moje małżeństwo to jakaś paranoja!

311. Data: 2005-05-27 20:13:36

Temat: Re: moje małżeństwo to jakaś paranoja!
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sveana" <s...@N...com> napisał w wiadomości
news:d77gf4$f84$1@inews.gazeta.pl...
> Co rozumiesz przez rozrywkę? Czy wszystko, co sprawia intelektualną
> przyjemność, to rozrywka? Albo inaczej: wszystko, co sprawia przyjemność
> (poza płodzeniem dzieci)?

No, wypraszam sobie! Płodzenie dzieci to żadna rozrywka. To ciężki obowiązek
wynikający z tego, że się zawarło związek małżeński !

:D

Monika

P.s. Nie mogłam się opanować, ale zauważcie, że z DD nie dyskutuję.

312. Data: 2005-05-27 20:15:36

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Matuszewska" <g...@i...lublin.amWYWAL.pl>
napisał w wiadomości news:d77v79$aoa$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Bo?

Bo towar będzie używany, a nie nowy.

P.
--
"Współczucie nie tłumaczy poparcia dla eutanazji, gdyż ja też
mam wobec chorych współczucie - a jakoś eutanazji nie popieram."

313. Data: 2005-05-27 20:42:38

Od: Piotr Czyż <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 27 May 2005 21:50:00 +0200, na pl.soc.rodzina, Dariusz Drzemicki
napisał(a):

> Nie zabronię. Skoro cnota czystości nic dla Ciebie nie znaczy, to mogę tylko
> współczuć.

To współczucie mi przypomniało moje dzisiejsze zdarzenie.
Jadę sobie na wieś w okolice Wejherowa w celu realizacji jakiegoś tam
zawodowego zadania. Po drodze zatrzymał mnie człowiek. Wziąłem łebka -
pogadamy sobie.
- niech panu Bóg wynagrodzi, że się pan zatrzymał - żadne PKS-y nie chodzą.
- nie ma o czym mówić.
- Pan Jezus będzie panu błogosławił.
- w porządku
W tym duchu rozmawiamy sobie podziwiając boże stworzenie pasące się i
kwitnące w majowym słońcu.
Dotarliśmy wreszcie do celu. Przychodzi czas pożegnań:
- serdeczne Bóg zapłać.
- naprawdę nie ma za co.
- niech pan zostanie z Bogiem.
- jasne, nie ma sprawy.
Wysiadł. Ale wraca!
- niech pan pamięta - wiózł pan Ministranta Katedralnego.
-...
Tak sobie pomyślałem - ten człowiek jest pewnie bliżej Boga i ma tego
niestety świadomość.

PC

314. Data: 2005-05-27 20:45:26

Od: sveana <s...@N...com> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Drzemicki wrote:
> Użytkownik "sveana" <s...@N...com> napisał w wiadomości

> Czy masz dzieci?

Waść mi tu pytań nie zadawaj, zanim na moje nie odpowiesz.

[...]

"A sword is a sword and nothing more.
Hope, compassion, and wisdom, born of experience, are the mightiest
weapons at hand." Viggo Mortensen

315. Data: 2005-05-27 21:33:30

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Margola pisze:

> No, no. Ja tam jestem przekonana, że jest - poproszę zatem o nieco
> mniej autorytarmny ton. Ty uważasz inaczej - ale to nie stwierdzenie
> ogólne, tylko Twoja opinia.

Byłam pewna, że to jest jasne.
Mea culpa - powinnam była dodać IMVHO :)

--
PozdrawiaM

316. Data: 2005-05-27 21:40:18

Od: Eulalka <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dariusz Drzemicki napisał:

> znaleźć jakieś zajęcie.

Gzić się do upadłego?

Eulalka

MSPANC

317. Data: 2005-05-27 21:42:40

Od: Eulalka <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

> Z moich obserwacji wynika, że takie luzackie podejście do młżeństwa nie
> sprawdza się. Rozpada się przy pierwszych trudnościach.

Poważnie?
No popatrz - z moich obserwacji wynika wręcz przeciwnie - wkoło same
rozwody, a kociołapnicy jakoś trwają, choć też łatwo im czasem nie jest.

Eulalka

318. Data: 2005-05-27 21:44:07

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cnota to wedle słownika "przestrzeganie zasad obowiązującej etyki" --
> współczujesz mi więc, że nie przestrzegam TWOJEJ chrześcijańskiej etyki?

Nie mojej i chyba nie tylko chrześcijańskiej.

> Bo?

Bo dajesz mężowi dar napoczęty przez kogoś przypadkowego.

Dariusz Drzemicki

319. Data: 2005-05-27 21:45:16

Od: Eulalka <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sveana napisał:

> Co rozumiesz przez rozrywkę? Czy wszystko, co sprawia intelektualną
> przyjemność, to rozrywka? Albo inaczej: wszystko, co sprawia przyjemność
> (poza płodzeniem dzieci)?

Daj spokój sveana - zobacz jakie możliwości mają Ci, co dzieci miec nie
mogą!

Eulalka

320. Data: 2005-05-27 21:49:23

Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Co rozumiesz przez rozrywkę? Czy wszystko, co sprawia intelektualną
> przyjemność, to rozrywka? Albo inaczej: wszystko, co sprawia przyjemność

Życie towarzyskie, podróże, kosumpcję, zajmowanie się sobą i swoimi
potrzebami. Jeżeli tylko to stanowi treść życia, to niewiele jest ono warte.

Dariusz Drzemicki

Przeminęło z wiekiem
cisza na grupie
Nie przeboleję