że Bluzgacz
> jest cacy i ok?
> WI ? Podtrzymujesz?

Uważasz że nie realizuje celów statutowych?
---
pozdrawiam :o)
WI.

KO mafia ! Global Democracy ARTSENU & COLD FUSION = TRIVOLUZIONE W post opec
Spanie z kotem
[co to] Terapia Srodowiskowa
widziane z góry
Wiwat niedojrzałość! ;)